1394/12/05 - 7 : 30
کد خبر: 10927
‌ريزعلي خواجوي اين بار روي ريل اردبيل رفت/‌وقتي مسجد قدس محل افشاگري کانديداها مي‌شود
احرار خبر: ششمين روز از تبليغات کانديداهاي مجلس در حالي ساعات پاياني را سپري مي‌کند که کانديداهاي انتخاباتي از توزيع لپ‌تاپ‌هاي يکي از کانديداها سخن به ميان آورده و اين حرکت را نوعي فريب افکار عمومي توصيف کردند.

به گزارش احرار خبر، در ششمين روز از تبليغات کانديداها که عصر ديروز در مسجد قدس و سه مسجد ديگر شهر اردبيل برگزار شد، زهرا عبدي يکي از داوطلبان بانوي مجلس شوراي اسلامي به صراحت گفت: بنده نماينده‌اي نيستم که يک شبه مدرک فوق‌ليسانس بگيرد و يا براي مساجد روستاها گنبد درست کند و يا اينکه به ازاي هر سه رأي يک لپ‌تاپ توزيع کند.

* يکي از کانديداها که از هزينه‌هاي ميلياردي برخي از نامزدهاي مجلس به شدت انتقاد مي‌کرد، گفت: نماينده‌اي که با خريد آرا و پرداخت پول به مجلس راه يابد، خون شهدا و حق و حقوق اين ملت را يقيناً ضايع مي‌کند پس بهتر است مردم نامحرم راهي خانه مردم نکنند.

* يکي از کانديداها که خود را مسلط به چهار زبان انگليسي، عربي، فارسي و آذري معرفي کرد، گفت: ما نماينده‌اي مي‌خواهيم که حداقل به زبان فارسي مسلط باشد تا به جاي آن که وقتش را بفروشد در مجلس از حق و حقوق اين ملت دفاع کند.

* مسجد قدس همچنان در ششمين روز از تبليغات کانديداها با ورود کانديداهاي پرطرفدار و کم طرفدار حال به حال مي‌شد به طوري که تعدادي از کانديداها و چهره‌هاي ناشناخته با تعداد کمي از حاميان خود در مسجد قدس حاضر مي‌شدند.

* توزيع پوستر، زندگي‌نامه کانديداها، مجلات و روزنامه‌هايي که در اين ايام انتشار يافته با رنگ‌ها و شکل و شمايل‌هاي مختلف فضاي کاغذي به منطقه و جلوي مسجد قدس و خيابان‌هاي همجوار بخشيده بود به طوري که تعدادي از طرفداران و حاميان سعي مي‌کردند اين پوسترها را جمع‌آوري و در درون مخازن جمع‌آوري زباله قرار دهند.

* يکي از داوطلبان مجلس که به همراه برادر خود از وزراي سابق در مسجد قدس حاضر شده بود و طرفداران زيادي نيز او را همراهي مي‌کردند، ‌از سخنراني فردا شب خود در مسجد سرچشمه اردبيل خبر داد که بسياري از مسائل و موضوعات را افشاگري مي‌کند.

* اما در حال و هواي انتخاباتي شنيده شده که درگيري فيزيکي در شهرداري سرعين نيز بين کارکنان و ارباب رجوع حواشي درست کرده اما به سرعت شهرداري سرعين اين موضوع را تکذيب کرد و گفت: به هيچ وجه طرح اين موضوع در برخي از رسانه‌ها صحت ندارد و مسئله مرتبط با تبليغات انتخاباتي نيز نبوده است.

* براساس اعلام دادگستري استان اردبيل هيچ پرونده قضايي در شش روز گذشته از آغاز تبليغات رسمي در مورد تخلفات انتخاباتي به ثبت نرسيده و همچنان فضاي پرشور و نشاط انتخاباتي در مناطق مختلف شهر اردبيل حاکم شده است.

* جلوي ستاد برخي از کانديداها توزيع شيريني، شکلات و پخش چاي و شربت همچنان ادامه دارد و تعدادي از کانديداها نيز ضيافت‌هاي شام و ناهاري را برپا کردند.

* شهرداري اردبيل نيز از انتقاد کانديداها در امان نماند و به نگاه تبعيضي در برداشتن بنرها و پوسترهاي بزرگ متهم شد به طوري که تعدادي از کانديداها از شهرداري به خاطر رفتار تبعيض‌آميز در اين موضوع انتقاد کردند.

* اما يکي از کانديداها نيز از پشت پرده برخي از تبليغات انتخاباتي به شيوه غير اخلاقي و کثيف با ورود برخي ترفندهاي تبليغاتي و هزينه‌ کردهاي بسيار زياد خبر داد که به هيچ وجه با عقل و منطق سازگاري ندارد.

* يکي از کانديداها که از توزيع چادر زنانه در حاشيه شهر اردبيل سخن به ميان آورد خطاب به اين کانديدا گفت: از مدافعان حرمي که در سوريه از حريم اهل‌بيت دفاع مي‌کنند بايد خجالت بکشيد که به توزيع چادرهاي حرام روي آورديد.

* يکي از کانديداها نيز به پروژه راه‌آهن اردبيل و پوسيدگي ريل‌هاي آن اشاره کرد و افزود: به جاي يک ريزعلي خواجوي به ده‌ها ريزعلي خواجوي نياز داريم تا راه‌آهن اردبيل را نجات دهد

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 5 + 6

  آخرین اخبار
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
اجراي 5آيتم عمراني و مطالعاتي براي تکميل پروژه تقاطع غير همسطح آذربايجان
مسير دسترسي به ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز اصلاح شود
تدوين برنامه جامع اصلاح و بهبود روشنايي معابر
  پربازدیدترین اخبار
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
نرخ بيکاري استان به 7.4 درصد کاهش يافت
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
گوارديولا هم به تراکتور بيايد،‌ مشکلات حل نمي‌شود/ گل‌محمدي منطقي‌ترين گزينه است
انتقاد امام جمعه تبريز از عوارضي آزادراه سهند-تبريز
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
1200 ميليارد تومان اعتبار آسفالت‌ريزي شهرداري تبريز در سال جاري
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.