احرار: در جلسه شوراي اداري شهرستان ورزقان که به رياست ميکائيلي، فرماندار شهرستان برگزار شد، موضوعات کليدي توسعه زيرساختهاي رفاهي مورد بررسي و تأکيد قرار گرفت.
فرماندار ورزقان در اين نشست ضمن مرور پروژههاي اولويتدار شهرستان، بر اهميت تکميل زيرساختهاي رفاهي براي مردم تأکيد کرد.
وي موضوعاتي همچون تأمين و تقويت شبکه برق در مناطق روستايي بخش خاروانا (روستاي چشمقان و بناواراز)، تقويت برق بخش خاروانا، راه اندازي پنل هاي خورشيدي، توسعه خدمات درماني از جمله نصب دستگاه سيتياسکن و تجهيزات OPG، و همچنين احداث پايگاههاي امداد و اورژانس جادهاي در محورهاي پرتردد مانند سهراهي خواجه و عليبيگ کندي، حمايت از سرمايه گذاري و تکميل پروژه هاي عمراني موجود را از دغدغههاي اصلي مديريت شهرستان دانست.
ميکائيلي در پايان با اشاره به لزوم بهرهگيري از فناوريهاي نوين، بر ضرورت اقدام براي نصب پنلهاي خورشيدي در ادارات و دهياريها تأکيد کرد و از مديران خواست تا با پيگيري مستمر، اجراي اين طرحها را به مرحله بهرهبرداري برسانند.