1394/11/14 - 20 : 3
کد خبر: 10658
مديرعامل تراکتورسازي: بايد مقابل عربستاني‌ها ايستاد
احرارخبر:مديرعامل تراکتورسازي مي‌گويد با حضورش در تراکتورسازي به مسائلي از جمله دلالي در اين باشگاه پايان داده است.

به گزارش احرار به نقل از سايت رسمي باشگاه تراکتورسازي، سعيد عباسي مديرعامل تراکتورسازان درباره مسائل مختلفي صحبت کرد.

تکذيب ماجراي استعفاي مديرعامل باشگاه

مديرعامل باشگاه در اين گفت‌وگو درباره شايعات اخير مبني بر درخواست هيئت‌مديره براي استعفاي وي گفت: اين خبر صحت ندارد و نمي‌دانم که انتشاردهندگان اين خبر چه کساني بودند ولي چنين چيزي صحت ندارد و هيئت‌مديره چنين درخواستي مطرح نکرده است.

وي خاطرنشان کرد: جلسه هيئت‌مديره ما روز يکشنبه برگزار شد.ما برنامه‌ريزي مفصلي براي نيم‌فصل دوم داشتيم به همين دليل در جلسه ذکرشده تغيير و تحول بازيکنان، پشتوانه مالي مورد نياز براي نيم‌فصل دوم و تعيين بودجه براي ليگ قهرمانان آسيا را بررسي کرديم و براي رقابت‌هاي پيش‌روي، تعيين بودجه و برنامه‌ريزي کرديم تا بتوانيم منابع مالي لازم را تأمين کنيم.

عباسي ادامه داد: در اين جلسه گزارش‌هاي سرمربي تيم نيز ابلاغ شد و در خصوص ادعايي که کشور عربستان داشته است بحث و گفتگو نيز شده است.

عدم شفافيت مالي در باشگاه صحت ندارد

مديرعامل باشگاه تراکتورسازي تصريح کرد: توجه داشته باشيد که عدم شفافيت مالي هيچ‌گاه از سوي هيئت‌مديره باشگاه‌ها به بيرون درز نمي‌کند، يعني هيچ يک از اعضا نمي‌گويند که ما شفافيت مالي و … نداريم بنابراين خبر درخواست استعفا به دليل عدم شفافيت مالي چيزي ساختگي است و قوياً اين مسئله را تکذيب مي‌کنم.

وي گفت: دو نفر از اعضاي هيئت‌مديره به همراه مديرعامل، مشاور فني، بازرگاني همگي دخيل بر خريد بازکنان هستند و همگي رصد مي‌کنند.هيچ بازيکني را نگرفتيم که در آن پاي يک نفر به اسم مديره برنامه باشد يعني حتي در قراردادها به يک نفر يک ريال هم نداده‌ايم.از روزي که وارد باشگاه شدم اين کارها را به‌کل تعطيل کردم.

مديرعامل باشگاه خاطرنشان کرد: اين باج دادن‌ها و يا پرداختي به مدير برنامه‌ها و دلال‌ها قبلاً بوده و دوستان خودشان به‌خوبي مي‌دادند که چه خبر بوده است! قراردادهاي وحشتناک و بي‌خود و غيرمنطقي قبلاً داشتيم و به نظر من اين دوستان دوست دارند ما نيز وارد اين بحث‌ها شويم تا تيم به حاشيه بر‌ود.

عباسي با اشاره به جلسات هيئت‌مديره باشگاه اظهار داشت: در جلسات صحبت‌هاي زيادي انجام مي‌شود و ممکن است ما ساعت‌ها با يکديگر بحث کنيم اما به دليل اينکه در هيئت‌مديره همه در کنار يکديگر هستند، اين جلسات هميشه نتيجه مثبتي داشته و قطعاً هيچ مشکلي در بين ما وجود ندارد.

وي تأکيد کرد: دوستان هماهنگي‌هاي لازم را به عمل‌آورده‌اند تا اين همکاري‌ها حتي بيشتر از گذشته شود تا تيم بتواند به بهترين شکل ممکن به کار خود ادامه داده و در ادامه رقابت‌ها نتيجه خوبي بگيرد.

عباسي ادامه داد: خوشبختانه يکي از بهترين هيئت‌مديره‌ها را داريم، اختلاف‌نظر هم قطعاً پيش مي‌آيد اما آنچه مسلم است تلاش براي کمک به تيم است و مسئله استعفاي بنده تا امروز اصلاً مطرح نشده است.خدا را شکر ما پول هم پيدا کنيم ثبت مي‌شود و شفافيت مالي داريم تا اتفاقات گذشته تکرار نشود و با توجه به مسائل روز فوتبال که به فساد مالي و … ارتباط دارد برايمان مشکل‌ساز نشود، از طرفي در حال حاضر 3 گروه حسابرسي در فعاليت هستند و از اول باشگاه تا الآن را رصد مي‌کنند و خوشبختانه جاي هيچ سؤالي هم باقي نمي‌ماند.

برخي افراد تراکتور را فقط با حضور خودشان قبول مي‌کنند

مديرعامل باشگاه تراکتورسازي گفت: آقاياني که تراکتور را فقط با حضور خودشان قبول مي‌کنند، دارند نظرات مردم را مصادره مي‌کنند.

عباسي درباره اينکه امير قلعه‌نويي وي را بهترين مديرعامل تاريخ سرمربي‌گري خود مي‌داند، خاطرنشان کرد: قلعه‌نويي به من لطف دارد.ما تا اينجاي کار از عملکرد قلعه‌نويي راضي هستيم و اميدواريم اين تعامل بتواند ما را براي رساندن تراکتور به جايگاه واقعي خود، ياري کند.

وي تصريح کرد: اين افراد هيچ هدفي جز اينکه تراکتور شرايط بدي داشته باشد، ندارند اما خدا را شکر ما با هيئت‌مديره هم‌صدا و هم‌قسم هستيم که مقابل اين افراد ايستادگي کنيم تا شرايط تيم بهتر شود.اين افراد هرجايي که صحبت مي‌کنند، مي‌گويند که هواداران اين صحبت‌ها را انجام داده‌اند و با اين کار خودشان را پشت هوادار مخفي مي‌کنند تا اهداف شوم خود را در تيم تراکتورسازي پياده کنند.

عباسي افزود: برخي ديگر از اين افراد نيز مطالبه مالي دارند و اگر به اين افراد برخي امکانات را بدهيم که نبايد داد آن‌وقت صدايشان بريده مي‌شود.حضورمان اينجا به خاطر اين است که مسائلي که قبلاً بوده است را پاک‌کنيم.شرايطي که برخي افراد براي خودشان حکومت راه انداخته بودند را از هم پاشيديم و قطعاً اين افراد مقابله خواهند کرد.

وضعيت مناسب پرداختي‌هاي باشگاه تراکتورسازي به بازيکنان

مديرعامل باشگاه تراکتورسازي در رابطه با وضعيت مالي تراکتورسازي تأکيد کرد: خوشبختانه از معدود باشگاه‌هايي هستيم که به بازيکناني که از ابتداي ليگ در تيم هستند 50 درصد و بازيکناني که از نيم‌فصل با ما همراه هستند 30 درصد پرداختي داشته‌ايم، ضمن اينکه توجه به آکادمي باشگاه مدنظر ما بوده و بخشي از بدهي‌هاي خارجي هم که ممکن بود باعث کسر امتياز شود را هم پرداخت کرده‌ايم.

عباسي گفت: ما سعي کرديم که مشکلات مالي قبلي تيم از قبيل بدهي‌ها به توني اوليويرا، آرفي، گونزالس را از ميان برداريم.مي‌توانيد از طريق سازمان ليگ و مسئولان اين امر نيز جويا شويد که بدون شک تيم تراکتورسازي تبريز جزو ? باشگاه برتر در خصوص پرداخت‌هاي مالي بوده است.

مديرعامل باشگاه با اشاره به آکادمي فوتبال تراکتورسازي گفت: باطن يک باشگاه به نظر من مهم است و اگر باطن يک مجموعه درست باشد، بدون شک اين امر براي نسل آينده نيز سودمند خواهد بود، در حال حاضر بيش از ??? نفر هم در آکادمي باشگاه مشغول فعاليت هستند و حقوق مي‌گيرند.

بايد حق 35 ميليون طرفدار تراکتورسازي را ادا کنيم

مديرعامل باشگاه تراکتورسازي ضمن اشاره به لفظ بومي در برخي محافل خاطرنشان کرد: بومي کسي است که دلش با تراکتورسازي باشد، هر کس که دلش با تراکتورسازي باشد با هر زباني و از هرکجاي دنيا که باشد قابل‌احترام و باعث افتخار ماست و خوشحال مي‌شويم که هواداري از تراکتورسازي از مرزها گذشته است، اميدوارم بتوانيم اين تيم را به جايگاه اصلي‌اش که حق 35 ميليون طرفدار تراکتورسازي و مردم آذربايجان و ترک هست برسانيم.

عباسي اظهار کرد: اين تيم مال قلعه‌نويي يا عباسي نيست، درواقع مهر اين تيم به نام مردم ترک و آذري ما زده‌شده به همين دليل تراکتورسازي نيازمند حمايت هواداران است.

مديرعامل باشگاه تراکتورسازي گريزي به هواداران پرشور تيم زد و گفت: به نظر من اين تيم علاوه بر آذري زبان‌ها از ديگر گويش‌ها و شهرها نيز هواداران زيادي دارد و بحث‌هايي که در خصوص مدير غيربومي يا امثال اين امر مطرح مي‌شود چندان درست نيست و به نظر من کساني هستند که به اين تيم و رشد باشگاه تراکتورسازي تبريز حسادت مي‌کنند، زيرا اگر نگاه کنيد خاندان ما همه ورزشکار بودند.

وي عنوان کرد: ما امسال برنامه‌اي در باشگاه تنظيم کرده‌ايم که علاوه بر حذف اسم‌هايي به نام مدير برنامه، بهترين پرداخت‌ها را نيز داشته‌ايم و حتي در خصوص اردوي ترکيه تيم ما علاوه بر رفع موانع مالي، با ? تيم مطرح اروپايي نيز قرارداد بازي دوستانه منعقد کرده بوديم که متأسفانه به دليل مشکلات خروجي سربازان همه‌چيز عوض شد.

عباسي خاطرنشان کرد: ما از همه جهت آمده‌ايم تا به باشگاه تراکتورسازي و مردم فهيم و پرشور تبريز کمک کنيم تا تيم تراکتور بار ديگر در سطح آسيايي نيز بتواند خودي نشان دهد.

ورود فوتبال به سياست غيرقانوني است

مديرعامل باشگاه تراکتورسازي در خصوص شعارهايي که عليه وي سر داده مي‌شود گفت: کسي که فحاشي مي‌کند آبرويش برايش مهم نيست.وقتي آقاي فرکي از سپاهان رفت در صدر جدول بودند ولي برخي مي‌گويند ما مي‌توانيم با بي‌اخلاقي حکومت کنيم ولي ما به قول آقاي جلالي فحش نمي‌دانيم که سر دهيم.

عباسي در خصوص کناره‌گيري از ليگ قهرمانان آسيا گفت: امروز قرار است هر چهار تيم حاضر در ليگ آسيا در دفتر آقاي کفاشيان حاضر شويم و در اين مورد تصميم بگيريم.

وي ادامه داد: چون اين بحث کاملاً غيرمنطقي است احتمال کناره‌گيري است و اين بحث کاملاً سياسي هست و يا توجه به اساس‌نامه فيفا ورود فوتبال به سياست غيرقانوني است و بايستي مقابل اين موضوع ايستادگي کرد.

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 5 + 7

  آخرین اخبار
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
اجراي 5آيتم عمراني و مطالعاتي براي تکميل پروژه تقاطع غير همسطح آذربايجان
مسير دسترسي به ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز اصلاح شود
تدوين برنامه جامع اصلاح و بهبود روشنايي معابر
  پربازدیدترین اخبار
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
نرخ بيکاري استان به 7.4 درصد کاهش يافت
گوارديولا هم به تراکتور بيايد،‌ مشکلات حل نمي‌شود/ گل‌محمدي منطقي‌ترين گزينه است
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
انتقاد امام جمعه تبريز از عوارضي آزادراه سهند-تبريز
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
1200 ميليارد تومان اعتبار آسفالت‌ريزي شهرداري تبريز در سال جاري
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.