1394/11/11 - 7 : 52
کد خبر: 10616
تامين نيروي انساني متخصص لازمه افتتاح بيمارستان اميد است
احرار خبر: رئييس انجمن حمايت از بيماران سرطاني آذربايجان غربي گفت: تامين نيروي انساني متخصص يکي از الزامات افتتاح بيمارستان ويژه بيماران مبتلا به سرطان «اميد» قلمداد مي‌شود.

به گزارش احرار خبر، جواد خشابي، اظهار داشت: بيمارستان تخصصي ويژه بيماران مبتلا به سرطان هم‌اکنون در اروميه در حال ساخت است، که مراحل ساختماني آن به زودي پايان مي‌يابد و به فاز تجهيز بيمارستان به امکانات مورد نياز وارد خواهيم شد، که بايد در اين زمينه نيز اقشار مختلف مردم به ويژه نيکوکاران به ياري بيماران بشتابند.

وي با اشاره به اينکه در مرحله دوم پس از تجهيز کردن بيمارستان مورد اشاره به امکانات، لوازم و دستگاه‌هاي مورد نياز بايد براي جذب نيروي انساني متخصص پزشکي و پيراپزشکي براي آغاز به کار بيمارستان گام برداشته شود، خاطرنشان کرد: اميدوار هستيم در اين مهم نيز فعالان عرصه سلامت و درمان استان همکاري لازم با اين مجموعه داشته باشند.

اين مسئول با اشاره به اينکه بخشي از نيروهاي مورد نياز براي فعاليت در اين مجموعه درماني به صورت استخدامي در خدمت بيماران و مراجعه‌کننده‌ها خواهند بود، خاطرنشان کرد: ولي از طرف ديگر اين بيمارستان به عنوان مرکز درماني خيريه با حمايت‌هاي همه‌جانبه مردم تاسيس و راه‌اندازي مي‌شود.

رئيس انجمن حمايت از بيماران مبتلا به سرطان آذربايجان غربي با اشاره به اينکه به لحاظ خيريه بودن اين مجموعه بايد بخش قابل توجهي از نيروي انساني مورد نياز آن هم داوطلبانه در راستاي درمان بيماران و زدودن آثار درد جسمي و روحي آنها گام‌هاي لازم بردارند، گفت: بنابراين ساماند‌هي اين حرکت خيرخواهانه از طرف پزشکان و پيراپزشکان از هم‌اکنون لازم و ضروري است.

خشابي با خطاب قرار دادن جامعه پزشکي آذربايجان غربي بر ضرورت همکاري آنها با اين تشکل مردم‌نهاد درماني تاکيد کرد و گفت: کساني که براي شرکت در اين حرکت خداپسندانه آمادگي لازم دارند، بايد از هم‌اکنون نسبت به ابراز آمادگي مبادرت کنند تا اينکه اقدامات مورد نياز در اين زمينه انجام گيرد.

*دريافت انتقادات و نظرات براي مديريت هرچه‌ بهتر بيمارستان اميد

مدير اين تشکل مردم‌نهاد آذربايجان غربي به دريافت انتقادها، پيشنهادها و نظرهاي اقشار مختلف مردم به ويژه فعالان اين عرصه جهت کيفيت‌بخشي به خدمات موجود اشاره کرد و بيان داشت: از اين رهگذر مي‌توان مقدمات مورد نياز براي راه‌اندازي هرچه‌ بهتر بيمارستان مورد اشاره را فراهم کرد.

رئيس انجمن حمايت از بيماران مبتلا به سرطان آذربايجان غربي از آحاد مردم به ويژه نيکوکاران و خيران که با اين مجموعه به صورت مستمر در ارتباط تنگاتنگ هستند، به دليل مشارکت در همه برنامه‌هاي درماني و فرهنگي قدرداني کرد و گفت: در سايه همراهي خيران اقدامات بزرگي تاکنون انجام گرفته است.

اين مسئول با اظهار اينکه در اين مجموعه تا جايي که امکانات، اعتبارات و مقدورات اجازه مي‌دهد براي رفع نگراني و دغدغه‌هاي مختلف بيماران همچنين اعضاي خانواده آنها گام برداشته مي‌شود، گفت: تا جايي که امکان دارد براي کاهش آلام روحي و جسمي بيماران مراجعه‌کننده اهتمام جدي داريم.

خشابي از اينکه جشن گلريزان در ماه گذشته با حضور حداکثري خانواده‌هاي خيران و داوطلبان برگزار شد ابراز خشنودي کرد و بيان داشت: اين سري برنامه‌ها در شناساندن اين مجموعه بين مردم تا اندازه زيادي اثر مثبت و ماندگاري به دنبال داشته است، که براي اجراي مستمر و با کيفيت برنامه‌هاي مشابه اقدام خواهد شد.

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 1 + 2

  آخرین اخبار
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
اجراي 5آيتم عمراني و مطالعاتي براي تکميل پروژه تقاطع غير همسطح آذربايجان
مسير دسترسي به ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز اصلاح شود
تدوين برنامه جامع اصلاح و بهبود روشنايي معابر
  پربازدیدترین اخبار
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
نرخ بيکاري استان به 7.4 درصد کاهش يافت
گوارديولا هم به تراکتور بيايد،‌ مشکلات حل نمي‌شود/ گل‌محمدي منطقي‌ترين گزينه است
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
انتقاد امام جمعه تبريز از عوارضي آزادراه سهند-تبريز
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
1200 ميليارد تومان اعتبار آسفالت‌ريزي شهرداري تبريز در سال جاري
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.