1405/03/11 - 20 : 52
کد خبر: 82668
عراقچي:
نقض آتش بس در يک جبهه، نقض آتش بس در تمام جبهه هاست
احرار: وزير امور خارجه با تاکيد بر اينکه نقض آتشبس در لبنان، نقض آتشبس در تمام جبهههاست؛ تاکيد کرد: ايالات متحده و اسرائيل مسئول پيامدهاي هرگونه نقض اين آتشبس خواهند بود.
«سيدعباس عراقچي» وزير امور خارجه دوشنبه ?? خرداد ماه در واکنش به نقض آتشبس در لبنان در شبکه ايکس نوشت: آتشبس ميان ايران و ايالات متحده، بدون هيچ ابهامي، آتشبسي در تمامي جبههها، از جمله لبنان، محسوب ميشود.
نقض اين آتشبس در هر يک از جبههها، به منزله نقض آن در تمامي جبههها است. ايالات متحده و اسرائيل مسئول پيامدهاي هرگونه نقض اين آتشبس خواهند بود.
به رغم برقراري آتشبس، رژيم صهيونيستي با ادامه حملات خود به روستاها و شهرهاي جنوب لبنان در نقض مداوم آتشبس، خانهها و غيرنظاميان را هدف قرار ميدهد و در حملات روز و يکشنبه شب اين رژيم صهيونيستي به شهرها و روستاهاي جنوب لبنان که بيش از 36 بار انجام شد، 12 نفر شهيد و 35نفر ديگر زخمي شدند.
کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید: