1403/03/24 - 0 : 19
کد خبر: 50162
عضو شوراي اسلامي شهر تبريز :
موافق تراکتوريزه شدن شورا هستم
احرار: عضو شوراي اسلامي شهر تبريز با تاکيد بر اينکه موافق تراکتوريزه شدن شورا هستم، گفت: قبول کردن مالکيت آن به خاطر برند و ارزش اجتماعي اين تيم صحيح نيست، زيرا اين تيم سرمايه‌هاي اجتماعي بزرگي به نام هواداران دارد.

 روح اله رشيدي در نشست خبري با اصحاب رسانه  با اشاره به اينکه شورا و شهرداري در خصوص وانت بارهاي شهر تبريز نتوانسته است به نتيجه مطلوبي دست يابد، ابراز کرد: يکي از راه‌هاي جمع آوري و مقابله با اين مسئله ايجاد بازارچه‌هاي محلي است.

وي با بيان اينکه اعضاي شورا، مخالف با تغيير کاربري خلعت پوشان هستند، خاطرنشان کرد: طبق آخرين اطلاعات در دست، اين تغيير کاربري براي اعلام نظر به کميسيون ماده 5  ارسال شده است.

رشيدي  در مورد ادامه کار شرکت آذرپارک که در زمينه پارک حاشيه‌اي در تبريز فعاليت مي‌کند گفت: طبق قرارداد، چهارم تير ماه قرارداد اين شرکت تمام مي‌شود اما با توجه به مدت 45 روزه فعاليت آزمايشي در ابتداي سند همکاري، احتمالاً اين قرارداد اواسط مرداد ماه به پايان مي رسد.

اين عضو شوراي اسلامي شهر تبريز به موضوع ايجاد تراموا در تبريز اشاره کرد و گفت: اين طرح همان خط چهار مترو تبريز است که قرار بود به صورت تراموا و رو زميني اجرا شود و تاکنون 19 پل در مسير اين خط ايجاد شده اما اراده‌اي براي تداوم آن وجود ندارد.
رشيدي افزود: در ادامه پيشنهاد شد بجاي اين طرح خط اتوبوس تندرو 2  اجرا شود که به مشاور داده شده و در مرحله بررسي مسيرهاي اجرا قرار دارد.

رشيدي در مورد چند طرح بزرگ سرمايه‌گذاري همجون هشت بهشت که روي زمين مانده‌اند، اظهار کرد: اکثر پروژه‌هايي که با بانک شهر قرارداد بسته شده اکنون معطلند، و در مورد پارک بزرگ تبريز در غرب اين شهر نيز اين طرح در سال 1400با هزار و 500 ميليارد آغاز اما با ورود شوراي شهر متوقف شد.

عضو شوراي شهر با اشاره به معضل ساخت و ساز غير مجاز در محدوده تبريز، بيان کرد: علت ساخت و ساز غير مجاز به دو دليل صرفه اقتصادي يا فقدان سند برمي‌گردد.

 رشيدي  گفت :  با گاز رساني به بازار تبريز  مخالف هستم با اين بازار تاريخي نمي توان شوخي کرد  تامين گرمايش بايد از طريق برق باشد . چرا که بازار تبريز هويت شهر تبريز است و تجارتخانه نيست که تنها از اين بعد به آن نگاه کنيم .

 وي  در خصوص ورود  شهر تبريز تبريز به بحث تيم داري گفت :  بنابه قانون تيم داري وظيفه شهرداري نيست  و بايد هزينه هاي شهرداري در جهت توسعه ورزشهاي همگاني باشد .
  وي افزود : البته شهرداري از ورزش حرفه اي حمايت مي کند همانطور که از تور دوچرخه سواري آذربايجان حمايت کرد اما تيم داري نمي کند
.

اين عضو شوراي شهر همچنين با  تاکيد بر اينکه شهرداري نيازمند تحول فرهنگي است ابراز کرد : خدمات پله برقي، سرويس بهداشتي بازارچه خدمات درجه سه نيست و بنابراين شهرداري براي اين امور است و بايد به آن ها توجه کند و کار درجه يک خود بداند  و شهرداري بايد براي اين خدمات هزينه کند.

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 9 + 9

  آخرین اخبار
برخورد با خودروهاي دود زا و فاقد معاينه فني در تبريز تشديد شود
نشست خبري رئيس‌جمهوري برگزار مي‌شود
نصب روزشمار بزرگترين مجموعه تئاتر و سينما در مرکز شهر/ زنگ نمايش «حيدر بابايه سلام» به صدا درآمد
ساماندهي اتباع خارجي در کشور آغاز مي شود
بار ناترازي برق در آذربايجان شرقي بر دوش توليد
طرح توسعه نيروگاه تبريز را با جديت پي گيري مي کنيم
تغيير ساعات کاري ناوگان اتوبوسراني تبريز از شنبه 17 شهريور
پابه‌رکاب شدن دختر دهه هفتادي با کاميونت‌هاي توليد تراکتورسازي
رئيس هيات بوکس آذربايجان شرقي به قتل رسيد
انفجار گاز شهري در تبريز 6 نفر را روانه بيمارستان کرد
  پربازدیدترین اخبار
بار ناترازي برق در آذربايجان شرقي بر دوش توليد
طرح توسعه نيروگاه تبريز را با جديت پي گيري مي کنيم
تغيير ساعات کاري ناوگان اتوبوسراني تبريز از شنبه 17 شهريور
ساماندهي اتباع خارجي در کشور آغاز مي شود
نصب روزشمار بزرگترين مجموعه تئاتر و سينما در مرکز شهر/ زنگ نمايش «حيدر بابايه سلام» به صدا درآمد
نشست خبري رئيس‌جمهوري برگزار مي‌شود
استاندار جديد آذربايجان شرقي زودتر معرفي شود
پروژه تقاطع غيرهمسطح حيدرآباد به پيشرفت 90 درصدي رسيد
برخورد با خودروهاي دود زا و فاقد معاينه فني در تبريز تشديد شود
مهاجم سابق تراکتور در مسير بازگشت به خانه؛ ستاره مغضوب استقلال در راه اصفهان
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.