احرار: شهردار منطقه 8 تبريز از توزيع 240 تن آسفالت طي هفته گذشته در معابر مرکزي شهر خبر داد.
حميده درشته با اعلام اين مطلب افزود: شهرداري منطقه هشت تبريز از ابتداي سالجاري برنامه آسفالت ريزي معابر و محلات در دستور کار قرار داده و بر اين اساس، طي هفته گذشته 270تن آسفالت در معابر و محلات سطح حوزه اجرا شده است.
وي آسفالت ريزي را يکي از مهم ترين ضرورتهاي کاري منطقه خواند و افزود: ويژگي مهم آسفالت هاي اخير منطقه هشت، اولويت دهي به معابري با نياز آسفالت بالا بود که در اين راستا طي ماه هاي گذشته، شهرداري منطقه 8 اقدام به آسفالت ريزي معابر سطح حوزه کرده است.
شهردار منطقه 8 با اشاره به اينکه استاندارد آسفالت، در برنامه هاي آسفالت ريزي منطقه مورد تاکيد است، خاطرنشان کرد: تحکيم بستر محلات و مسيرهاي سطح حوزه جزو اولويت هاي اجرايي است و تا اصلاح تمامي معابر، ادامه خواهد داشت.