احرار: سخنگوي دولت از تصويب استرداد لايحه فضاي مجازي در هيئت دولت خبر داد.
فاطمه مهاجراني، در يادداشتي در شبکه اجتماعي ايکس نوشت: در راستاي حفظ انسجام ملي و تاکيد رييس جمهور استرداد لايحه فضاي مجازي در جلسه امروز دولت مصوب شد.
دو فوريت اين لايحه يکشنبه پنجم مرداد در حالي مورد تاييد مجلس قرار گرفت که ??? راي موافق داشت.
در همين رابطه آذر جهرمي نيز با استقبال از تصميم دولت نوشت: از توجه رئيس جمهور محترم به اعتراضات عموم مردم و استرداد لايحه اخير تشکر و قدرداني ميکنم. البته اميدوارم بزودي شاهد قدرداني وسيع مردمي از ايشان و ساير مسئولين نظام، در پي رفع محدوديتهاي اينترنتي وعده داده شده در زمان انتخابات هم باشيم