1394/05/23 - 19 : 16
کد خبر: 5236
تراکتورسازي– راه آهن؛ سرخپوشان تبريز با قطار به صدر نزديک مي‌شوند
احرارنيوز:تيم فوتبال تراکتورسازي تبريز براي ماندن در بين تيم هاي بالانشين جدول رده بندي ليگ برتر باشگاه هاي کشور امروز بايد از سد مانعي به نام راه آهن عبور کند.

چهار ديدار باقي مانده از هفته سوم رقابت هاي فوتبال ليگ برتر باشگاه هاي کشور امروز جمعه برگزار مي شود و طي آن در يکي از اين بازي ها تيم فوتبال تراکتورسازي در ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز ميزبان تيم راه آهن تهران است.

اين ديدار با توجه به نتايجي که تيم هاي مدعي در بازي هاي روز گذشته ليگ برتر کسب کرده اند و طي آن سپاهان پيروز شده و پرسپوليس و نفت باخته اند، مي تواند براي تيم تراکتورسازي که خود در رديف مدعيان قرار دارد، حائز اهميت باشد.

در نگاه اول به مصاف تراکتورسازي برابر راه آهن، روي کاغذ نمي توان سختي هايي را براي شاگردان توني اوليويرا برابر حريف نه چندان قدرتمندشان متصور بود اما با اين حال تراکتوري ها نبايد راه آهن را حريفي دست و پا بسته و از پيش باخته لحاظ کنند که به نظر مي رسد توني و همکارانش بازيکنان تيمشان را از اين موضوع مهم آگاه کرده اند.

فرصت براي دوم شدن تراکتور

تيم تراکتورسازي که چند فصلي است که خود را از بين تيم هاي متوسط جدا کرده و پس از سه دوره نايب قهرماني، حالا يکي از جدي ترين مدعيان قهرماني به شمار مي آيد، اين هفته فرصت خوبي پيش روي خود مي بيند که در همين هفته هاي ابتدايي دوشادوش ديگر مدعيان پيش برود. ديروز تيم هاي نفت و سپاهان که جزو تيم هاي قدرتمند ليگ پانزدهم هستند، بازي هفته سوم را برابر حريفانشان باختند. پرسپوليس در ادامه بدشانسي هاي خود اين بار در اصفهان به سپاهان باخت و تيم نفت هم اسير بازي خوب شاگردان رسول خطيبي در تيم سياه جامگان مشهد شد.

با اين دو نتيجه، حالا تراکتورسازي اين فرصت را دارد تا با برتري برابر راه آهن خود را به تيم صدرنشين سپاهان نزديک کند. شکست احتمالي استقلال برابر ذوب آهن و فولاد برابر استقلال خوزستان مي تواند خوشبختي هاي سپاهان را در هفته سوم کامل کند و چنانچه تراکتور هم موفق به شکست راه آهن شود، در اين خوشبختي شريک خواهد شد.

شناخت توني از راه آهن

اما تيم تراکتورسازي تبريز در حالي خود را آماده ديدار با تيم راه آهن کرده که توني و دستيارانش شناختي نسبي در خصوص حريف امروز خود دارند. اوليويرا با توجه به اينکه دو بازي قبلي حريف را ديده است، در مورد تيم راه آهن اعتقاد دارد که آنها در اين دو هفته خوب بوده اند اما به خاطر چند اشتباه فقط يک امتياز از اين دو مسابقه بدست آورده اند.

سرمربي سرخپوشان همچنين پيش بيني کرده که راه آهن در برابر تراکتورسازي دفاعي کار کند و به ضد حملات چشم بدوزد. با اين شرايط مي توان گفت که شناخت اوليه از تيم راه آهن از سوي کادر فني تيم تراکتورسازي موجب شده تا تمرينات طول هفته اين تيم مبتني بر نقاط ضعف و قوت حريف باشد. تمريناتي که حاکم شدن شادابي و نظم در آن، رضايت توني را برآورده کرده است.

احتمال تغيير در ترکيب اصلي سرخپوشان

سرخپوشان تراکتورسازي براي ديدار با راه آهن احتمالا تغييراتي را در ترکيب ?? نفره خود ببينند. اين تيم در دو بازي اخير خود برابر نفت و گسترش فولاد که منجر به کسب چهار امتياز بوده است، نسبت به هم تغييراتي داشته است و پيش بيني مي شود که در بازي با راه آهن نيز تغييراتي در ترکيب تراکتورسازي ديده شود.

کما اينکه توني اوليويرا با ابراز رضايت از عملکرد شاگردان خود در دو بازي اخير و همچنين در تمرينات چند روز گذشته، عنوان کرده که انتخاب ?? مرد ترکيب اصلي تراکتورسازي براي او و همکارانش يک کار سخت است و حتي براي ليست ?? نفره شان نيز دچار شک هستند. با اين شرايط مي توان به اين نتيجه پي برد که بازيکنان تراکتورسازي يکي از ديگري آماده تر هستند و انگيزه در بين اين بازيکنان موج مي زند.

هم اکنون تيم تراکتورسازي تبريز از دو بازي خود صاحب چهار امتياز است و با يک بازي کمتر نسبت به تيم ملوان در رده چهارم ايستاده است. توقف استقلال برابر ذوب آهن در بازي امروز مي تواند تراکتورسازي را در صورت برتري برابر راه آهن به رده دوم رهنمون کند.

شاگردان کاظمي در پي امتياز

اما در آن سوي ميدان بازي امروز، تيم راه آهن قرار دارد که به تبريز آمده تا دست خالي به تهران بازنگردد. در مورد تيم راه آهن بايد عنوان کرد که اين تيم قبل از آغاز فصل اسير حواشي و مشکلات ناخواسته شد و حتي در زمان قرعه کشي مسابقات نيز مشخص نبود که در ليگ برتر بازي خواهد کرد يا در ليگ دسته اول. بر اين اساس تيم راه آهن با کلي حواشي خود را وارد مسابقات ليگ برتر کرده است اما با اين حال و با توجه به وجود يک مربي کاربلد در راس کادرفني اين تيم به نام فرهاد کاظمي، راه آهني خيلي زود مشکلات و حاشيه ها را فراموش کردند و حالا اين تيم پس از نمايش مقبولي که برابر فولاد و سايپا داشت، بدون استرس به تبريز آمده تا برابر تيم قدر تراکتورسازي صف آرايي کند. بي گمان کسب يک امتياز از تبريز، مي تواند اندوخته و سوغات قابل قبولي براي تيم راه آهن به شمار آيد. هر چند که با توجه به نمايش خيره کننده هفته قبل تراکتوري ها برابر گسترش فولاد، احتمال نباختن راه آهن در عصر آدينه ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز کمي دور از ذهن است اما خود توني هم اذعان داشته که ليگ ايران سخت است و پيش بيني پيروزي حتي برابر تيم هاي نه چندان قدرتمند کاري غير منطقي است. هم اکنون راه آهن از دو بازي خود يک امتياز دارد و در رده چهاردهم جدول قرار گرفته است.

برنامه بازي هاي امروز و نتايج ديروز

ديدار تيم هاي تراکتورسازي تبريز و راه آهن تهران از چارچوب بازي هاي هفته سوم ليگ برتر فوتبال باشگاه هاي کشور از ساعت ??:?? امروز جمعه در ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز برگزار مي شود.

در ديگر بازي هاي هفته سوم ليگ برتر، از ساعت ??:?? تيم استقلال در ورزشگاه آزادي تهران پذيراي تيم ذوب آهن اصفهان است و همزمان دو تيم فولاد و استقلال خوزستان دربي سرخابي هاي اين استان را برگزار خواهند کرد. همچنين در آخرين بازي هفته، از ساعت ??:?? امروز سايپا در خانه پذيراي تيم پديده مشهد خواهد بود.

اما در بازي هاي انجام يافته هفته سوم، ديروز تيم سياه جامگان مشهد در خانه از تيم نفت تهران پذيرايي کرد و با يک به برتري رسيد، ملوان در بندرانزلي با هدايت فني حميد استيلي برابر استقلال اهواز به پيروزي شيرين دو بر صفر دست يافت و در مهم ترين بازي هفته بين تيم هاي سپاهان و پرسپوليس در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان، تيم ميزبان با نتيجه چهار بر دو از سد سرخپوشان تهران گذشت و صدرنشين شد.

همچنين تيم گسترش فولاد در خانه تيم صباي قم شکست يک بر صفر را با تساوي يک بر يک عوض کرد تا شاگردان فراز کمالوند همچنان در انتظار پيروزي در ليگ پانزدهم باشند.

خبرنگار: محمود نصيرپور

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 7 + 8

  آخرین اخبار
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
اجراي 5آيتم عمراني و مطالعاتي براي تکميل پروژه تقاطع غير همسطح آذربايجان
مسير دسترسي به ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز اصلاح شود
تدوين برنامه جامع اصلاح و بهبود روشنايي معابر
  پربازدیدترین اخبار
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
انتقاد امام جمعه تبريز از عوارضي آزادراه سهند-تبريز
گوارديولا هم به تراکتور بيايد،‌ مشکلات حل نمي‌شود/ گل‌محمدي منطقي‌ترين گزينه است
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
1200 ميليارد تومان اعتبار آسفالت‌ريزي شهرداري تبريز در سال جاري
جشن روز کارگر با حضور پاکبانان شهرداري برگزلر مي شود
نخستين موزه برق و روشنايي تبريز راه‌اندازي مي‌شود
نشست شهرداران شهرهاي جاده ابريشم فردا برگزار مي‌شود
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.