1404/04/19- 21 : 42
کد خبر: 65075
سيدمصطفي فيض؛
زيرساخت برقرساني فاز 3 مجتمع مس سونگون وارد مرحله تجهيز کارگاه شد
احرار: مديرعامل شرکت ملي صنايع مس ايران، در ادامه بازديد از مجتمع مس سونگون، از پروژه احداث پست 230 کيلوولت AIS کارخانه فاز 3 بازديد کرد.
اين پروژه با هدف تأمين برق کارخانه تغليظ فاز 3، در زميني به مساحت 2هکتار و با برنامهريزي 24ماهه در حال اجرا است.
بر اساس اين گزارش، تاکنون عمليات خاکبرداري در حجم يک ميليون مترمکعب انجام شده و طرح وارد مرحله تجهيز کارگاه شده است.
کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید: