1394/11/03 - 18 : 52
کد خبر: 10502
درخواست جبارزاده از اهري‌هاي مقيم تهران و تبريز
درخواست جبارزاده از اهري‌هاي مقيم تهران و تبريز
احرارخبر:استاندار آذربايجان‌شرقي گفت: از اهري‌هاي مقيم تهران و تبريز درخواست دارم تا به جاي نظريه دادن وارد گود توسعه اهر شوند و ما نيز تا حد توان آماده کمک و همراهي هستيم.

اسماعيل جبارزاده ظهر امروز در جلسه شوراي برنامه‌ريزي و توسعه آذربايجان‌شرقي که در اهر برگزار شد، با اشاره به توانمندي‌هاي شهرستان اهر اظهار داشت: يکي از ظرفيت‌هاي مهم اين شهرستان موضوع گردشگري است که در سال آينده به عنوان يکي از محورهاي سندهاي تدبير و توسعه بوده و مي‌تواند در موفقيت گردشگري استان نقش مهمي ايفا کند.

استاندار آذربايجان‌شرقي يادآور شد: از مديران استاني حاضر در جلسه مي‌خواهم تا پس از شوراي برنامه‌ريزي براي اجرايي شدن مصوبات اقدام کرده و بازديدهاي پيگيري صورت گيرد.

وي عنوان کرد: فعاليتي که طي 2 سال اخير در بزرگراه تبريز ـ اهر صورت گرفته قابل توجه بوده و طبق برنامه‌ريزي بخش عمده اين پروژه سال 95 زير بار ترافيک مي‌رود و از تمام دستگاه‌هاي اجرايي استان تقاضا دارم تا راه و شهرسازي و معاونت عمراني را همراهي کنند چرا که اين پروژه متعلق به همه است.

جبارزاده روحيه جهادي و قرب‌الهي را نيازمند اتمام پروژه‌هاي نيمه‌تمام دانست و افزود: اولويت و همت اصلي مسئولان استاني اتمام بزرگراه اهر ـ تبريز در اسرع وقت است که در سفر رئيس جمهوري نيز به آن تاکيد شده و تمام توان ما بر اين راه اصلي متمرکز شده و پس از آن راه‌هاي ديگر از جمله اهر- کليبر نيز مورد توجه قرار مي‌گيرد.

استاندار آذربايجان‌شرقي اجرايي شدن برجام را از الطاف الهي دانست و گفت: زماني که مردم براي تحقق اهداف الهي مقاومت کردند خداوند نيز آنان را در برابر قدرت‌هاي برتر جهاني سربلند و پيروز گردانيد و يک پيروزي بزرگ محسوب مي‌شود.

وي بيان کرد: اگر مي‌خواستيم اقتصاد مقاومتي را محقق کنيم بايد تحريم‌ها برداشته مي‌شد و تا زماني که تحريم‌ها لغو نمي‌شد امکان توسعه و صادرات نيز وجود نداشت و موانع و محدوديت‌هاي زيادي به وجود آمده بود.

در شرايط جديد بايد عقب‌ماندگي‌ها را جبران کنيم و نواقص را مرتفع کنيم

استاندار آذربايجان‌شرقي يادآور شد: در شرايط جديد بايد عقب ماندگي‌ها را جبران کنيم و نواقص را مرتفع کنيم و بايد توجه داشت که بعد از تحريم‌ها نيز تنها راه نجات اقتصاد کشور کار و تلاش به خصوص توسط بخش خصوصي است.

جبارزاده ايجاد امنيت و سلامت را رسالت دولت دانست و افزود: اقتصاد بايد در دست بخش خصوصي باشد و تا زماني که مردم خود وارد کار نشوند موفقيت زيادي کسب نخواهيم کرد و نبايد از دولت انتظار داشته باشيم تا همه کارها را به عهده بگيرد.

وي عنوان کرد: ارسباراني‌هاي مهاجر که در شهرهاي مختلف از جمله تبريز و تهران هستند جزو سرمايه‌هاي اهر بوده و تا زماني که خود اهري‌ها در اين روند توسعه‌اي وارد نشوند اين شهرستان پيشرفت نخواهد کرد.

استاندار آذربايجان‌شرقي خود را خدمتگزار مردم دانست و گفت: از اهري‌هاي مقيم تهران و تبريز درخواست دارم تا به جاي نظريه دادن وارد گود توسعه اهر شوند و ما نيز تا حد توان آماده کمک و همراهي هستيم.

وي حضور در شهرک‌هاي صنعتي و سرمايه‌گذاري را يادآور شد و گفت: در سند تدبير و توسعه شهرستان اهر براي بخش‌هاي کشاورزي و آبرساني توجه ويژه‌اي شده و با عمل به اين سند مي‌توان کارهاي خوبي در زمينه توسعه‌اي برداشت.

تقويت واحدهاي صنعتي کشاورزي در اهر

جبارزاده تقويت واحدهاي صنعتي کشاورزي در اهر را خواستار شد و افزود: واحدهايي که مي‌توانند ميوه‌هاي باغات اين شهرستان را به کشورهاي اروپايي در بسته‌بندي‌هاي مناسب صادرکنند بايد تقويت شوند و در اين زمينه معاونت اقتصادي و سازمان صنعت و معدن ماموريت مستقيم دارند.

وي توجه به فرهنگ و گردشگري اهر را يادآور شد و گفت: در زمينه مسائل گردشگري و فرهنگي و نيز صنعتي و توسعه اقدامات خوبي بر اساس پيشنهادات مي‌توان انجام داد و تسريع در ساخت هتل در اين شهر و حل مشکل مسکن مهر در کنار توسعه نيروگاهي جزو تصميمات شوراي برنامه‌ريزي و توسعه استان است.

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 6 + 1

  آخرین اخبار
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
اجراي 5آيتم عمراني و مطالعاتي براي تکميل پروژه تقاطع غير همسطح آذربايجان
مسير دسترسي به ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز اصلاح شود
تدوين برنامه جامع اصلاح و بهبود روشنايي معابر
گزينه سرمربيگري تراکتور مشخص شد/ چند بازيکن خواستار جدايي شدند!
  پربازدیدترین اخبار
نرخ بيکاري استان به 7.4 درصد کاهش يافت
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
گوارديولا هم به تراکتور بيايد،‌ مشکلات حل نمي‌شود/ گل‌محمدي منطقي‌ترين گزينه است
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
انتقاد امام جمعه تبريز از عوارضي آزادراه سهند-تبريز
1200 ميليارد تومان اعتبار آسفالت‌ريزي شهرداري تبريز در سال جاري
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.