1391/12/22 - 10 : 11
کد خبر: 606
دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام:
افرادي بي‌کفايت فضاي سياسي کشور را در اختيار دارند
دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام: در حال حاضر افراد بي‌کفايت و بي‌هنر فضاي سياسي کشور را در اختيار خود گرفتند و قدرت تشخيص مردم را کم کردند.
به گزارش احرارنيوز محسن رضايي در ديدار خانواده شهيد فروزنده، شهيد فروزنده را بسيجي، دلاور و فردي معتقد معرفي کرد و افزود: وي زحمات بسياري را در دوران دفاع مقدس متحمل شد.
 
وي با بيان اينکه کوچکترين گام‌ها در راه کسب رضاي خداوند متعال ارزشمند است، تصريح کرد: شهدا بزرگترين گام‌ها را در راه اعتلاي وطن خويش برداشتند.
 
گفتني است، دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام پس از ديدار با خانواده شهيد رحمان فروزنده در جمع مردم زنجان در مسجد احمديه سخنراني کرد.
 
در اين مراسم محسن رضايي با بيان اينکه مسائل امروز جامعه و نظام حول محور مسائل اقتصادي در جريان است، افزود: برخي آسيب‌هاي اجتماعي نيز در جامعه ديده مي‌شود.
 
وي با بيان اينکه نرخ ارز و بي‌ثباتي‌هاي پولي و اقتصادي در کشور به وضوح ديده مي‌شود، خاطرنشان کرد: نوعي بي‌ثباتي در اقتصاد ايران جريان دارد.
 
دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام با اشاره به اينکه تحريم‌هاي اقتصادي عليه نظام اسلامي از ديگر مسائل و مشکلات کشور محسوب مي‌شود، خاطرنشان کرد: منازعات و اختلافات سياسي وضعيت و سياست خارجي ايران را تشديد مي‌کند.
 
وي از حاشيه‌سازي‌هاي برنامه‌ريزي شده در کشور خبر داد و افزود: در حال حاضر مسائل مربوط به ونزوئلا چه تاثيري مي‌تواند در زندگي مردم داشته و مشکلات مردم را حل کند.
 
* حاشيه سازي‌هاي کشور هدفمند و برنامه‌ريزي شده است
 
رضايي حاشيه سازي‌هاي موجود در کشور را هدفمند و برنامه‌ريزي شده عنوان کرد و گفت: منازعات سياسي نيز در صورت ادامه تا زمان انتخابات کشور را دچار مشکل مي‌کند.
 
وي با بيان اينکه تجربه تاريخي ملت ايران نشان مي‌دهد که ملت ايران همواره از شرايط سخت عبور کرده است، يادآور شد: افراد بي‌کفايت و بي‌هنر فضاي سياسي کشور را در اختيار خود گرفتند و قدرت تشخيص مردم را کم کردند.
 
دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام با اشاره به اينکه جامعه امروز نيازمند عمل موثر براي اقدام پيشرونده است، خاطرنشان کرد: سرو سامان دادن به مديريت کشور بايد در برنامه‌ها باشد.
 
وي بي سروساماني مديريت کشور را از مشکلات برشمرد و افزود: در حال حاضر 80 درصد مديران سرجاي خود نيستند.
 
* مراکز دانشگاهي و علمي زنجان بايد گسترش يابد
 
رضايي با بيان اينکه معتقدم بايد براي هر استاني برنامه‌ريزي مطابق با ظرفيت‌هاي آن استان را داشت، افزود: استان زنجان از نظر علمي و فناوري مي‌تواند از استان‌هاي برتر کشور باشد و مراکز دانشگاهي و علمي اين شهر گسترش يابد.
 
وي با اشاره به اينکه 58 درصد اراضي زنجان قابليت زراعت را دارد، يادآور شد: بايد از اين ظرفيت براي توسعه بخش کشاورزي استان استفاده شود.
 
دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام با بيان اينکه معادن غني سرب و روي در استان زنجان قرار گرفته است، افزود: اين معادن به صورت خام به فروش مي‌رسد.
 
در ادامه ديدارهاي محسن رضايي وي با حضور در خانه آيت‌الله محمد حسيني زنجاني سفر يکروزه خود را ادامه داد.
 
* مردم طبقه متوسط  با گراني‌ها بيشتر درگير هستند
 
در اين برنامه آيت‌الله سيد محمد حسيني زنجاني بر ضرورت تحقق وعده‌هاي مسئولان تاکيد کرد و افزود: مردم طبقه متوسط  با گراني‌ها بيشتر درگير هستند.
 
وي با بيان اينکه فشارهاي اقتصادي در جامعه علني است و به مردم فشار وارد مي‌شود، تصريح کرد: دشمنان از فشارهاي اقتصادي سوء استفاده مي‌کنند.
 
اين عالم زنجاني مسائل و مشکلات اقتصادي جامعه را زخمي بر پيکره نظام عنوان کرد و گفت: اين مشکلات با برنامه‌ريزي‌هاي لازم حل مي‌شود.
 
وي با بيان اينکه استدعا و تقاضاي من از آقايان اين است که به مسائل اقتصادي بيشتر توجه کنند، خاطرنشان کرد: بايد در چنين موقعيتي که نظام اسلامي قرار گرفته به اين مسئله به صورت جدي توجه شود.
 
* مشکلات اقتصادي قابل کنترل است
 
آيت‌الله حسيني با اشاره به اينکه مشکلات اقتصادي جامعه قابل کنترل است، افزود: بايد برنامه‌ريزي لازم را در اين زمينه داشت.
 
يادآور مي‌شود، دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام پس از اين ديدار در جمع مردم منطقه اسلام آباد در مسجد حضرت رقيه (س) حضور يافت و در نماز جماعت اين مسجد شرکت کرد.
 
ديدار با خانواده شهيدان نقدي از ديگر برنامه‌هاي محسن رضايي در زنجان بود.
کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 8 + 8

  آخرین اخبار
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
اجراي 5آيتم عمراني و مطالعاتي براي تکميل پروژه تقاطع غير همسطح آذربايجان
مسير دسترسي به ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز اصلاح شود
تدوين برنامه جامع اصلاح و بهبود روشنايي معابر
گزينه سرمربيگري تراکتور مشخص شد/ چند بازيکن خواستار جدايي شدند!
زنوزي: سرمربي جديد تراکتور خارجي خواهد بود
بناهاي قديمي روايتگر هويت شهرها
آغاز به کار نشست مجمع شهرداران کلانشهرها و مراکز استان‌هاي کشور
  پربازدیدترین اخبار
گزينه سرمربيگري تراکتور مشخص شد/ چند بازيکن خواستار جدايي شدند!
زباله هاي شهري ساعت 9 شب از منازل جمع اوري مي شود
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
نرخ بيکاري استان به 7.4 درصد کاهش يافت
مسير دسترسي به ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز اصلاح شود
تدوين برنامه جامع اصلاح و بهبود روشنايي معابر
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
اجراي 5آيتم عمراني و مطالعاتي براي تکميل پروژه تقاطع غير همسطح آذربايجان
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
گوارديولا هم به تراکتور بيايد،‌ مشکلات حل نمي‌شود/ گل‌محمدي منطقي‌ترين گزينه است
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.