1394/10/18 - 15 : 26
کد خبر: 10276
امام جمعه تبريز:
رژيم‌ آل‌سعود خيال کرد مي‌توان دهان تمام دولت‌ها را با دلارهاي نفتي بست/آل‌سعود با دست خود گورش را کَند
احرارخبر:امام جمعه تبريز با اشاره به شهادت شيخ نمر باقرالنمر توسط رژيم آل‌سعود، گفت: رژيم آل‌سعود فکر مي‌کند با دلارهاي نفتي مي‌توان دهان تمام دولت‌ها را بست، در حالي که ديديم به غير از چند کشور که بردگان زرخريد بودند، کسي زير بار آن نرفت.

، آيت‌الله محسن مجتهد شبستري ظهر امروز در خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته تبريز در مصلاي امام خميني(ره) اين شهر با اشاره به فرمايشات مقام معظم رهبري در ديدار ائمه جمعه سراسر کشور درباره تبيين ابعاد مختلف «حق‌الناس»، اصل و اهميت جايگاه انتخابات در جمهوري اسلامي، اظهار داشت: مفهوم عميق حق‌الناس، در زمينه‌هاي «اجرا، نظارت، حقوق داوطلبان، ليست‌هاي انتخاباتي، صيانت از آراي مردم و پذيرش نتايج انتخابات»، ابعاد مکمل و پرمعنايي دارد و مردم با توجه به طمع‌ورزي آمريکايي‌ها به اين انتخابات، موضوع نفوذ را مورد توجه کامل قرار دهند.

وي، خطاب به مقام عظماي ولايت گفت: رهبرا اطمينان مي‌دهيم مردم آذربايجان با حضور گسترده و باشکوه خود در انتخابات و انتخاب آگاهانه و اصلح به وظيفه ملي و شرعي خود عمل مي‌کنند و دستورها و به فرمايشات مقام معظم رهبري با جان و دل عمل مي‌کنند.

پرهيز از تخريب در انتخابات

خطيب جمعه تبريز در بخش ديگري از سخنان خود به کانديداها و هواداران آن توصيه کرد همديگر را تخريب نکنند، چراکه اسلام دين محبت، صلح و خدمت به مردم است.

عضو مجلس خبرگان رهبري تصريح کرد: مبادا مسائل انتخاباتي تفرقه‌آور و اختلاف‌افکن شود که به هيچ‌وجه با اسلام سازگار نيست.

آيت‌الله مجتهدشبستري اظهار اميدواري کرد که در جوامع اسلامي محبت، صلح و صفا برقرار شود و در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به اعدام عالم مؤمن و مجاهد، آيت‌الله شيخ نمر باقرالنمر، رهبر شيعيان عربستان توسط رژيم آل‌سعود، اظهار داشت: اين عالم بزرگ بي‌عدالتي‌هاي عربستان، حاکميت آمريکا در عربستان و ارتباط عربستان با رژيم سفاک و کودک‌کش صهيونيستي را مورد نقد قرار داده و نداي عدالت و حاکميت قانون و اسلام را در کشوري که نه قانون در آن جاري است و نه عقل منطق، فرياد مي‌زد.

وي، ترس آل‌سعود از بيداري، آگاهي و اجتماعي مردم، ايجاد رعب و وحشت در بين معترضان در عربستان، نگراني آل‌سعود از آينده سياسي، سرپوش گذاشتن بر ضعف و شکست‌هاي عربستان در يمن، لبنان، سوريه و عراق از جمله انگيزه آل‌سعود در به شهادت رساندن عالم شيعيان عربستان عنوان کرد و توضيح داد: عربستان با اعدام عالم مؤمن و مجاهد، آيت‌الله شيخ نمر باقرالنمر دست به جنايت بزرگي زد تا افکار عمومي را از شکست‌ها و ضعف‌هاي خود منحرف کند.

امام جمعه تبريز به هزينه ميلياردي روزانه حمله عربستان به يمن اشاره کرد و گفت: رژيم‌ آل‌سعود از درخشش سيد حسن نصرالله در لبنان واهمه داشت و از اين ترسيد که شيخ نمر اگر زنده بماند سيد حسن نصرالله دومي به وجود آيد.

آيت‌الله مجتهد شبستري به پيامدهاي خارجي و داخلي اعدام عالم مؤمن و مجاهد، آيت‌الله شيخ نمر باقرالنمر اشاره و تبيين کرد: اختلافات مذهبي بين شيعه و سني و تشديد اين اختلافات مذهبي را رژيم صهيونيستي، آمريکا و رژيم آل‌سعود دنبال مي‌کنند.

وي تشريح کرد: رژيم آل‌سعود فکر مي‌کند با دلارهاي نفتي مي‌توان دهان تمام دولت‌ها را بست، در حالي که ديديم به غير از چند کشور که بردگان زرخريد بودند، کسي زير بار آن نرفت.

زنگ خط تمام آزدايخواهان دنيا براي رژيم آل‌سعود/ سرنوشت صدام در انتظار رژيم آل‌سعود

امام جمعه تبريز با اشاره به اينکه بيشترين ذخاير نفتي عربستان در شرق عربستان منطقه شيعه‌نشين آن قرار دارد، گفت: از همان ساعات ابتدايي ده‌ها تجمع در عربستان برگزار شده و نداي لعنت خدا بر رژيم آل‌سعود در اين کشور طنين‌انداز شده است.

رئيس شوراي عالي مجمع جهاني اهل بيت(ع) به فراگير شدن موج اعتراض‌ها در دنيا عليه رژيم آل‌سعود اشاره کرد و گفت: زنگ خطر از سوي تمام آزاديخواهان دنيا به صدا درآمده است و رژيم سعودي با دست خودش گور خود را کند و در آينده نزديک به سرنوشت محمدرضا پهلوي و صدام دچار خواهد شد.

قيام 19 دي مردم قم و 29 بهمن تبريز جرقه انقلاب اسلامي بود

امام جمعه تبريز با اشاره به سالروز قيام 19 دي سال 56 مردم قم که به دنبال اهانت يکي از روزنامه‌ها به حضرت امام خميني(ره) صورت گرفته بود که تعدادي به شهادت رسيدند، عنوان داشت: با قيام مردم قم، جرقه انقلاب اسلامي زده شد.

آيت‌الله مجتهدشبستري تصريح کرد: به دنبال اين قيام مردم در گراميداشت چهلم شهداي قيام 19 دي‌ماه، 29 بهمن تبريز رقم خورد و برگ زرين ديگري براي آذربايجان اضافه شد، مردمي که در مواقع حساس قيام و با استعمار و استبداد مبارزه کرده‌اند.

امام جمعه تبريز در پايان قيام 29 بهمن‌ماه سال 56 مردم تبريز و 19 دي‌ماه مردم قم را دو حادثه سرنوشت‌سازي دانست که ارکان رژيم سلطنتي را متزلزل کرد و انقلاب مردم ايران را به پيروزي نهايي نزديک کرد.

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 8 + 3

  آخرین اخبار
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
اجراي 5آيتم عمراني و مطالعاتي براي تکميل پروژه تقاطع غير همسطح آذربايجان
مسير دسترسي به ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز اصلاح شود
تدوين برنامه جامع اصلاح و بهبود روشنايي معابر
  پربازدیدترین اخبار
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
نرخ بيکاري استان به 7.4 درصد کاهش يافت
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
گوارديولا هم به تراکتور بيايد،‌ مشکلات حل نمي‌شود/ گل‌محمدي منطقي‌ترين گزينه است
انتقاد امام جمعه تبريز از عوارضي آزادراه سهند-تبريز
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
1200 ميليارد تومان اعتبار آسفالت‌ريزي شهرداري تبريز در سال جاري
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.