1394/05/29 - 9 : 50
کد خبر: 5345
بازگشت رسول به خانه در روز رويارويي ياران سابق
احرارنيوز:دو تيم گسترش فولاد و سياه‌جامگان پنجشنبه در حالي در استاديوم بنيان ديزل به مصاف يکديگر مي‌روند که اين ديدار حساسيت‌هاي زيادي را براي هر دو تيم دارد.

هفته چهارم رقابت‌هاي ليگ برتر فوتبال باشگاه‌هاي کشور، جام خليج‌فارس طي روزهاي چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه با برگزاري 8 ديدار در شهرهاي مختلف پيگيري مي‌شود که در يکي از اين ديدارها تيم گسترش فولاد در خانه از تيم سياه‌جامگان پذيرايي مي‌کند.

شرايط متفاوت 2 تيم در جدول رده‌بندي

اين ديدار که از ساعت 18:30 در استاديوم اختصاصي گسترش فولاد آغاز مي‌شود براي هر 2 تيم نيز حساسيت‌هاي بسيار فراواني را دارد.

گسترش فولادي‌ها که در 3 ديدار گذشته خود يک باخت و 2 تساوي را تجربه کرده‌اند حال در رده پانزدهم جدول رده‌بندي قرار دارند و هنوز به دنبال کسب نخستين 3 امتياز خود در ليگ پانزدهم هستند.

تيم سياه‌جامگان هم که از 3 ديدار نخست خود در رقابت‌هاي ليگ برتر صاحب 2 باخت و يک برد شده و هفته گذشته نيز تيم پرستاره نفت تهران را از پيش رو برداشته است به دومين برد متوالي خود مي‌باشد.

رسول خطيبي با ياران سابقش به دنبال تکرار خاطرات خوب

اما جذابيت‌هاي اين ديدار نه به خاطر شرايط 2 تيم در جدول رده‌بندي بلکه به خاطر شرايط بازيکنان و البته سرمربياني است که 2 تيم بر روي نيمکت خود نشانده‌اند.

رسول خطيبي که پس از جدائي از تراکتورسازان در ميانه‌هاي سال گذشته حدود نيم فصل را به استراحت پرداخته بود امسال از همان اول سياه‌جامگان را به‌عنوان مقصد خود براي مربيگري در ليگ پانزدهم انتخاب کرد.

خطيبي با رفتن به سياه‌جامگان به‌نوعي آذربايجاني‌ترين تيم ليگ برتر را در مشهد ساخته است و با بردن بازيکنان سابق خود به سياه‌جامگان سعي در تکرار خاطرات خوبش با اين بازيکنان را دارد.

5 نفر از بازيکنان حال حاضر تيم سياه‌جامگان که در تيم‌هاي مختلف تجربه همکاري با رسول خطيبي را داشته‌اند حال نيز در سياه‌جامگان با رسول خطيبي همکاري ديگر را تجربه مي‌کنند.

بازگشت اين 5 نفر به تبريز که اتفاقاً همگي نيز سابقه بازي در گسترش فولاد را دارند مي‌تواند جذابيت‌هاي اين ديدار را 2 چندان کند.

کاش مي‌توانستيم مقابل گسترش فولاد بازي نکنيم

اين بازيکنان که روزي تاريخ‌ساز گسترش فولاد محسوب شده و آن را براي اولين بار ليگ برتري کرده بودند شايد حال چندان ميل و رغبتي را براي قرار گرفتن در برابر تيم سابق خود نداشته باشند.

امير احمد کامدار درباره اين اتفاق به خبرنگار تسنيم مي‌گويد: هميشه بازيکناني که مقابل تيم‌هاي سابق خود قرار مي‌گيرند از انگيزه و روحيه‌اي 2 چندان براي درخشش برخوردار هستند اما برخلاف اين بازيکنان من چندان ميل و رغبتي براي قرار گرفتن مقابل تيم سابق خود ندارم.

وي مي‌افزايد: از اينکه دوباره به تبريز بازمي‌گردم و قرار است مقابل تيم گسترش فولاد بازي کنم بسيار خوشحالم اما اي‌کاش قوانين به‌صورتي بود که بازيکنان سابق نمي‌توانستند مقابل تيم‌هاي سابق خود بازي کنند اما در هر حال اين امکان وجود ندارد و من در حال حاضر بازيکن تيم سياه‌جامگان هستم و بايد هر چه در توان دارم براي موفقيت اين تيم بگذارم.

بازيکن تيم سياه‌جامگان خاطرنشان مي‌کند: بازي بسيار سختي را در تبريز پيش رو داريم اما شرايطمان به‌گونه‌اي است که بايد 3 امتياز اين ديدار را از تيمي بگيريم که باشگاه بسيار خوبي است، بازيکنان خوبي را در اختيار دارد و با کادر فني مجرب به دنبال اولين 3 امتياز خود در ليگ برتر است. ما براي برد به تبريز مي‌آييم اما قطعاً ديداري بسيار سنگين را پيش رو خواهيم داشت.

اختلاف کمالوند و خطيبي، شايعه يا واقعيت؟

ديگر جذابيت اين ديدار شايد سرمربيان 2 تيم باشند؛ سرمربياني که سال گذشته و علي رقم تکذيب‌هاي خوب وارد جنگي رسانه‌اي با يکديگر شدند و در اظهارنظرهايي جالب يکديگر را مورد هدف قرار دادند.

اختلافات اين 2 نفر دقيقاً از زماني آغاز شد که فراز کمالوند سرمربي تراکتورسازي بود و رسول خطيبي به‌عنوان بازيکن در تيم اين تيم فعاليت مي‌کرد. اين اختلافات علي رقم اينکه به نظر مي‌رسيد با جدايي خطيبي از تراکتورسازي اتمام رسيده اما سال گذشته و با بازگشت فراز کمالوند به ليگ برتر جان دوباره‌اي را گرفت. هر چند سپس هر 2 سرمربي نيز اين اختلافات قديمي را فراموش‌شده و کذب توصيف کردند.

آبي‌هاي تبريزي همچنان در جستجوي نخستين 3 امتياز

در آن‌سوي ميدان هم گسترش فولادي قرار دارد که بيشتر بازيکنانش يا سابقه هم‌بازي بودن با رسول خطيبي را داشتند و يا قبلاً شاگرد وي بوده‌اند.

گسترشي‌ها که در حال حاضر اصلاً وضعيت خوبي در جدول رده‌بندي ندارند تلاش مي‌کنند تا بتوانند در اولين ديدار خود در استاديوم اختصاصي‌شان به اولين 3 امتياز خود در رقابت‌هاي ليگ برتر دست يابند.

مصاف اين 2 گروه مي‌تواند جذابيت‌هاي بسيار زيادي را داشته باشد و هر فوتبال دوستي را مجاب به تماشاي خود کند.

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 6 + 3

  آخرین اخبار
دستگيري 7 نفر از اراذل و اوباش تبريز
خانواده‌ اي 11 نفره گرفتار در کوه اکوز داغي مهمان هلال‌ احمر شدند
آماده برگزاري انتخابات تمام الکترونيکي هستيم
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
  پربازدیدترین اخبار
جشن روز کارگر با حضور پاکبانان شهرداري برگزلر مي شود
نشست شهرداران شهرهاي جاده ابريشم فردا برگزار مي‌شود
نخستين موزه برق و روشنايي تبريز راه‌اندازي مي‌شود
تساوي تراکتور و استقلال در ايستگاه بيست و پنجم
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
آماده برگزاري انتخابات تمام الکترونيکي هستيم
خانواده‌ اي 11 نفره گرفتار در کوه اکوز داغي مهمان هلال‌ احمر شدند
تشکيل کميته ويژه براي اجراي پروژه استراتژيک جاده جلفا- کلاله
دستگيري 7 نفر از اراذل و اوباش تبريز
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.