1403/03/14 - 13 : 55
کد خبر: 50113
برگزاري آيين رونمايي از يادمان شهداي گمنام در سازمان فني و حرفه اي استان
احرار: آئين رونمايي از يادمان‌ شهيد‌گمنام و مراسم بزرگداشت شهداي ‌خدمت و سالگرد‌ ارتحال ‌ملکوتي‌ بنيانگذار‌ کبير‌ انقلاب‌ اسلامي ايران‌ حضرت امام‌خميني (ره) با حضور جمعي از مسئولين لشکري، استاني و عموم شهروندان ولايت مدار شهر تبريز و تلاشگران عرصه مهارت آموزي در محوطه اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان آذربايجان شرقي برگزار گرديد.

به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان آذربايجان شرقي، آئين رونمايي از يادمان‌ شهيد‌گمنام و مراسم بزرگداشت شهداي ‌خدمت و سالگرد‌ ارتحال ‌ملکوتي‌ بنيانگذار‌ کبير‌ انقلاب‌ اسلامي ايران‌ حضرت امام‌خميني (ره) با حضور جمعي از مسئولين لشکري، استاني و عموم شهروندان ولايت مدار شهر تبريز و تلاشگران عرصه مهارت آموزي در محوطه اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان آذربايجان شرقي برگزار گرديد.

علي مشايخي، مديرکل آموزش فني و حرفه اي استان آذربايجان شرقي در آغاز اين مراسم ضمن عرض خير مقدم گويي به ميهمانان افزود: خدا را شاکريم که جهادگران عرصه مهارت آموزي استان، ميزبان شهيد گمنامي است که فضاي اين اداره کل را متبرک به عطر شهادت و معنويت کرده است.

مديرکل آموزش فني و حرفه اي استان در خصوص تعبير فرمايش رهبر معظم انقلاب در خصوص رييس جمهور شهيد گفت: جديت در امور و پيگيري‌ها در کار باعث شد که مقام معظم رهبري درباره رئيس جمهور شهيد بگويند «رئيسي عزيز خستگي ناپذير بود»، و اين نيز درس مهمي براي ما خواهد بود تا با تمام توان در حوزه هاي مختلف به خصوص در ارتقاي فرهنگ کار و تلاش و توانمندسازي مردم با ارائه آموزش هاي مهارتي دين خود را به تمام شهدا به ويژه شهداي خدمت ادا نماييم. 

وي در ادامه از مشارکت ارزشمند، زحمات و تلاش هاي شهردار محترم منطقه ? تبريز و همکارانشان، آموزشگاههاي فني و حرفه اي آزاد که نقش موثري در پيشبرد اين مهم ايفا نمودند قدرداني نمود.


امير دريادار، رضا عباسي، مديرکل حفظ آثار و ارزش هاي دفاع مقدس استان آذربايجان شرقي نيز در اين مراسم ضمن قدرداني از حرکت ارزشمند اين اداره کل در راستاي فرهنگ سازي در  حفظ فرهنگ شهيد و شهادت خاطر نشان کرد: يادمان هاي شهدا همگي پيوست فرهنگي دارند و مردم ما قدرشناسند و قيامي که براي شهيدان خدمت از خود نشان دادند گوياي اين مسئله است.

وي ادامه داد: شهيد گمنامي که در اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان آذربايجان شرقي آرام گرفته است حامل پيام است که با گوش جان بايد شنيد و مراقب شبهات و فريب دشمنان بود.

مديرکل حفظ آثار و ارزش هاي دفاع مقدس استان آذربايجان شرقي تصريح نمود: نتيجه صداقت در گفتار و عمل دولت با مردم، شکوه و عظمتي بود که در مراسم تشييع و تدفين شهداي خدمت به چشم ديديم. شهداي خدمت، الگوهاي مديريتي ما هستند و ما بايد در جريان خدمت رساني به مردم قدرشناس از شهداي بزرگوار خدمت الگو برداري کنيم و راهشان را ادامه بدهيم.

جعفر رزمي، معاون امنيتي و انتظامي استانداري آذربايجان شرقي نيز در اين مراسم از تلاش هاي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان آذربايجان شرقي در برنامه ريزي و اجراي اين حرکت ارزشمند قدرداني نمود.

 شايان ذکر است؛ در ادامه مراسم با حضور فرمانده سپاه هميشه پيروز عاشورا، مديرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس، معاون امنيتي و انتظامي استانداري آذربايجان شرقي، مديرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعي، مديرکل آموزش فني و حرفه اي و جمعي از مسئولين استان آذربايجان شرقي، آيين رونمايي از يادمان شهيد گمنام اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان آذربايجان شرقي برگزار و به مقام شامخ شهيدان و امام شهيدان و روح شهداي خدمت اداي احترام شد.

مراسم رونمايي از يادمان شهيد گمنام اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان آذربايجان شرقي با حضور خادمياران کانون رضوي استان و پرچم مطهر رضوي، عطرآگين شد و نشان خادمياري حرم مطهر رضوي توسط خادمياران کانون رضوي استان به سردار عباسقلي زاده، فرمانده سپاه عاشورا  و علي مشايخي، مديرکل آموزش فني و حرفه اي استان آذربايجان شرقي اعطاء گرديد.

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 1 + 4

  آخرین اخبار
برخورد با خودروهاي دود زا و فاقد معاينه فني در تبريز تشديد شود
نشست خبري رئيس‌جمهوري برگزار مي‌شود
نصب روزشمار بزرگترين مجموعه تئاتر و سينما در مرکز شهر/ زنگ نمايش «حيدر بابايه سلام» به صدا درآمد
ساماندهي اتباع خارجي در کشور آغاز مي شود
بار ناترازي برق در آذربايجان شرقي بر دوش توليد
طرح توسعه نيروگاه تبريز را با جديت پي گيري مي کنيم
تغيير ساعات کاري ناوگان اتوبوسراني تبريز از شنبه 17 شهريور
پابه‌رکاب شدن دختر دهه هفتادي با کاميونت‌هاي توليد تراکتورسازي
رئيس هيات بوکس آذربايجان شرقي به قتل رسيد
انفجار گاز شهري در تبريز 6 نفر را روانه بيمارستان کرد
  پربازدیدترین اخبار
بار ناترازي برق در آذربايجان شرقي بر دوش توليد
طرح توسعه نيروگاه تبريز را با جديت پي گيري مي کنيم
تغيير ساعات کاري ناوگان اتوبوسراني تبريز از شنبه 17 شهريور
ساماندهي اتباع خارجي در کشور آغاز مي شود
نصب روزشمار بزرگترين مجموعه تئاتر و سينما در مرکز شهر/ زنگ نمايش «حيدر بابايه سلام» به صدا درآمد
نشست خبري رئيس‌جمهوري برگزار مي‌شود
استاندار جديد آذربايجان شرقي زودتر معرفي شود
برخورد با خودروهاي دود زا و فاقد معاينه فني در تبريز تشديد شود
پروژه تقاطع غيرهمسطح حيدرآباد به پيشرفت 90 درصدي رسيد
مهاجم سابق تراکتور در مسير بازگشت به خانه؛ ستاره مغضوب استقلال در راه اصفهان
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.