1391/11/25 - 04 : 45
کد خبر: 97
استاندار آذربايجان‌شرقي:
توقف هدفمندي يارانه به منزله بلاتکليف گذاشتن اقتصاد کشور است
استاندار آذربايجان‌شرقي اقتصاد واقعي مانع از غارت منابع کشور و شکاف طبقاتي مي‌شود، گفت: طرح هدفمندي يارانه‌ها با همين هدف طراحي و اجرا شد و در شرايط فعلي توقف گام دوم آن، به منزله بلاتکليف گذاشتن اقتصاد کشور است.

 

به گزارش احرارنيوز، احمد عليرضابيگي ظهر امروز در جمع اهالي روستاي «سراي» از توابع اسکو، با بيان اين که22 بهمن شناسنامه ملت ايران است، افزود: تمام دشمني‌ها با ملت ايران به خاطر استقلال‌طلبي اين ملت و تسليم نشدن در مقابل قدرت‌هاي زورگو است.
 
وي خاطرنشان کرد: نظام سلطه و در رأس آن آمريکا تلاش زيادي کردند تا صداي انقلاب اسلامي به جهانيان نرسد اما امروز تمام کشورهاي منطقه از اين انقلاب متاثر شده و در هر کشوري که انتخابات برگزار مي‌شود پيروزي با اسلامگرايان بوده است.
 
عليرضابيگي گفت: دشمن همه شيوه‌ها را براي ساقط کردن نظام برآمده از انقلاب اسلامي امتحان کرده و اگر کاري در اين زمينه انجام نداده قطعا قدرت آن را نداشته است.
 
وي با بيان اين که ملت ايران هيمنه استکبار جهاني را درهم شکسته است، اظهار داشت: نمونه اين موضوع شکار پهباد آمريکايي بود که آمريکا تصور مي‌کرد هيچ فناوري بالاتر از آن وجود ندارد.
 
عليرضابيگي تصريح کرد: امروز هيچ تصميمي در منطقه بدون دخالت ايران و بدون در نظر گرفتن منافع جمهوري اسلامي امکان‌پذير نيست.
 
استاندار آذربايجان شرقي در ادامه استقلال اقتصادي را لازمه استقلال سياسي دانست و گفت: اين امر نيازمند اصلاح ساز و کارهاي اقتصادي و رهايي از وابستگي به ثروت نفت است.
 
وي خاطرنشان کرد: اصلاح شيوه‌هاي ناصحيح توزيع ثروت و برقراري عدالت در بهره‌مندي از ثروت‌هاي ملي راه گريزناپذير رسيدن به شرايط واقعي اقتصاد و استقلال اقتصادي است.
 
اقتصاد واقعي مانع از غارت منابع کشور و شکاف طبقاتي مي‌شود
 
عليرضابيگي با بيان اين که اقتصاد واقعي مانع از غارت منابع کشور و شکاف طبقاتي مي‌شود، افزود: طرح هدفمندي يارانه‌ها با همين هدف طراحي و اجرا شد و در شرايط فعلي توقف گام دوم آن، به منزله بلاتکليف گذاشتن اقتصاد کشور است که مشکلاتي را براي مردم به بار آورده است.
 
وي با اشاره به مخالفت مجلس با اجراي گام دوم هدفمندي يارانه‌ها اظهار داشت: برخي اعتقاد دارند که يارانه پرداختي به مردم بايد صرف کارهاي عمراني و زيربنايي شود که ما از آنها سئوال مي‌کنيم در طول دو سال گذشته که يارانه نقدي به مردم پرداخت مي‌شود، کدام کار بزرگ عمراني انجام نشده است؟
 
وي افزود: عمده تلاش دولت، تامين مايحتاج مردم است و کارهايي که در حوزه عمران و  آباداني مناطق مختلف کشور در دولت‌هاي نهم و دهم انجام شده قابل مقايسه با دولت‌هاي گذشته نيست.
 
عليرضابيگي با بيان اين که اميدواريم مجلس شرايط موجود را درک کرده و در اجراي گام دوم هدفمندي يارانه‌ها با دولت همکاري کند، افزود: دولت حاضر است به خاطر مردم تمام سختي‌هاي اين کار بزرگ را تحمل کند؛ اما به هيچ عنوان حاضر به معامله بر سر منافع مردم نيست.
 
استاندار آذربايجان شرقي در بخش ديگري از سخنان خود اظهار داشت: شيوه دولت دکتر احمدي‌نژاد براي مديريت جامعه بر مبناي حرکت و حضور ميداني در تمام صحنه‌ها و ارتباط بي‌واسطه با مردم و تصميم‌گيري بر اساس نيازمندي مردم است.
 
دولت تصميمات بزرگ خود را در ارتباط با مردم اتخاذ مي‌کند
 
وي با بيان اين که دولت تصميمات بزرگ خود را در ارتباط با مردم اتخاذ مي‌کند، افزود: تصميم‌گيري بر اساس نيازمندي مردم موجب گشايش در زندگي آنها مي‌شود و اين که برخي تصميمات دولت را غيرکارشناسي مي‌دانند به دليل ناديده گرفتن منافع و خواست مردم است.
 
عليرضابيگي با اشاره به افتتاح پروژه‌هاي عمراني در نقاط مختلف استان، گفت: اين پروژه‌ها نياز اساسي اقدامات بزرگ در جهت رونق اقتصادي و ايجاد اشتغال است.
 
وي با تاکيد بر اين که استفاده از ظرفيت‌ها و منابع نيازمند همت مردم و جوانان است، افزود: دولت بستر و زمينه ايجاد اشتغال را فراهم مي‌کند و بقيه کارها بر عهده مردم است.
 
صبح امروز با حضور استاندار آذربايجان شرقي سه طرح عمراني از جمله طرح ويژه بهسازي و نوسازي مسکن روستايي در روستاي سراي شهرستان اسکو به بهره‌برداري رسيد.
 
روستاي سراي جزو روستاهاي هفت‌گانه جزيره اسلامي از توابع بخش ايلخچي شهرستان اسکو بوده و بيش از 1080 نفر جمعيت دارد.
کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 7 + 8

  آخرین اخبار
جشنواره 26 آذربايجان شرقي الگويي براي سال هاي آتي خواهد بود
حمل زباله بر روي اتومبيل باز هم حادثه آفريد/ شهروندان از باکس‌هاي زباله استفاده کنند
مناطق 6 و 7 تبريز به بافت ارزشمند شهر تبديل مي‌شود
نتايج قطعي انتخابات در حوزه تبريز، آذرشهر و اسکو مشخص شد
فعاليت مدارس سه حوزه انتخابيه آذربايجان شرقي، فردا با 2 ساعت تاخير
نبايد نسبت به تعيين سرنوشت خود بي تفاوت باشيم
حماسه حضور در انتخابات امروز تکميل مي شود؛ تبريزي‌ها با شور و شوق پاي صندوق‌هاي راي آمده‌اند
ورزش و سلامتي کارکنان
توسعه فضاهاي تفريحي تبريز با احداث شهربازي‌هاي جديد
خطوط توليد تراکتورهاي ايراني در خارج از کشور به چهار خط افزايش مي يابد
  پربازدیدترین اخبار
حماسه حضور در انتخابات امروز تکميل مي شود؛ تبريزي‌ها با شور و شوق پاي صندوق‌هاي راي آمده‌اند
نتايج قطعي انتخابات در حوزه تبريز، آذرشهر و اسکو مشخص شد
فعاليت مدارس سه حوزه انتخابيه آذربايجان شرقي، فردا با 2 ساعت تاخير
خدمت به مردم افتخاري براي قرارگاه پيشرفت و اباداني
نبايد نسبت به تعيين سرنوشت خود بي تفاوت باشيم
اصحاب فرهنگ و هنر پاي کار انقلاب هستند
حمل زباله بر روي اتومبيل باز هم حادثه آفريد/ شهروندان از باکس‌هاي زباله استفاده کنند
تاسيس انجمن اسلامي دانشجوبان آرمانخواه تبريز
جشنواره 26 آذربايجان شرقي الگويي براي سال هاي آتي خواهد بود
مناطق 6 و 7 تبريز به بافت ارزشمند شهر تبديل مي‌شود
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.