در سايهسار عشق و ارادت و در حريم سپاسگزاري از الطاف بيشمار حضرت حق، افتخاري رفيع نصيب خيّرين نيک انديش شهرستان هريس گرديد.
به گزارش احرار ، پايه تفاهم نامه منعقد شده فى مابين رئيس ستاد توسعه و بازسازى عتبات عاليات استان ورئيس ستاد شهرستان هريس درمورخه 15 شهريور 1404، رياست محترم ستاد شهرستان هريس، اولين پروژه مستقل خيرين حرمساز اين ديار را تقبل نمود؛ پروژهاي مقدس با عنوان:
«تأمين هزينه اجرايي نماي حجره صحن عقيله بنيهاشم، حضرت زينب(س)، در کربلاي معلي»
اين موهبتي الهي است که براي نخستين بار، توفيق خدمتي چنين بزرگ و جاوادنه، به خيّرين عاشق پيشه هريس واگذار شده است. اينک فرصتي فراهم آمده تا هر يک از فرزندان اين سرزمين، با نيتي پاک و دلي مالامال از عشق، در ساختن نمايي از آن حجره مقدس مشارکت کنند؛ حجرهاي به نام بانوي صبر و عزت، حضرت زينب کبري(س) در جوار حرم سيدالشهدا(ع)
باشد که با ذکر نام ملکوتي «يا زينب»، و با بخشي از دارايي خود، سنگ بناي يادگاري جاويدان را نهند و نام خويش را براي هميشه در زمره عاشقان و سيل عارفان و ارادتمندان خاندان پاک نبوت و امامت به ثبت برسانند.
اين يادگاري است که تا ابد، در کنار مضجع شريف سيدالشهدا(ع)، زمزمهگر عشق و ايثار خيرين و ارادتمندان شهرستان هريس خواهد بود.