1394/05/27 - 8 : 24
کد خبر: 5307
فرماندار تبريز:
روابط عمومي ادارات مختلف در زمينه عمل به تعهدات بر مدار قانون عمل کنند
احرار نيوز: فرماندار تبريز انتقال آب ارس به تبريز و مديريت مصرف بهينه منابع آبي را مورد تاکيد قرار دارد و گفت: روابط عمومي ادارات مختلف در زمينه عمل به تعهدات بر مدار قانون عمل کنند.

به گزارش احرار نيوز، رحيم شهرتي‌فر در جلسه بررسي برنامه‌هاي هفته دولت در تبريز با بيان اينکه با آرمان‌هاي جمهوري اسلامي کسب موفقيت‌ در طول دولت‌هاي گذشته و از آغاز انقلاب اسلامي داراي ارزش و قابل تقدير است، اظهار داشت: اما با اين حال در زمان آغاز به کار دولت تدبير و اميد با مشکلات بسياري مواجه بوديم و دولت با مشکلات زيادي سيستم را تحويل گرفت.

وي خاطرنشان کرد: در دولت تدبير و اميد توفيقات بسياري حاصل شده که متاسفانه در اذهان عمومي ناديده گرفته شده و به طور کلي اقدامات زيادي انجام شده که بايد به مردم منعکس شود.

امنيت روحي، رواني و فيزيکي حاصل در جامعه حاصل همگرايي نيروهاي امنيتي، نظامي و اطلاعاتي است

شهرتي‌فر ادامه داد: وحدت و همدلي در جامعه، امنيت، وفاق ميان قواي سه گانه و موفقيت‌هاي عرصه بين‌المللي و ارتقاي وضعيت کارگري از جمله اين خدمات است.

فرماندار تبريز يادآور شد: در حوزه بهداشت و درمان در سطح کشور کارهاي بزرگي انجام شده و پروژه‌هاي نيمه تمام در سطح کشور وجود داشت که اين پروژه‌ها با وجود مشکلات زياد اقتصادي مورد توجه و بازسازي قرار گرفت.

وي امنيت روحي، رواني و فيزيکي حاصل در جامعه را حاصل همگرايي نيروهاي امنيتي، نظامي و اطلاعاتي دانست و گفت: با وجود اينکه در منطقه پر خطري قرار داريم اما ضريب امنيتي بالايي در کشور فراهم است.

شهرتي‌فر گفت: از جمله موارد مهم برجسته‌سازي برخي حوزه‌ها با اقدامات و رويکردهاي خاص برنامه‌هاي پيشنهادي در سطح ملي و استاني است و اهم فعاليت‌ها در اين برنامه‌ها بيان مي‌شود.

تاکيد بر انتقال آب ارس به تبريز و مديريت مصرف بهينه منابع آبي

وي يادآور شد: انتقال آب ارس به تبريز و مديريت مصرف بهينه منابع آبي مورد تاکيد قرار دارد و دولت تدبير و اميد اهداف ديگري از جمله تزريق روحيه اميد و نشاط به جامعه را دنبال مي‌کند و کارهايي که به صورت 100 درصدي محقق مي‌شود تبليغ شود.

فرماندار تبريز يادآور شد: اتوبان تبريز –بازرگان يکي از اين پروژه‌هاي مهم است که توسط طرف خارجي انجام مي‌شود و اميدهاي زيادي براي ترانزيت بين کشورمان و ترکيه و کشورهاي اروپايي خواهد داشت و از سوي ديگر توجه به سرمايه‌گذاري‌هاي بخش غيردولتي مورد توجه خواهد بود.

وي عنوان کرد: روابط عمومي ادارات مختلف در زمينه عمل به تعهدات بر مدار قانون عمل کنند و اگر خارج از محور قانون در گذشته عمل مي‌شد در دوره جديد نبايد اين اتفاقات تکرار شود.

شهرتي‌فر تاکيد کرد: در دوره جديد دولت عمل به قانون جزء لاينفک عملکرد مسئولان است و نبايد خارج از قانون عمل شود چرا که در اين صورت تخلفات افزايش خواهد يافت.

وي اظهار داشت: در دولت فعلي پايبندي کامل به قوانين وجود دارد و در هفته دولت اين مورد به صورت برجسته تبيين خواهد شد و برنامه‌هايي که امکان تحقق دارد تشريح خواهد شد.

شهرتي‌فر حضور در جمع مردم، بيان عملکردها، سخنراني‌ها و جلسه پرسش و پاسخ را از برنامه‌هاي مسئولان دولتي در جمع مردم دانست و گفت: نبايد از اتهام فعاليت تبليغاتي در اين زمينه ترسيد چرا که تنها بيان گزارش عملکرد و خدمت انجام شده است و اين امر به واسطه بيان گزارش خدمتگزاران به ولي نعمتان است و منتي در اين ميان نيست.

وي بر تحرک رسانه‌اي روابط عمومي‌هاي ادارات در اين ميان تاکيد کرد و افزود: روابط عمومي‌هاي ادارات شهرستان تبريز بايد از ظرفيت‌هاي رسانه‌ها استفاده کنند و از انجام کارهاي تکراري پرهيز شود.

فرماندار تبريز گفت: هفته دولت فرصتي براي تقدير و تشکر از کارکنان خدوم دولتي است و در اين تقديرها بايد واقع بينانه حرکت کنيم تا نتايج منفي در جامعه منعکس نشود.

 وي افزود: در هفته دولت 45 پروژه با اعتبار 6 هزار و 700 ميليارد ريال قابل افتتاح در شهرستان تبريز است.

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 9 + 9

  آخرین اخبار
دستگيري 7 نفر از اراذل و اوباش تبريز
خانواده‌ اي 11 نفره گرفتار در کوه اکوز داغي مهمان هلال‌ احمر شدند
آماده برگزاري انتخابات تمام الکترونيکي هستيم
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
  پربازدیدترین اخبار
جشن روز کارگر با حضور پاکبانان شهرداري برگزلر مي شود
نشست شهرداران شهرهاي جاده ابريشم فردا برگزار مي‌شود
نخستين موزه برق و روشنايي تبريز راه‌اندازي مي‌شود
تساوي تراکتور و استقلال در ايستگاه بيست و پنجم
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
آماده برگزاري انتخابات تمام الکترونيکي هستيم
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
خانواده‌ اي 11 نفره گرفتار در کوه اکوز داغي مهمان هلال‌ احمر شدند
تشکيل کميته ويژه براي اجراي پروژه استراتژيک جاده جلفا- کلاله
دستگيري 7 نفر از اراذل و اوباش تبريز
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.