احرار: فرمانده انتظامي شهرستان بستانآباد از کشف 4 و نيم کيلوگرم مواد مخدر از نوع ترياک در اين شهرستان خبر داد.
سرهنگ حبيب خدايي روز سهشنبه در اعلام جزئيات اين خبر اظهار داشت: در پي کسب خبر ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان مبني بر اينکه افرادي قصد انتقال مواد مخدر را دارد، موضوع به صورت ويژه در دستور کار ماموران پليس شهرستان قرار گرفت.
وي در ادامه افزود: ماموران با بررسي هاي دقيق و لازم و هماهنگي قضايي، موفق به شناسايي عامل توزيع مواد مخدر شده و متهمين را در يک عمليات پليسي دستگير کردند.
سرهنگ حبيب خدايي تصريح کرد: ماموران در بازرسي از خودرو متهم مقدار 4 و نيم کيلوگرم مواد مخدر از نوع ترياک را کشف و متهمين دستگير شده پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي شد.
انتهاي پيام/