1394/08/17 - 7 : 46
کد خبر: 7448
رئيس جديد اداره بيمه سلامت شهرستان اهر معرفي شد
احرار خبر: حسين پور به عنوان رئيس جديد اداره بيمه سلامت شهرستان اهر با حضور مديرکل بيمه سلامت آذربايجان شرقي و فرماندار اهر معرفي شد.

به گزارش احرار خبر، محمد حسين پور عصر شنبه طي مراسمي و با حکم مديرکل بيمه سلامت آذربايجان شرقي به عنوان رئيس جديد اداره بيمه سلامت شهرستان اهر منصوب و از خدمات محمد نادري فرد رئيس پيشين اين اداره قدرداني به عمل آمد.

اعتبارات بيمه سلامت آذربايجان شرقي 2 برابر افزايش يافت

مديرکل بيمه سلامت استان آذربايجان شرقي در مراسم معرفي رئيس جديد بيمه سلامت شهرستان اهر، گفت: براي سال 93 ، نزديک به 525  هزار هزار نفر مردم استان از خدمات بيمه سلامت بهره مند و تحت پوشش هستند.

وحيد مجيدي افزود: اصلي ترين دغدغه بيمه سلامت آذربايجان شرقي پرداخت مطالبات موسسات طرف قرارداد اين سازمان است که با پرداخت هزينه در جهت ارائه خدمات بيشتر تشويق شوند.

وي با تاکيد بر اينکه تنها تعداد اندک از جمعيت استان به دليل عدم رغبت تحت پوشش بيمه سلامت نيستند، بيان کرد: با تلاش ادارات بيمه سلامت در شهرهاي آذربايجان شرقي و مرکز استان تمامي افراد فاقد بيمه خدمات درماني تحت پوشش بيمه سلامت استان قرار گرفتند.

مديرکل بيمه سلامت استان آذربايجان شرقي از افزايش سطح اعتبارات بيمه سلامت استان خبر داد و گفت: اعتبارات و منابع مالي اداره کل بيمه سلامت آذربايجان شرقي نسبت به سال 92 افزايش دو برابري داشته است.

مجيدي در پايان خاطر نشان کرد: يکي ديگر از اقدامات شايسته بيمه سلامت پرداخت 80 درصدي هزينه بيماران در بيمارستان هاي دولتي استان است.

خدمات ديجيتالي بيمه سلامت در اهر ارائه شود

فرماندار شهرستان اهر نيز در ادامه اين مراسم اظهار کرد: ارائه خدمات ديجيتالي بيمه سلامت براي کاهش هزينه هاي رفت و آمد مردم به ادارات بيمه سلامت تلاش بيشتري را مي خواهد و بايد در اين خصوص بسترسازي شود.

سيد محمد عابدي افزود: مردم با وجود مشکلات مالي فراوان حتي در هنگام مسافرت پس اندازهاي خود را براي بخش درمان و تامين داروهاي گران قيمت هزينه مي کنند و ايم موضوع سبب بروز برخي از مشکلات نيز مي شود.

وي احترام گذاشتن و خوش رفتاري را اصلي ترين عامل در تکريم ارباب رجوع دانست و اضافه کرد: تاکنون در خصوص عدم ارائه خدمات و تکريم ارباب رجوع از ادارات شهرستان اهر گزارش نشده است.

فرماندار شهرستان اهر در پايان تصريح کرد: طبق سياست دولت تدبير و اميد هريک از مسئولان بايد در حيطه کاري خود انجام وظيفه کنند به همين دليل کساني که در حوزه تخصصي فعاليت ندارند به سازمان و يا نهاد خود منتقل مي شوند.

بر اين اساس، محمد حسين پور به عنوان رئيس جديد اداره بيمه سلامت شهرستان اهر منصوب شد.

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام: 
پست الکترونیک:
نظر : 
سوال امنیتی : 
? 3 + 2

  آخرین اخبار
تقابل‌سازي ميان رسانه و روابط عمومي، بازي در زمين بي‌اعتمادي
فيلم کوتاه بچه‌هاي مدرسه ارس روي ميز تدوين رفت
ميثاق شورا و شهرداري، انجام تکاليف در چارچوب بودجه است
هشدار رگبار شديد، طوفان و بارش تگرگ در 3 استان طي امروز
شهرداري منطقه 1 در حادثه ريزش واحدهاي مسکوني ملازينال سربلند شد
ورزش براي کارمندان يک ضرورت حياتي است
مسيرگشايي ها؛ گام مهم در کاهش ترافيک شريان هاي اصلي تبريز
اتمام جشنواره خانوادگي ورزشي و فرهنگي "ايرانِ جان"
اگر صلح باشد براي همه منطقه است و اگر جنگ باشد همه منطقه را دربر مي‌ گيرد
نقش هوش مصنوعي در شوراي شهرچيست ؟
  پربازدیدترین اخبار
هشدار رگبار شديد، طوفان و بارش تگرگ در 3 استان طي امروز
فيلم کوتاه بچه‌هاي مدرسه ارس روي ميز تدوين رفت
ورزش براي کارمندان يک ضرورت حياتي است
ميثاق شورا و شهرداري، انجام تکاليف در چارچوب بودجه است
مسيرگشايي ها؛ گام مهم در کاهش ترافيک شريان هاي اصلي تبريز
تقابل‌سازي ميان رسانه و روابط عمومي، بازي در زمين بي‌اعتمادي
اتمام جشنواره خانوادگي ورزشي و فرهنگي "ايرانِ جان"
شهرداري منطقه 1 در حادثه ريزش واحدهاي مسکوني ملازينال سربلند شد
اگر صلح باشد براي همه منطقه است و اگر جنگ باشد همه منطقه را دربر مي‌ گيرد
مسيرگشايي ها؛ گام مهم در کاهش ترافيک شريان هاي اصلي تبريز
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.