1394/05/19 - 7 : 38
کد خبر: 5182
مديرعامل شرکت هواپيمايي آتا :
آغاز عمليات احداث آشيانه آتا در فرودگاه تبريز
احرار نيوز: مديرعامل شرکت هواپيمايي آتا گفت: آشيانه تعميراتي هواپيمايي آتا براي نخستين بار در شمال‌غرب کشور در تبريز احداث مي‌شود.

به گزارش احرار نيوز، يونس دقيق در يک نشست خبري بر تعامل بيشتر با اصحاب رسانه و جلب رضايت ارباب رجوع تاکيد کرد.

وي با بيان اينکه تمام خدمات زميني اين شرکت را به جز فرودگاه تبريز از ايران اير گرفته‌ايم، اظهار کرد: در زمينه برخورد همکاران زميني برخي شکايت‌ها صورت گرفته که در همين مورد تغييرات مديريتي را داشته‌ايم و افزايش رضايتمندي در ماه‌هاي اخير را داشته‌ايم.

دقيق‌کيا گفت: برخي نارسايي‌ها و تاخيرات خارج از کنترل شرکت‌هاي هواپيمايي بوده و نواقص فني و مکانيکي موجب مشکلات متعددي مي‌شود و مي‌توان اميدوار بود که در دوران پس از تحريم اين مشکلات کاهش يابد.

مديرعامل شرکت هواپيمايي آتا بيان کرد: مراسم کلنگ‌زني آشيانه‌هاي تعميراتي آتا را در تبريز امروز خواهيم داشت.

ورود تکنولوژي جديد در آشيانه‌سازي هواپيما به استان

دقيق‌کيا گفت: تکنولوژي جديدي در آشيانه‌سازي هواپيما وارد استان خواهد شد و اشتغالزايي يک‌هزا و 600 نفري مستقيم و غيرمستقيم را خواهيم داشت.

وي عنوان کرد: با همکاري دانشگاه‌هاي مهم استان نيروهاي ماهري تربيت و آشيانه تعميراتي احداث مي‌شود.

مديرعامل شرکت هواپيمايي آتا بيان کرد: پروژه آشيانه‌هاي تمعيراتي آتا در فرودگاه بين‌المللي شهيد مدني تبريز احداث مي‌شود و نقص نبود آشيانه در اين فرودگاه رفع مي‌شود و اميدواريم مرکز تعميراتي مجهزي را احداث کنيم که در همين راستا چند کشور براي تجهيز اين آشيانه اعلام آمادگي کرده‌اند.

دقيق‌کيا تاکيد کرد: اين آشيانه با استفاده از متخصصين داخلي و با هزينه‌اي بالغ بر 260 ميليارد ريال انجام خواهد شد.

مديرعامل شرکت هواپيمايي آتا اظهار کرد: اين پروژه در زميني به وسعت 12 هزار و 480 متر مربع احداث مي‌شود و نخستين آشيانه تعميراتي در شمال‌غرب کشور است.

دقيق‌کيا در بخش ديگري از سخنان خود با بيان اينکه استفاده از هواپيماي کارکرده تنها مختص ايران نيست گفت: در برخي کشورها امکان تهيه قطعات آسانتر است و اين در حالي است که ما با براي تهيه قطعات ساده با تحريم‌ها مواجه هستيم و همين امر مشکلاتي ايجاد مي‌کند.

وي خبر داد: امسال بنا به اعلام سازمان هواپيمايي 10 درصد تاخيرهاي پرواز در کل کشور کاهش يافته که اين امر ناشي از ارتقا خدمات و بهبود نيروي انساني و ارتقا مسائل فني است.

مديرعامل شرکت هواپيمايي آتا اضافه کرد: هيچ شرکت هواپيمايي مايل نيست تاخيري در پروازهاي خود داشته باشد و تنها در 10 تا 15 درصد تاخيرها شرکت‌هاي هواپيمايي مسئول هستند و اميدواريم در ماه‌هاي آينده تاخيرها باز هم کاهش يابد.

دقيق‌کيا گفت: در برنامه کاهش تاخيرها تلاش داريم تا هواپيماهاي آماده به کار در فرودگاه‌ها داشته باشيم تا در صورت مشکل از هواپيماي ديگر استفاده کنيم.

وي با اشاره به مشکلات موجود در کابين‌هاي هواپيمايي آتا يادآور شد: کابين‌ هواپيماها را امسال با تعميرات انجام شده بهتر از گذشته کرده‌ايم و تغييرات ملموس است.

دقيق‌کيا عنوان کرد: دامنه تحريم‌هاي ظالمانه تا صندلي‌هاي هواپيما و روکش هواپيما هم کشيده شده و اين محدوديت‌هاي شديد موجب مشکلات متعدد شده است.

مديرعامل آتا يادآور شد: فاصله صندلي‌هاي برخي هواپيماهاي شرکت آتا از طرف اين شرکت نيست و شرکت سازنده هواپيما در اين زمينه دخيل است.

وي از وعده مسئولان براي آزادسازي نرخ هواپيما طبق برنامه پنجم تا مهر ماه خبر داد و گفت: شرکت مي‌تواند با سودآوري در اين مورد خدمات خود را هم ارتقا دهد و البته شرکت‌هاي هواپيمايي در جلوگيري از دلال‌بازي بايد جوابگو باشند و آتا هم آمادگي دارد تا در رقابت آزادسازي قيمت‌ها موفق عمل کند.

دقيق‌کيا، از جابه جايي بيش از 7هزار و 500 نفر به صورت روزانه در شرکت آتا خبر داد و افزود: در حال حاضر امکان جابه‌جايي روزانه 10 هزار نفر را داريم اما به خاطر جلوگيري از تاخيرهاي احتمالي تعدادي از هواپيماها را به صورت آماده به کار نگه داشته‌ايم.

 وي بيان داشت: در حال حاضر 200 هواپيما به صورت روزانه در کل کشور توسط شرکت‌هاي هواپيمايي فعال هستند که آتا رتبه چهارم کشور را در بين 13 شرکت با 9 هواپيما دارد.

مديرعامل شرکت هواپيمايي آتا گفت: آتا وظيفه دارد شمال‌غرب کشور را پوشش دهد و به شهرهاي تهران، تبريز، شيراز و مشهد پرواز مستقيم داريم و به شهرهاي کويت، بحرين و استانبول نيز پرواز خارجي انجام مي‌شود.

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 3 + 1

  آخرین اخبار
دستگيري 7 نفر از اراذل و اوباش تبريز
خانواده‌ اي 11 نفره گرفتار در کوه اکوز داغي مهمان هلال‌ احمر شدند
آماده برگزاري انتخابات تمام الکترونيکي هستيم
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
  پربازدیدترین اخبار
جشن روز کارگر با حضور پاکبانان شهرداري برگزلر مي شود
نشست شهرداران شهرهاي جاده ابريشم فردا برگزار مي‌شود
نخستين موزه برق و روشنايي تبريز راه‌اندازي مي‌شود
تساوي تراکتور و استقلال در ايستگاه بيست و پنجم
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
آماده برگزاري انتخابات تمام الکترونيکي هستيم
خانواده‌ اي 11 نفره گرفتار در کوه اکوز داغي مهمان هلال‌ احمر شدند
تشکيل کميته ويژه براي اجراي پروژه استراتژيک جاده جلفا- کلاله
دستگيري 7 نفر از اراذل و اوباش تبريز
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.