1394/06/14 - 7 : 36
کد خبر: 5526
نماينده مردم بناب در مجلس:
برخي مسئولان حاضر نيستند به حرف ديگران گوش بدهند
احرار نيوز: نماينده مردم بناب در مجلس گفت: يکي از مشکلات اين کشور اين است که برخي مسئولان هر قدر بخواهند حرف مي‌زنند ولي حاضر نيستند به حرف ديگران گوش کنند از اين رو دانشجويان و نخبگان جامعه بايد حرف‌هاي خود را به اين دسته از مسئولان بگويند.

به گزارش احرار نيوز، حجت‌الاسلام محمد باقري‌بنابي عصر امروز در مراسم آغاز به کار سومين همايش دانشجويان بنابي داخل و خارج کشور که خود نيز از بانيان برگزاري اين همايش است، ضمن تقدير و تشکر از زحمات مسئولان و متصديان برگزاري همايش و به‌ويژه دانشگاه آزاد اسلامي واحد بناب به‌عنوان ميزبان سومين همايش اظهار داشت: اگر از بنده سؤال کنند که در بناب کدام کار فرهنگي صورت گرفته است، مي‌گويم برگزاري همايش دانشجويان بنابي داخل و خارج کشور بزرگ‌ترين کار فرهنگي بوده که در اين شهرستان طي سال‌هاي اخير برگزار مي‌شود.

وي افزود: يکي از مشکلات اين کشور اين است که برخي مسئولان هرقدر بخواهند حرف مي‌زنند ولي حاضر نيستند به حرف ديگران گوش کنند ازاين‌رو دانشجويان و نخبگان جامعه بايد حرف‌هاي خود را به اين دسته از مسئولان بگويند و يکي از اهداف اين همايش نيز فرهنگ‌سازي در اين زمينه است.

عضو کميسيون اقتصادي مجلس شوراي اسلامي بابيان اينکه اين همايش‌ها در شناساندن نخبگان تأثيرات بسزايي داشته است؛ تصريح کرد: بزرگ‌ترين خروجي و نتايج اين همايش‌ها اين است که مي‌توان از نظرات نخبگان جامعه در توسعه و پيشرفت منطقه استفاده کرد.

حجت‌الاسلام باقري بنابي سپس از بحث‌هاي هسته‌اي، اقتصادي منطقه‌اي به عنوان سه چالش مهم و اساسي کشور نام برد و گفت: کشور ما هم اکنون با اين سه مشکل اساسي دست‌وپنجه نرم مي‌کند که مهم‌ترين آن بحث اقتصادي است و کشور با بحران شديد بيکاري و اقتصادي و توليدي مواجه است.

وي با تقدير و تشکر از تيم اقتصادي دولت در کنترل تورم يادآور شد: اين کار قابل‌انکار نيست.

اين نماينده مردم در مجلس شوراي اسلامي از تلاش تيم مذاکره کننده هسته‌اي کشورمان تقدير و تشکر کرد و گفت: نزديک به 12 سال مسئولان ما در مذاکرات بودند و نمي‌خواهم تخريبي صحبت کنم ولي دولت آقاي روحاني واقعاً پيگير مسائل مذاکرات هسته‌اي بود.

حجت‌الاسلام باقري‌بنابي ضمن پيشنهاد نام‌گذاري روز 23 تيرماه به نام «روز مذاکره و ديپلماسي» تأکيد کرد: اگر نظام نمي‌خواست، امکان نداشت اين مذاکرات به اين مرحله برسد.

وي اظهار کرد: متأسفانه در بحث‌هاي سياسي برخي دنبال اين هستند که از مقام معظم رهبري هزينه کنند. بحث مذاکرات به منافع ملي کشور مربوط است.

نماينده مردم بناب در مجلس شوراي اسلامي ابراز کرد: يکي از مشکلات اساسي کشور عوام‌فريبي است و بايد از آن پرهيز کنيم.

باقري‌بنابي افزود: کنگره آمريکا در حال بررسي اين موضوع است و در کشور ما نيز شوراي عالي امنيت ملي آن را بررسي مي‌کند.

وي تصريح کرد: ما مصالح کشور را در مجلس رعايت نمي‌کنيم و برخي از نمايندگان مجلس متأسفانه دنبال رأي آوري خود از طرح چنين موضوعاتي هستند؛ ازاين‌رو نبايد عوام‌فريبي کرد.

عضو کميسيون اقتصادي مجلس شوراي اسلامي در ادامه سخنان خود بابيان اينکه حق را بايد گفت، هرچند که هزينه هم داشته باشد؛ خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامي با درايت امام راحل(ره) بنيان‌گذاري شد و بايد خدمات شخصيت‌هاي نظام را سبک و سنگين کرد.

حجت‌الاسلام باقري‌بنابي با اشاره به اينکه نام اميرکبير، سيدجمال‌الدين اسدآبادي، ستارخان، باقرخان و شيخ فضل الله نوري ماندگار شده است؛ گفت: با وجود اينکه آقاي هاشمي رفسنجاني شايد اشتباهاتي هم داشته باشند ولي نقش ايشان در دانشگاه آزاد اسلامي و دفاع مقدس بي‌بديل بوده و قابل‌انکار نيست.

در ابتداي سومين همايش دانشجويان بنابي داخل و خارج کشور رئيس دانشگاه آزاد اسلامي واحد بناب با ارائه گزارشي هدف از برگزاري اين همايش را تبادل افکار بين دانشجويان نخبه عنوان کرد و گفت: سومين همايش دانشجويان بنابي داخل و خارج کشور همزمان با سي‌امين سالگرد تأسيس واحد بناب برگزار مي‌شود.

احمد اميري افزود: همايش دانشجويان بنابي با مشارکت شوراي همکاري و توسعه دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالي بناب ترتيب يافته است.

وي اظهار اميدواري کرد برگزاري اين همايش پلي باشد براي ارتباط بين دانشگاه و صنعت.

اين گزارش حاکي است، در ادامه برگزاري همايش دانشجويان و نخبگان حاضر در همايش پيشنهاد‌ها و ايده‌هاي خود را براي ارتقاي علمي، سياسي، فکري، فرهنگي، صنعتي و اقتصادي اين شهرستان به مسئولان ارائه کردند.

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 6 + 3

  آخرین اخبار
برخورد صاعقه در جلفا جان مرد 50 ساله را گرفت
سد نهند تبريز سرريز شد
تقويت روابط عمومي يک ضرورت است/ رونمايي از نسخه جديد سايت نظام مهندسي استان
دوران تحصيل دانشجويان سابقه کار مي شود
بيانيه هيات رييسه شوراي هماهنگي روابط عمومي هاي آذربايجان شرقي
جشنواره 26 آذربايجان شرقي الگويي براي سال هاي آتي خواهد بود
حمل زباله بر روي اتومبيل باز هم حادثه آفريد/ شهروندان از باکس‌هاي زباله استفاده کنند
مناطق 6 و 7 تبريز به بافت ارزشمند شهر تبديل مي‌شود
نتايج قطعي انتخابات در حوزه تبريز، آذرشهر و اسکو مشخص شد
فعاليت مدارس سه حوزه انتخابيه آذربايجان شرقي، فردا با 2 ساعت تاخير
  پربازدیدترین اخبار
مناطق 6 و 7 تبريز به بافت ارزشمند شهر تبديل مي‌شود
نتايج قطعي انتخابات در حوزه تبريز، آذرشهر و اسکو مشخص شد
تاسيس انجمن اسلامي دانشجوبان آرمانخواه تبريز
جشنواره 26 آذربايجان شرقي الگويي براي سال هاي آتي خواهد بود
حمل زباله بر روي اتومبيل باز هم حادثه آفريد/ شهروندان از باکس‌هاي زباله استفاده کنند
بيانيه هيات رييسه شوراي هماهنگي روابط عمومي هاي آذربايجان شرقي
برخورد صاعقه در جلفا جان مرد 50 ساله را گرفت
تقويت روابط عمومي يک ضرورت است/ رونمايي از نسخه جديد سايت نظام مهندسي استان
دوران تحصيل دانشجويان سابقه کار مي شود
سد نهند تبريز سرريز شد
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.