1394/09/09 - 18 : 0
کد خبر: 7740
توني:
توني:خوشحالم
سرمربي تبريزي ها از اين موضوع خوشحال است که بعد از مدت ها توانستند در انزلي ملواني ها را شکست دهند.
توني اوليويرا در نشست خبري پس از بازي تيمش در مقابل ملوان در حضور خبرنگاران گفت: به همه خسته نباشيد مي گويم، اين يک بازي سخت براي ما بود، دوئل انفرادي در اين بازي بسيار زياد بود.
وي ادامه داد: اين بازي آني نبود که من مي خواستم، ولي از شاگردانم راضي هستم، خيلي وقت بود که تراکتوري ها نمي توانستند در انزلي ملوان را ببرند، اما امروز اين اتفاق افتاد و من هم از اين موضوع خوشحال هستم.
توني ادامه داد: ملواني ها نشان دادند که تيم سازماندهي شده اي هستند، اما ما در مقابل آنها تا آخر جنگيديم، نيمه دوم فضاي بيشتري داشتيم و توانستيم از ضدحمله ها استفاده کنيم. بايد به بازيکنان خودم تبريک بگويم که در 90 دقيقه با جان و دل جنگيدند.
کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید: