1394/05/28 - 14 : 31
کد خبر: 5340
انتظار هواداران تراکتور براي قهرماني
احرارنيوز:با توجه به وجود مهره هاي غني در تيم تراکتور سازي انتظارات از تراکتورسازي به حق بالا رفته است و امسال هم که ابزار و امکانات سخت افزاري در اختيار توني قرار گرفته است هواداران منتظر قهرماني اين تيم هستند.

به گزارش احرار نيوز، صادق پورحسين د با اشاره به لزوم شناخت بيشتر توني اليويرا از بازيکنان تراکتورسازي اظهار داشت: فکر مي‌کنم تراکتورسازي براي رسيدن به جايگاه اصلي خود و برآورده کردن انتظارات، نيازمند هماهنگي کامل تيم است که اين هماهنگي و شناخت کامل آقاي توني از بازيکنان کمي زمان‌بر خواهد بود.

پورحسين در رابطه با مدت زمان آمادگي تراکتورسازي هم گفت: بايد اين را هم در نظر داشته باشيم که نمي‌توان تا هفته‌هاي مياني ليگ منتظر هماهنگي تيم بود، تراکتورسازي بايد در يکي دو هفته آينده به هماهنگي و هارموني لازم برسد تا از ديگر رقيبان عقب نمانيم البته تعطيلي ليگ پس از هفته پنجم هم مي تواند به نفع تراکتورسازي باشد تا آقاي توني نقاط ضعف تيم را بررسي و رفع نمايد تا در ادامه مسابقات مشکلي پيش نيايد و تيم را با وضعيتي رو به جلو در اوج ببينيم.

علي ابراهيميان کاپيتان سابق تيم تراکتور سازي نيز اظهار داشت: بازيکنان خوبي اين فصل جذب تيم تراکتورسازي شده و بعضي از اين بازيکنان چون يک فصل بازي نکردند، از مرز آمادگي خود خارج شده و رفته رفته به بازيکنان تاثيرگذار مد نظر نزديک خواهند شد.

وي گفت: همين کمک خواهد کرد تيم تراکتورسازي در ادامه فصل به نتايج بهتري دست يافته و بايد عنوان کنم اين تيم به دليل استفاده از مربي مجرب و داشتن بازيکنان خوب و هواداراني پرشور از مدعيان ليگ برتر بوده و مي‌تواند اين فصل آرزوي ديرينه فوتبال تبريز که قهرماني در ليگ برتر است، را برآورد سازد.

پورحسين در رابطه با بازي پيش روي تراکتورسازي در مقابل پديده مشهد نيز اظهار داشت: با توجه به شناختي که از پديده داريم اين تيم جز تيم‌هايي است که راحت باج نمي‌دهد به همين دليل فکر مي‌کنم تراکتورسازي بازي سختي در مقابل پديده خواهد داشت و با توجه به عملکرد اين تيم در مقابل سايپا آنها اين هفته براي کسب سه امتياز به ميدان خواهند آمد اما تراکتورسازي هم تيمي نيست که بخواهد در مقابل پديده به آساني امتياز از دست دهد.

وي در رابطه با افت حضور تماشاگران نيز گفت: براي ما هم جاي سوال است که چرا تراکتورسازي با افت تماشاگر مواجه شده است؛ اين افت تماشاگر در حال حاضر آسيبي بزرگ براي تراکتورسازي محسوب مي‌شود که مسئولان و دست اندرکاران تيم بايد سريعا اين مسئله را آسيب شناسي کرده و دلايل اين اتفاق را بررسي کنند.

پورحسين افزود: ما هميشه هواداران را به عنوان يار دوازدهم تيم شناخته‌ايم و همواره تراکتور در مسابقات مختلف به خاطر اين هواداران يک بر صفر جلو بوده است اما جاي تاسف دارد که در مقابل راه‌آهن فقط 5 هزار تماشاگر در ورزشگاه داشته باشيم.

اين پيشکسوت فوتبال با بيان اينکه اين بازي جزء نادر بازي‌هايي بود که تراکتور تماشاگر و هوادار کمي داشت و نياز است اين روزها که تيم به تماشاگران نياز دارد، هواداران از تيم حمايت کنند، ادامه داد: تماشاگران بايد آگاه باشند در بازي با استقلال، پرسپوليس و سپاهان ورزشگاه خود به خود پر مي‌شود اما بايد در مقابل ديگر تيم‌ها همراه تيم بوده و حمايت کنيم تا بتواند نتايج خوبي بگيرد.

وي در رابطه با حضور تراکتورسازي به عنوان مدعي قهرماني هم گفت: براي قضاوت زود است ولي ابزارها براي قهرماني آماده هستند ولي بايد ديد آقاي توني چگونه از اين ابزار استفاده و خواسته جامعه فوتبال و هواداران را برآورده خواهد کرد.

ابراهيميان در مورد بازي اين هفته تيم تراکتورسازي برابر پديده مشهد اظهار داشت: فوتبال تبريز با مشهد فاصله چنداني نداشته و شکست‌هاي سال گذشته تراکتورسازي برابر پديده را مي‌توان يک اتفاق نادر در فوتبال دانسته و سرخپوشان تبريزي براي نبايد هراسي از بازي با تيم پديده در مشهد داشته باشند و حتي براي کسب سه امتياز بازي از ميزبان خود وارد ميدان شوند.

در هفته چهارم ليگ برتر فوتبال کشور تيم تراکتورسازي در مشهد به مصاف تيم پديده اين شهر مي‌رود. هر دو بازي رفت و برگشت فصل گذشته دو تيم به سود پديده به اتمام رسيده بود.

 ذوالفقاري: تراکتورسازي در جذب بازيکنان خارجي طبق قانون عمل کرده است
 سرپرست تيم فوتبال تراکتورسازي تبريز گفت: اين تيم در جذب بازيکنان خارجي براي فصل جاري ليگ برتر طبق قانون عمل کرده است.
ايوب ذوالفقاري ربا رد هر گونه اخبار مبني بر اقدام غير قانوني باشگاه تراکتورسازي در جذب بازيکنان خارجي، منشاء انتشار چنين اخبار دروغ و بي اساس را دلال هايي اعلام کرد که به دنبال منافع مالي خود هستند.
وي با اشاره به فسخ قرارداد عيسي ايندوي دروازه بان فصل قبل تراکتورسازي، اظهار کرد: قرارداد اين بازيکن سنگالي بلافاصله پس از اتمام ليگ برتر چهاردهم با توافقات انجام شده بين طرفين لغو گرديد.
ذوالفقاري با تاکيد بر اينکه باشگاه تراکتورسازي به عنوان يکي از باشگاه هاي قانون مدار به هيچ عنوان در خصوص مسائل اداري مرتکب اقدامات غيرقانوني نمي شود، يادآوري کرد: تمامي اخبار فوق درباره تراکتورسازي از سوي رسانه هايي که دوست ندارند موفقيت اين باشگاه بزرگ و مردمي را ببينند، تهيه و منتشر مي شود.
وي ادامه داد: اگر منتشرکنندگان اخبار کذب درباره تراکتورسازي ذره اي از قوانين فوتبال را بدانند، مطلع مي شوند که بدون تسويه حساب با بازيکنان خارجي فصل قبل امکان عقد قرارداد با نفرات جديد ممکن نيست.
 

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 9 + 3

  آخرین اخبار
دستگيري 7 نفر از اراذل و اوباش تبريز
خانواده‌ اي 11 نفره گرفتار در کوه اکوز داغي مهمان هلال‌ احمر شدند
آماده برگزاري انتخابات تمام الکترونيکي هستيم
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
  پربازدیدترین اخبار
جشن روز کارگر با حضور پاکبانان شهرداري برگزلر مي شود
نشست شهرداران شهرهاي جاده ابريشم فردا برگزار مي‌شود
نخستين موزه برق و روشنايي تبريز راه‌اندازي مي‌شود
تساوي تراکتور و استقلال در ايستگاه بيست و پنجم
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
آماده برگزاري انتخابات تمام الکترونيکي هستيم
خانواده‌ اي 11 نفره گرفتار در کوه اکوز داغي مهمان هلال‌ احمر شدند
تشکيل کميته ويژه براي اجراي پروژه استراتژيک جاده جلفا- کلاله
دستگيري 7 نفر از اراذل و اوباش تبريز
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.