1394/10/21 - 7 : 42
کد خبر: 10318
تخفيف در صدور و تمديد پروانه‌هاي کسب براي جانبازان و ايثارگران
احرار خبر: رئيس بنياد شهيد و امور ايثارگران شهرستان اهر گفت: تخفيف در صدور و تمديد پروانه‌هاي کسب براي جانبازان و ايثارگران تاکنون مطرح‌شده است.

به گزارش احرار خبر، احمد ابراهيمي در جلسه ستاد هماهنگي برنامه‌هاي دهه فجر و روز شهداي اهر، با اشاره به اينکه مردم و مسئولان همواره بايد تلاش کنند تا به ارزش‌هاي ايثار، فداکاري و پايداري ايثارگران و شهدا در جامعه حفظ شود، اظهار داشت: نبايد کاري کنيم که فداکاري‌هاي رزمندگان و شهدا که از جان و مال خود گذشتند تا ما امروز در کشور با امنيت زندگي کنيم از ياد برود و از طرفي بايد قدردان باشيم که ولي‌فقيه در رأس تمامي امور کشور قرار يافته است.

وي افزود: تنها راه جبران بخشي از ايثار و فداکاري‌هاي رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس، زنده نگه‌داشتن فرهنگ ايثار، جهاد و شهادت‌طلبي در جامعه بوده و زنده نگه‌داشتن ياد و خاطره شهيدان ارزش معنوي در حد شهادت دارد.

رئيس بنياد شهيد و امور ايثارگران شهرستان اهر، ولايت‌فقيه و شهدا را ستون خيمه انقلاب اسلامي و عامل پيروزي ايران اسلامي برشمرد و گفت: تنها راه مقابله با تهاجم نرم فرهنگي دشمنان و گسترش فرهنگ غربي در کشور، ترويج فرهنگ ايثار و شهادت بوده و اگر اين فرهنگ اصيل، در جامعه بيش‌ازپيش رواج يابد، در واقع فرهنگ عاشورا بعد از گذشت قرن‌ها در اختيار مردم قرارگرفته است.

وي ترويج فرهنگ ايثار، جهاد و شهادت را حفظ سربلندي ملت ايران دانست، افزود: متأسفانه اگر در زنده نگه‌داشتن ياد و خاطره شهيدان کوتاهي شود به‌نوعي ايثار، شهادت و فداکاري‌هاي رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس باگذشت زمان روبه فراموشي خواهد رفت.

ابراهيمي با اشاره به اينکه تمامي ادارات و نهادها براي برگزاري هرچه باشکوه‌تر برنامه‌هاي ايام‌الله دهه فجر و 22 اسفند روز شهدا را به کميته ايثارگران شهرستان اهر ارائه دهند، تصريح کرد: مردم در پيروزي انقلاب اسلامي و دوران دفاع مقدس نقش غيرقابل‌انکاري داشته‌اند و براي برگزاري برنامه‌هاي گراميداشت دهه مبارک فجر تشکيل کميته‌هاي مردمي ضروري است.

وي بابيان اينکه ادامه راه شهيدان براي دفاع از نظام در مقابل تهاجمات دشمنان و بازخواني دستاوردهاي پيروزي انقلاب اسلامي براي اقشار مختلف مردم به‌خصوص نسل‌هاي جوان، در محوريت برنامه‌هاي دهه فجر باشد، عنوان کرد: برنامه‌هاي دهه فجر با محوريت مردم برگزار مي‌شود، چراکه اين انقلاب تنها متعلق به فرد و يا نهاد خاصي نبود بلکه پيروزي انقلاب اسلامي را مردم به ارمغان آورده‌اند.

رئيس بنياد شهيد و امور ايثارگران شهرستان اهر، با تأکيد بر اينکه پاسداشت و حفظ دستاوردهاي انقلاب اسلامي و دفاع مقدس يک وظيفه همگاني است، خاطرنشان کرد: تفاوت زندگي مردم در زمان رژيم طاغوت و اکنون به‌خوبي قابل‌درک بوده و همين پيشرفت‌هايي که در طول 37 سال حاصل‌شده مرهون صبر و بردباري مردم است.

وي با تشريح برخي از برنامه‌هاي دهه مبارک فجر شهرستان اهر، گفت: عطرافشاني و غبارروبي مزار شهداي شهري و روستايي، ديدار با امام‌جمعه اهر، ديدار با 15 خانواده شهدا در طول دهه فجر، يادواره شهداي شهري در حوزه مقاومت بسيج، ديدار با جانبازان شيميايي، برگزاري مراسم شعر حماسي، ويزيت رايگان بيماران در طول دهه فجر و روز شهدا و تجليل از جانبازان شاغل در ادارات جزو برنامه‌هاي دهه فجر است.

ابراهيمي اضافه کرد: برنامه‌هاي تخفيف در صدور و تمديد پروانه‌هاي کسب براي جانبازان و ايثارگران، درج مناسبت 22 اسفند روز بزرگداشت شهدا در قبوض و نامه‌هاي اداري، يادواره شهداي اصناف، مسابقات فوتسال به مناسبت گراميداشت دهه فجر و روز شهدا، نشست بصيرت ويژه ايثارگران و اجراي برنامه قرآني به ياد شهداي ارسباران تاکنون مطرح‌شده است.

رئيس بنياد شهيد و امور ايثارگران شهرستان اهر در پايان خاطرنشان کرد: همايش دانش آموزان شاهد و فرزندان ايثارگر در مدارس، مراسم زيارت عاشورا و تبيين فرهنگ ايثار و شهادت، کاشت نهال به ياد 22 شهيد ارسباران، ديدار از خانواده‌هاي شهداي عمليات بدر و خيبر، زنگ انشاء با موضوع ايثار و شهادت، نواختن زنگ ايثار در مدارس و، تجليل از والدين و فرزندان شهدا ازجمله برنامه‌هاي دهه فجر و روز شهدا در شهرستان اهر پيش‌بيني مي‌شود.

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 2 + 3

  آخرین اخبار
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
اجراي 5آيتم عمراني و مطالعاتي براي تکميل پروژه تقاطع غير همسطح آذربايجان
مسير دسترسي به ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز اصلاح شود
تدوين برنامه جامع اصلاح و بهبود روشنايي معابر
  پربازدیدترین اخبار
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
نرخ بيکاري استان به 7.4 درصد کاهش يافت
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
گوارديولا هم به تراکتور بيايد،‌ مشکلات حل نمي‌شود/ گل‌محمدي منطقي‌ترين گزينه است
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
انتقاد امام جمعه تبريز از عوارضي آزادراه سهند-تبريز
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
1200 ميليارد تومان اعتبار آسفالت‌ريزي شهرداري تبريز در سال جاري
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.