1394/06/07 - 12 : 27
کد خبر: 5439
اتمام حجت امام جمعه بناب با مسئولان اين شهرستان
احرار نيوز: امام جمعه بناب در خصوص ترويج مسائل غيرفرهنگي با مسئولان اين شهرستان اتمام حجت کرد.

به گزارش احرار نيوز، حجت الاسلام مصطفي باقري بنابي در خطبه هاي نمازجمعه شهرستان بناب با انتقاد از کساني که در صدد القاي افسرده بودن جوانان کشورمان هستند اظهار کرد: اين ايده از ريشه غلط است و آنهايي که معتقدند جوانان ايران افسرده و پژمرده هستند هنوز معناي واقعي شادي و افسردگي را نمي دانند.
 
وي افزود: آنها به ديانت، وقار، خداجويي و تدين جوانان و اجتماعات باشکوهي مثل عاشورا و اعتکاف و اربعين و شبهاي قدر و دوران دفاع مقدس به چشم افسردگي نگاه مي کنند و متاسفانه برخي مسئولان ساده لوح ما هم اين القا را باور مي کنند درحاليکه ديانت جوانان ما و اجتماعات باشکوه مذهبي نشانه سرزندگي و دلدادگي آنها به اسلام و خداي مهربان و نمادي از غيرت و آگاهي است.
 
امام جمعه بناب هشدار داد: اين عده افراد مغرض و ناآگاه مي خواهند با طرح مسائلي مثل افسردگي جوانان مقدمه بي غيرتي و بند و باري جوانان را براي جوانان ما فراهم آورده و آنها را با ابزار جديد و پيشرفته الکترونيکي شکار کنند و بدبختانه برخي مسئولان ساده لوح ما هم فکر مي کنند که با راههايي مانند ترويج کنسرت هاي موسيقي و اردوهاي مختلط به آنها نشاط بدهند که البته همه اينها مقدمه بي ديني است.
 
حجت الاسلام باقري بنابي تاکيد کرد: من همين جا با مسئولان اين شهرستان اتمام حجت مي کنم که اگر بنا باشد اين نوع برنامه ها در اين شهر ادامه پيدا کند آن وقت يا بايد آنها بساط خود را جمع کرده و از اين شهر بروند و يا من که پير و خسته شده ام خودم را کنار بکشم و بروم کمي استراحت کنم و قطعاً يکي از اين دو کار را انجام خواهم داد.
 
وي تصريح کرد: شهروندان غيرتمند و والدين مومن بيدار شوند چون که اينجا شهر حجاب و غيرت و ديانت و ولايت است و نبايد آن را با جزيره کيش و زيباکنار اشتباهي نگيرند.
 
رئيس شوراي فرهنگ عمومي بناب با بيان اينکه بناب را از قديم به عنوان شهر شهيدان و عالمان مي شناسند گفت: البته از مسئولان بخاطر کارهاي مثبت انجام شده که با نبود امکانات توانسته اند در اين سالها کشور را به اين حد برسانند اما ما ديگر در برابر ادامه چنين وضعيت اسفناک فرهنگي و اخلاقي نمي توانيم تحمل کنيم.
 
حجت الاسلام باقري بنابي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به تلاش قدرت هاي استکباري براي ترويج و حمايت اسلام جعلي و آمريکايي جهت اجراي توطئه هاي شوم خود در نسل کشي و ظلم گفت: امروز قدرت هاي زر و زور و تزوير نه تنها مشکلي با اسلام دروغين تکفيري ها و وهابي ها ندارند بلکه مشتري و حامي اين نوع اسلام هستند و آنها با اسلامي مشکل دارند که بر اساس عقلانيت، محبت و منطق بنا شده و به دشمنان بيگانه باج نمي دهد.
 
وي با بيان اينکه دشمنان قسم خورده انقلاب در طول 37 سال گذشته با همه تحريم ها و فشارها و تهديدها باور نمي کردند انقلاب اسلامي بتواند در بين ملت ها اين همه جا باز کرده و دروازه هاي علم و پيشرفت را فتح کند گفت: غربي ها هر 6 ماه منتظر سرنگوني نظام مقدس جمهوري اسلامي هستند اما قطعاً خواب آنها تعبير نشده و نخواهد شد.
 
خطيب جمعه بناب با اشاره به موفقيت نمايندگان ملت در مذاکرات هسته اي اظهار کرد: آنها در اين چندماه دشمنان را به چالش کشيدند و در نهايت آنها را به عقب‌نشيني وادار کردند و توانستند منطق را به رخ دنيا بکشند.
 
وي افزود: بنده به نتايج توافق و برجام کاري ندارم اما معتقدم اينها اسراري پيچيده و نهفته نظام است که متولي و متصدي خاص خود را دارد و مستقيم به ولايت فقيه مربوط مي شود بنابراين بحث اين مذاکرات نبايد به کوچه و بازار کشيده مي‌شد که متأسفانه اين اتفاق افتاد.
 
حجت الاسلام باقري بنابي خاطرنشان کرد: ما با ولايت فقيه بيعت کرديم که با ديانت ما عجين شده و اختيار تصميم و موضع گيري مسائل کلاني مانند مذاکرات هسته اي فقط در اختيار رهبري است، نه فلان گروه، فلان روزنامه و يا فلان حزب سياسي!
 
وي با تأکيد بر اينکه هرگونه کش دادن موضوع هسته اي و اظهار مواضع نسنجيده درباره آن نوعي بي ادبي به رهبري است گفت: نبايد مصالح حزبي و گروهي خود را به مصالح نظام ترجيح دهيم.
 
امام جمعه بناب همچنين با بيان اينکه افراط و تفريط همواره ويرانگر است از مردم به ويژه جوانان خواست نزديک جريانات و گروه‌هاي سياسي که صرفاً دنبال منافع سياسي خود هستند، نشوند و بله قربان گوي آنها نباشند.

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 8 + 3

  آخرین اخبار
برخورد صاعقه در جلفا جان مرد 50 ساله را گرفت
سد نهند تبريز سرريز شد
تقويت روابط عمومي يک ضرورت است/ رونمايي از نسخه جديد سايت نظام مهندسي استان
دوران تحصيل دانشجويان سابقه کار مي شود
بيانيه هيات رييسه شوراي هماهنگي روابط عمومي هاي آذربايجان شرقي
جشنواره 26 آذربايجان شرقي الگويي براي سال هاي آتي خواهد بود
حمل زباله بر روي اتومبيل باز هم حادثه آفريد/ شهروندان از باکس‌هاي زباله استفاده کنند
مناطق 6 و 7 تبريز به بافت ارزشمند شهر تبديل مي‌شود
نتايج قطعي انتخابات در حوزه تبريز، آذرشهر و اسکو مشخص شد
فعاليت مدارس سه حوزه انتخابيه آذربايجان شرقي، فردا با 2 ساعت تاخير
  پربازدیدترین اخبار
نتايج قطعي انتخابات در حوزه تبريز، آذرشهر و اسکو مشخص شد
مناطق 6 و 7 تبريز به بافت ارزشمند شهر تبديل مي‌شود
تاسيس انجمن اسلامي دانشجوبان آرمانخواه تبريز
جشنواره 26 آذربايجان شرقي الگويي براي سال هاي آتي خواهد بود
حمل زباله بر روي اتومبيل باز هم حادثه آفريد/ شهروندان از باکس‌هاي زباله استفاده کنند
بيانيه هيات رييسه شوراي هماهنگي روابط عمومي هاي آذربايجان شرقي
برخورد صاعقه در جلفا جان مرد 50 ساله را گرفت
تقويت روابط عمومي يک ضرورت است/ رونمايي از نسخه جديد سايت نظام مهندسي استان
دوران تحصيل دانشجويان سابقه کار مي شود
سد نهند تبريز سرريز شد
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.