1394/05/27 - 7 : 56
کد خبر: 5306
معاون عمراني استاندار آذربايجان‌شرقي:
معاون عمراني به شهرداري تبريز يک هفته فرصت داد
احرار نيوز: معاون عمراني استاندار آذربايجان‌شرقي شهرداري تبريز را موظف کرد ظرف يک هفته آينده تمام برآوردهاي هزينه‌اي براي تکميل کمبودهاي عمراني و زيرساختي ورزشگاه يادگار امام تبريز را تهيه و به معاونت عمراني استانداري ارائه کند.

به گزارش احرار نيوز و به نقل از روابط عمومي اداره کل ورزش و جوانان آذربايجان‌شرقي، صادق پورمهدي در بازديد از طرح‌ها و راه‌هاي دسترسي اين دهکده، با بيان اينکه همکاري‌هاي بين بخشي ميان ادارات، نهادها و ارگان‌هاي استاني مي‌تواند بخش اعظمي از کمبودهاي اين ورزشگاه ملي را برطرف کند، اظهار داشت: در اين ميان بايد بين اداره کل ورزش و جوانان و شهرداري تبريز تعاملات لازم براي رفع نواقصات به انجام برسد.

وي شهرداري تبريز را موظف کرد ظرف يک هفته آينده تمام برآوردهاي هزينه‌اي براي تکميل کمبودهاي عمراني و زيرساختي ورزشگاه را تهيه و به معاونت عمراني استانداري آذربايجان‌شرقي ارايه تا با انجام هماهنگي‌هاي لازم زمينه‌هاي اجراي طرح‌هاي مصوب را فراهم کند.

پورمهدي استفاده از توانمندي‌هاي بخش خصوصي در اجراي طرح‌هاي نيمه‌تمام ورزشگاه 70 هزار نفري يادگار امام (ره) تبريز را مورد تاکيد قرار داد و گفت: بايد از ظرفيت‌هاي اين بخش براي اتمام اين طرح‌ها از جمله استخر قهرماني که تاکنون اجراي آن بر عهده دولت بود، به خوبي استفاده کنيم.

وي از اداره کل ورزش و جوانان استان خواست تا نسبت به تهيه ليست طرح‌هاي نيمه‌تمام ورزشي بخش خصوصي اقدام کرده تا در کوتاه‌ترين زمان ممکن استفاده از اين اماکن براي عموم مردم استان فراهم شود.

پورمهدي اضافه کرد: در اين زمينه مي‌توان به صورت تفاهم با شهرداري تبريز و يا واگذاري به بخش خصوصي با تعيين مدت زمان معلوم اقدام کرد.

وي در بخشي از سخنان خود با اشاره به وجود مشکل معارضان در اطراف ورزشگاه يادگار امام (ره)، بر رفع اين مشکل با هماهنگي بين ادارات مسکن و شهرسازي، شهرداري، ورزش و جوانان و اداره کل اسناد و املاک تاکيد کرد.

معاون عمراني استاندار آذربايجان‌شرقي، لزوم اجراي طرح‌هاي تکميلي در مسيرهاي دسترسي به اين ورزشگاه را مورد اشاره قرار داد و افزود: در اين رابطه ايجاد و نصب چند عابرگذر در اتوبان کسائي براي ورود و خروج سهل‌تر تماشاگران به محل ورزشگاه اجتناب‌ناپذير است.

پورمهدي نصب صندلي‌هاي جديد در استاديوم فوتبال اين ورزشگاه را از جمله اولويت‌هاي مهم مديريت کلان و اداره کل ورزش و جوانان عنوان کرد و اظهار داشت: در اين زمينه نيز هماهنگي‌هاي لازم به انجام رسيده تا در کوتاه‌ترين زمان صندلي‌هاي شکسته تعويض و سکوهاي خالي نيز صندلي‌دار شود.

مديرکل ورزش و جوانان آذربايجان شرقي نيز در اين بازديد ضمن قدرداني از تلاش‌هاي استاندار و معاونت عمراني براي رفع نواقص ورزشگاه يادگار امام(ره) اظهار داشت: اين ورزشگاه به عنوان دومين ورزشگاه ملي ايران به شمار مي‌رود که استاديوم فوتبال آن پس از استاديوم آزادي تهران از سوي کنفدراسيون فوتبال آسيا مجوز برگزاري بازي هاي رسمي ملي را دارد.

سيدمحمد شروين اسبقيان گفت: اما به دليل وسعت منطقه و همچنين اجراي چندين طرح عمراني ورزشي طي سال‌هاي گذشته با کمبودهايي مواجه بوده که بايد به تدريج نسبت به رفع اين نواقص اقدام کرد.

وي نصب صندلي‌هاي جديد را از جمله مهمترين نواقص استاديوم فوتبال مجموعه ورزشي يادگار امام(ره) تبريز بيان کرد و افزود: در حال حاضر 20 هزار صندلي براي نصب روي سکوها نياز است که براي آن اعتباري بالغ بر شش ميليارد ريال لازم است که بر اساس الزامات اي اف سي (کنفدراسيون فوتبال آسيا) بايد اين تعداد صندلي نصب شود.

اسبقيان اضافه کرد: در تلاش هستيم تا نصب صندلي‌هاي جديد در سه فاز به تدريج انجام شود.

تعريض، نورپردازي و استفاده چند منظوره زيرگذر مسيل واقع در اتوبان شهيد کسائي براي عبور و مرور تماشاگران، هماهنگي با سازمان جهاد کشاورزي براي رفع مشکل تصرفات در ورودي ورزشگاه، آسفالت راه‌هاي دسترسي، ايجاد ساختمان پليس در جنب ورودي زمين چمن، افزايش دبي آب شرب و استفاده از بخش خصوصي براي تکميل طرح‌هاي نيمه تمام مجموعه از مصوبات بازديد و نشست بررسي نواقصات ورزشگاه يادگار امام(ره) بود.

استاديوم فوتبال اين ورزشگاه با گنجايش 70 هزار نفر دومين استاديوم بزرگ ايران است که با ساير تاسيسات حدود 13 هکتار مساحت دارد.

اين استاديوم طبق ارزيابي‌هاي انجام گرفته توسط کنفدراسيون فوتبال آسيا موفق به دريافت درجه A شده است.

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 2 + 7

  آخرین اخبار
دستگيري 7 نفر از اراذل و اوباش تبريز
خانواده‌ اي 11 نفره گرفتار در کوه اکوز داغي مهمان هلال‌ احمر شدند
آماده برگزاري انتخابات تمام الکترونيکي هستيم
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
  پربازدیدترین اخبار
جشن روز کارگر با حضور پاکبانان شهرداري برگزلر مي شود
نشست شهرداران شهرهاي جاده ابريشم فردا برگزار مي‌شود
نخستين موزه برق و روشنايي تبريز راه‌اندازي مي‌شود
تساوي تراکتور و استقلال در ايستگاه بيست و پنجم
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
آماده برگزاري انتخابات تمام الکترونيکي هستيم
خانواده‌ اي 11 نفره گرفتار در کوه اکوز داغي مهمان هلال‌ احمر شدند
تشکيل کميته ويژه براي اجراي پروژه استراتژيک جاده جلفا- کلاله
دستگيري 7 نفر از اراذل و اوباش تبريز
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.