1394/12/09 - 16 : 38
کد خبر: 10984
عباسي: برخي دنبال زدن سربازها بودند
احرارخبر:مديرعامل باشگاه تراکتورسازي تبريز گفت:‌ 2 برابر شدن يارانه به اندازه يک برد آسيايي مردم را خوشحال نمي‌کند، پس مي‌توانيم با يک هزينه کم باعث آمدن شادي به خانه‌هاي مردم شويم.

تراکتورسازي گام اول را در ليگ قهرمانان آسيا محکم برداشت اين تيم موفق شد مقابل الجزيره 4 بر 3 به پيروزي برسد و زنگ خطر را براي حريفان به صدا در بياورد. در همين راستا سعيد عباسي در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس، در مورد وضعيت تيمش و عملکرد تراکتورسازي در آسيا صحبت‌هاي زير را انجام داد.

* فشردگي بازي‌ها و کار بسيار زياد است

عباسي در مورد اينکه بعد از شکست‌ها پاسخگوي افکار عمومي است اما بعد از رسيدن به پيروزي کمتر در رسانه‌ها حاضر مي‌شود، عنوان کرد: به هر حال در شکست بايد پاسخگوي افکار عمومي باشيم. از طرف ديگر اين روزها کار ما خيلي زياد است. مشکلات کاري باشگاه‌ها و اينکه 200 نفر تحت‌نظر تراکتورسازي هستند باعث مي‌شود بيشتر مشغول کار شويم. اکنون در کورس ليگ برتر و ليگ آسيا هستيم و بازي‌ها بسيار فشرده و کار بسيار سنگين است همچنين برنامه‌هاي سفر به امارات را تدارک مي‌بينيم و اين باعث مي‌شود که کارمان بسيار فشرده باشد.

* تيم‌هاي آسيايي حمايت نمي‌شوند

وي در مورد اينکه تراکتورسازي گام اول را در آسيا محکم برداشت، عنوان کرد: بازيکنان بسيار عالي بازي کردند و واقعاً قدرت فوتبال ايران را به همه نشان دادند. ما نماينده ايران بوديم و همين طور که از برد تيم‌هاي اصفهاني خوشحال شديم کل کشور از برد تراکتورسازي خوشحال شدند. تيم‌هاي حاضر در آسيا به سختي کار مي‌کنند تا به موفقيت برسند و متأسفانه هيچ حمايتي از ما نمي‌شود. ما که توانستيم مجوز آسيا را بگيريم بدون شکل نسبت به تيم‌هاي ديگر بيشتر هزينه کرديم و مخارج بالاتري داديم اما هيچ حمايتي از تيم‌هاي حاضر در آسيا نمي‌شود و بودجه بيشتري براي ما در نظر نمي‌گيرند در حالي که حدود 2 ميليارد در هزينه‌هاي ما در آسيا افزوده مي‌شود. در اين بين فقط مديرعامل و هيأت مديره تلاش مي‌کند که هزينه‌ها را تأمين کند. از سوي ديگر عرق ملي و غيرت بازيکنان باعث مي‌شود که عملکرد ما در آسيا بهتر شود.

* پيروزي در آسيا بيشتر مردم را شاد مي‌کند تا اينکه يارانه دو برابر شود

مديرعامل باشگاه تراکتورسازي در ادامه تأکيد کرد: اکنون ما مي‌بينيم که چه شور و نشاطي در جامعه ايجاد شده است مردم بسيار خوشحال هستند و واقعاً با ميلياردها هزينه هم نمي‌توانيم اين نشاط را به جامعه بياوريم. واقعاً وقتي مي‌توان با اين هزينه کم اينقدر در سطح جامعه نشاط به وجود آورد بايد مسئولان را به اين فکر بيندازند که در اين راستا بيشتر هزينه کنند. باور کنيد اين شور و نشاطي که در مردم به وجود آمده به قدري زياد است که اگر يارانه را دو برابر مي‌کردند خوشحالي به وجود نمي‌آمد.

* اماراتي‌ها از ميزباني ما تشکر کردند

وي در مورد ميزباني از الجزيره امارات، گفت: ايراني‌ها بسيار ميهمان‌نواز هستند و اين مسئله را بارها نشان دادند متأسفانه عربستان در اين مدت عليه ما جوسازي کرد. به همين خاطر در اين بازي اخير ما مسائل امنيتي را چند برابر کرديم و چندين جلسه با شوراي تأمين برگزار کرديم. حريف در آرامش در ايران حاضر شد و واقعاً به راحتي کارش را پيش برد حتي ما فيلمي تهيه کرديم که در کنار گزارش‌هاي ارگان‌هاي ديگر به فدراسيون يا سازمان ليگ مي‌فرستيم تا آنها را براي کنفدراسيون فوتبال آسيا ارسال کنند و مشخص شود چقدر ميزباني خوب بوده است. شنيدم الجزيره در سايت خود از ميزباني ما تشکر کرده و اعلام کرده در ايران آرامش داشتيم. آنها در ايميل‌هايي که به ما زدند تشکر کردند و اعلام داشتند بهترين ميزباني را از نماينده‌هاي فوتبال ايران مي‌کنند.

* پيروزي مشکلات را کم مي‌کند

عباسي در رابطه با اينکه هواداران کمي روز بازي به ورزشگاه آمدند و آيا اين پيروزي مي‌تواند باعث آشتي مردم با تيم شود، عنوان کرد: پيروزي هميشه باعث مي‌شود که مخالفان عمدي يا غيرعمدي به سکوت بروند. تيمي که نتيجه مي‌گيرد مشکلاتش کم مي‌شود چرا که مردم و هواداران از پيروزي خوشحال مي‌شوند. هواداران تراکتورسازي چون پرشور هستند فقط برد تيمشان را مي‌خواهند در اين بين برخي افراد با ناملايماتي هم نسبت به ما و مديريت باشگاه داشتند در کل ما تمام تلاشمان را مي‌کنيم تا مردم راضي باشند. خوشبختانه اکنون دست مربي در انجام تعويض باز است و با حضور امير قلعه‌نويي روحيه بهتري در تيم حاکم شده، اميدواريم اين پيروزي‌ها تداوم پيدا کند و تراکتورسازي بتواند به موفقيت برسد.

* نگاه ما به رفع مشکل بازيکنان است

وي در مورد اينکه آيا پاداش خاصي براي تيم در نظر گرفته‌اند، گفت: سال گذشته شرايط مالي ما بهتر بود اکنون هم مديريت باشگاه و هيأت مديره هر چقدر بتواند پول به باشگاه بياورد اولين نگاه ما به بازيکنان است تا مشکل آنها را حل کنيم. خوشبختانه هيأت مديره و مجمع باشگاه حمايت خوبي از تيم دارند و در سال جاري تمام تلاششان را انجام دادند.

* شرايط پرواز مستقيم به ابوظبي را نداشتيم

مديرعامل تراکتورسازي در حول اينکه امير قلعه‌نويي از انجام دو پرواز براي رسيدن به ابوظبي گلايه کرده است، اظهار داشت: قلعه‌نويي شرايط پروازي را به خوبي مي‌داند ما بهترين خط هوايي را براي سفر به ابوظبي انتخاب کرديم و با پرواز الاتحاد که هزينه‌اش دو برابر پروازهاي ديگر است به ابوظبي مي‌رويم. متأسفانه پرواز مستقيم تبريز به ابوظبي نداشتيم و اين طور هم به ابوظبي نمي‌رويم که ابتدا به دبي برويم و سپس با اتوبوس راهي اين شهر شويم.

ما مجبور بوديم که به تهران بيايم و سپس از تهران راهي ابوظبي شويم. متأسفانه اين بودجه را هم نداشتيم که براي 40 يا 45 نفر يک هواپيما چارتر کنيم. ما هيچ وقت به دنبال انجام کار بدون کلاس نبوديم و نمي‌خواهيم کم بگذاريم. شما ببينيد ما مشکلات خيلي از تيم‌ها را نداريم برخي از تيم‌ها براي اسکان و اياب و ذهاب با مشکل روبرو هستند اما تا به حال کسي نشنيده تراکتورسازي اين مشکلات را داشته باشد به هر حال ما هم مشکلات مالي داريم ولي سعي کرديم در اين موارد بهترين عملکرد را داشته باشيم. البته ما براي يکي از سفرهايمان در آسيا مجبور به گرفتن پرواز اختصاصي هستيم.

* مي‌خواستند سربازها را بي‌انگيزه نشان دهند

وي در مورد آشتي هواداران با سربازها عنوان کرد: از روز اول گفتيم برخي که در تراکتورسازي نيستند خودشان را علاقه‌مند به اين تيم معرفي مي‌کنند و مي‌خواهند بگويند طرفدار اين تيم‌اند ولي وقتي در تيم نباشند خواهان زمين خوردن ‌آن هستند. اين افراد با نيت سوء عليه باشگاه تبليغ مي‌کردند و اولين ضربه را مي‌خواستند در بحث سربازها وارد کنند و بگويند تيم پادگاني درست شده است. اين در حالي بود که ما نسبت به سال قبل سرباز کمتري داشتيم ما تعداد سربازان را از 16 به 12 رسانديم و اکنون فقط 7، 8 سرباز در تيم هستند آن وقت شما ببينيد ما بازيکنان سربازي را گرفتيم که اگر آنها خدمتشان فرا نرسيده بود سعي مي‌کرديم در بازار نقل و انتقالات اين مهره ها را جذب کنيم. در ديدار مقابل الجزيره فقط مهره‌هاي سربازمان توانستند گل‌هاي ما را به ثمر برسانند و نشان دادند که چه کيفيت بالايي دارند. متأسفانه هجمه نامبارکي عليه تيم به راه انداختند دليل آن هم اين است که آنها دوست دارند تيم نابود شود اما خودشان باشند. متأسفانه برخي هم عمدي يا غيرعمد وارد اين سيکل شدند وي در ادامه با حضور قلعه‌نويي و تلاش‌هايي که شد اين مشکلات به حداقل رسيد.

* يک ماه قبل کارهاي خروج سربازها را انجام داديم

عباسي در مورد بحث خروج سربازها عنوان کرد: از يک ماه قبل کارهاي لازم در اين ارتباط را انجام داديم و همه جوره با ما از سوي دوستان همکاري صورت گرفت. جا دارد که از مسئولان مربوطه در اين امر تشکر کنيم که در اين رابطه با ما همکاري لازم را کردند.

* اميدوارم براي اولين بار از گروهمان صعود کنيم

وي در پايان گفت: از هواداران التماس دعا دارم اميدوارم در ادامه سنت‌شکني‌هايي که کرديم بتوانيم براي اولين بار همراه تراکتورسازي از گروهمان در آسيا صعود کنيم. ما امسال به اولين پيروزي تراکتورسازي مقابل نفت در تهران و شکست ملوان بعد از 40 سال در خانه‌اش رسيديم و اميدوارم اين برگ جديد هم در ادامه ورق بخورد و باعث شادي دل مردم و هواداران شويم

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 5 + 3

  آخرین اخبار
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
اجراي 5آيتم عمراني و مطالعاتي براي تکميل پروژه تقاطع غير همسطح آذربايجان
مسير دسترسي به ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز اصلاح شود
تدوين برنامه جامع اصلاح و بهبود روشنايي معابر
  پربازدیدترین اخبار
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
گوارديولا هم به تراکتور بيايد،‌ مشکلات حل نمي‌شود/ گل‌محمدي منطقي‌ترين گزينه است
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
انتقاد امام جمعه تبريز از عوارضي آزادراه سهند-تبريز
1200 ميليارد تومان اعتبار آسفالت‌ريزي شهرداري تبريز در سال جاري
جشن روز کارگر با حضور پاکبانان شهرداري برگزلر مي شود
نخستين موزه برق و روشنايي تبريز راه‌اندازي مي‌شود
نشست شهرداران شهرهاي جاده ابريشم فردا برگزار مي‌شود
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.