1394/09/18 - 18 : 58
کد خبر: 7925
امير قلعه‌نويي:
اتفاقات امروز خط‌دهي شده بود / درگيري تراکتور در 3 جبهه
احرارخبر:سرمربي جديد تيم تراکتورسازي تبريز گفت: امروز اتفاقاتي افتاد که در شأن هواداران تراکتورسازي و مردم آذربايجان نبود، اميدواريم اين خط‌دهي کوچک به زودي حل شود.

امير قلعه‌نويي عصر امروز بعد از عقد قراردادش با تيم تراکتورسازي در سالن کنفرانس اين باشگاه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با شناخت فني که از تيم تراکتورسازي دارم تلاش خواهم کرد تيمي قدرتمند آماده کنم تا در هر سه جبهه ليگ برتر، جام حذفي و باشگاه‌هاي آسيا موفق عمل کنيم.

وي گفت: در دوره قبل با هزينه پايين موفق شديم براي اولين بار تيم تراکتورسازي را آسيايي کنيم و امروز نيز به دنبال تداوم موفقيت‌هاي تراکتورسازي در ليگ ايران و همچنين کسب موفقيت در باشگاه‌هاي آسيا هستيم.

وي يکي از خصوصيات بارز تراکتورسازي را داشتن هواداران متعصب اعلام کرده و عنوان کرد: امروز خواستند که تمرينات پشت درهاي بسته برگزار شود که من مخالف کردم و هواداران بايد به صورت حضوري نظرات و انتقادات خود را عنوان کنند.

سرمربي سابق تيم ملي افزود: امروز اتفاقاتي افتاد که در شأن هواداران تراکتورسازي و مردم آذربايجان نبود و جو سازي‌هايي که عليه من شد يک طرفه بوده و اميدواريم اين خط‌دهي کوچک به زودي حل شود.

سرمربي تيم تراکتورسازي تبريز افزود: جا دارد از آقايان عباسي و ذوالفقاري بابت اعتماد به بنده تشکر کنم و خوشحال هستم که امروز در تبريز هستم و هدايت تيم تراکتورسازي را برعهده دارم.

قلعه‌نوعي تصريح کرد: تراکتورسازي تيم بزرگي است و خيلي از بازيکنان و مربيان در اين تيم آمده و رفته‌اند و آنچه مانده است تيم تراکتورسازي بوده و بايد همه دست به دست هم داده و براي موفقيت تيم تراکتورسازي تلاش کنيم و من نيز سعي خواهم کرد که تيمي خوب مهيا کرده و بازي هاي تماشاگرپسندي را ارائه نمايم.

وي در مورد دستياران خود گفت: با توجه به اينکه در سه جبهه بازي خواهيم کرده به دستياران قوي و مجرب نياز دارم و پژمان و رحيم‌زاده از دستياران قبلي تيم تراکتورسازي حفظ شده و بيات نيز به عنوان مربي بدنساز به تيم تراکتورسازي افزوده مي‌شود.

وي در مورد تيم تراکتورسازي گفت: اين تيم ظرفيت و قدرت بالايي داشته و از بازيکنان خوبي سود مي‌برد و بايد عنوان کنم که توني خوش شانس نبوده و جايگاه فعلي شايسته تيم تراکتورسازي نيست.

سرمربي تيم تراکتورسازي تصريح کرد: دفعه اول تيم را از فراز کمالوند در حالي گرفتم که تيم پنجم ايران بود، اما تراکتورسازي امسال در مکان نهم قرار دارد، اما تراکتورسازي امسال بدشانس بوده و تلاش خواهيم کرد که تيم را به جايگاه شايسته‌اش برسانيم.

 وي گفت: با حضور در خانه توني از زحمات وي براي تيم تراکتورسازي تشکر کردم.

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام: 
پست الکترونیک:
نظر : 
سوال امنیتی : 
? 6 + 5

  آخرین اخبار
تقابل‌سازي ميان رسانه و روابط عمومي، بازي در زمين بي‌اعتمادي
فيلم کوتاه بچه‌هاي مدرسه ارس روي ميز تدوين رفت
ميثاق شورا و شهرداري، انجام تکاليف در چارچوب بودجه است
هشدار رگبار شديد، طوفان و بارش تگرگ در 3 استان طي امروز
شهرداري منطقه 1 در حادثه ريزش واحدهاي مسکوني ملازينال سربلند شد
ورزش براي کارمندان يک ضرورت حياتي است
مسيرگشايي ها؛ گام مهم در کاهش ترافيک شريان هاي اصلي تبريز
اتمام جشنواره خانوادگي ورزشي و فرهنگي "ايرانِ جان"
اگر صلح باشد براي همه منطقه است و اگر جنگ باشد همه منطقه را دربر مي‌ گيرد
نقش هوش مصنوعي در شوراي شهرچيست ؟
  پربازدیدترین اخبار
هشدار رگبار شديد، طوفان و بارش تگرگ در 3 استان طي امروز
فيلم کوتاه بچه‌هاي مدرسه ارس روي ميز تدوين رفت
مسيرگشايي ها؛ گام مهم در کاهش ترافيک شريان هاي اصلي تبريز
اتمام جشنواره خانوادگي ورزشي و فرهنگي "ايرانِ جان"
اگر صلح باشد براي همه منطقه است و اگر جنگ باشد همه منطقه را دربر مي‌ گيرد
ميثاق شورا و شهرداري، انجام تکاليف در چارچوب بودجه است
ورزش براي کارمندان يک ضرورت حياتي است
تقابل‌سازي ميان رسانه و روابط عمومي، بازي در زمين بي‌اعتمادي
مسيرگشايي ها؛ گام مهم در کاهش ترافيک شريان هاي اصلي تبريز
شهرداري منطقه 1 در حادثه ريزش واحدهاي مسکوني ملازينال سربلند شد
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.