1405/03/12 - 23 : 6
کد خبر: 82673
بهسازي معابر گلباد توسط شهرداري منطقه 2
احرار: شهردار منطقه 2 از بهسازي پياده راه هاي معابر گلباد از مرکزي ترين معابر شهري حوزه اين منطقه خبر داد.
عباس هاشمي با اعلام اين مطلب گفت: پياده روهاي معابر گلباد که از مهمترين و اصلي ترين معابر مرکزي شهر تبريز محسوب مي شود، توسط معاونت فني و عمراني منطقه 2 بهسازي شده است.
شهردار منطقه 2 افزود: با انجام کف سازي و جدول گذاري معابر و محلات که در راستاي تسهيل تردد شهروندان و اهالي ساکن در گلباد به انجام رسيده، تردد آسان عابران از پياده روها فراهم شده است.
هاشمي، که در راستاي رفع مشکلات شهروندان و ساکنان محل به همراه معاونان و مديران منطقه وضعيت پياده راه هاي گلباد را بررسي مي کرد، با اهالي اين محل نيز گفتگو کرده و به سوالات متعدد اهالي پاسخ داد.
شهردار منطقه 2 به طور مرتب و دوره اي از وضعيت معابر سطح حوزه اين منطقه بازديد مي کند.
کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید: