1402/10/07 - 18 : 31
کد خبر: 44621
شهردار تبريز:
انتقال مالکيت ورزشگاه يادگارامام، زمان اتمام پروژه‌ها را کاهش مي‌دهد
احرار: شهردار تبريز مي‌گويد در صورت انتقال مالکيت مجموعه ورزشي يادگارامام (ره) به شهرداري، زمان اتمام پروژه‌ها نسبت به مالکيت فعلي به طرز چشمگيري کاهش مي‌يابد.

، يعقوب هوشيار در گفت‌وگو با ايسنا، در رابطه با احياي باشگاه شهرداري تبريز اظهار کرد: طي سال گذشته در بحث احياي باشگاه شهرداري تبريز، به صورت فوق‌العاده عمل کرديم. اصرارمان بر فعاليت در حوزه سلامتي و حضور خانواده‌ها بود و براي تمام گروه‌هاي سني برنامه تعريف کرديم. تمام تلاش‌مان را انجام داديم که ساختار از بين رفته را دوباره ايجاد کنيم. نتيجه اين کار بيش از انتظارمان بود و اميدواريم در سال 1403 ورزش، نمود بيشتري داشته باشد.

توجه ويژه به ورزش بانوان

او ادامه داد: رويکردمان اين است که به سمت و سوي حوزه درآمد حرکت نکنيم و با قراردادن امکانات در اختيار مردم، ظرفيت هايمان را نسبت به مناطق شهري اصولي چينش کنيم. تا پايان اين دوره، ساخت چهار استخر را تعريف کرده‌ايم که يکي از آن‌ها در حال اتمام و بهره‌برداري است و يکي از اين استخرها ويژه بانوان خواهد بود.

شهردار تبريز عنوان کرد: توجه‌مان به ورزش بانوان جدي است و دو پروژه را در اين حوزه پيگيري مي‌کنيم. در مجموعه شهربانو، تمام امکانات را در حوزه ورزشي و ديگر حوزه‌ها ايجاد کرده‌ايم و يکي از سالن‌هاي ورزشي‌مان در اين مجموعه قرار دارد. ساخت يک مجموعه 10 هزار نفري ويژه بانوان نيز در حال بررسي است.

ورزش قهرماني؟ شايد در آينده

هوشيار در پاسخ به اين سوال که آيا ممکن است باشگاه شهرداري تبريز در حوزه ورزش قهرماني فعاليت داشته باشد يا خير؟ گفت: اگر بخشي از ورزش را حذف کنيد، ورزش عقيم مي‌شود و اين يک واقعيت است. ما حوزه همگاني را خيلي سريع آغاز کرديم و آکادمي هايمان تقريباً فعال شده‌اند. در نظر داريم سال آينده، نفرات منتخب آکادمي‌ها در قالب تيم‌ها در مسابقات شرکت کنند، نه اينکه به طور مستقيم تيمداري کنيم، بلکه مي‌خواهيم نفرات برتر استعدادشان را عرضه کرده و به تيم‌هاي حرفه‌اي تزريق شوند. سال آينده در ?? رشته اين موضوع را پياده مي‌کنيم و همين‌طور به برخي مجموعه‌ها براي حضور در ليگ‌هاي حرفه‌اي کمک خواهيم کرد.

رايزني براي احياي تيم دوچرخه‌سواري پتروشيمي 

او اضافه کرد: جهت احياي تيم دوچرخه‌سواري پتروشيمي رايزني‌هايي انجام داده‌ايم. در اين زمينه با وجود تور دوچرخه‌سواري ايران-آذربايجان، ظرفيت منطقه‌اي خوبي وجود دارد. بايد انگيزه جوانان را افزايش دهيم که هدفشان حضور در رقابت‌هاي بين‌المللي باشد.

هوشيار گفت: در ايجاد زيرساخت ها دستمان باز است. اما رايزني تاثير بسياري دارد و رسانه‌ها هم در اين زمينه نقش پررنگي دارند. استاندار در اين موضوع حمايت لازم را انجام مي‌دهد. شايد شهرداري نخواهد به طور ويژه و مستقيماً تيمداري کند؛ چون وظيفه‌اش نيست و ممکن است شائبه ايجاد شود. شايد در آينده در يک يا دو رشته، تيمداري کنيم.

55 پروژه ورزشي در دست ساخت است

شهردار تبريز با بيان اينکه در حال‌حاضر ?? پروژه ورزشي در دست ساخت است، افزود: فرآيند اتمام هر پروژه دشواري‌هاي خودش را دارد. فرآيند برگزاري يک مناقصه حداقل دوماه طول مي‌کشد. علي‌رغم اين مشکلات تمام ?? پروژه درحال اجرا هستند و برخي افتتاح شده‌اند. ?? سالن ورزشي دردست ساخت هستند و برنامه‌ريزي کرده‌ايم که از ?? بهمن‌ماه سال جاري، هر هفته يک پروژه را افتتاح کنيم.

او در رابطه با واگذاري مالکيت مجموعه ورزشي يادگارامام (ره) به شهرداري تبريز اذعان کرد: بخشي از نگهداري ورزشگاه يادگارامام (ره) درحال حاضر هم در اختيار شهرداري است. انصافاً اداره ورزش‌وجوانان هم زحمت مي‌کشد، اما اگر تکميل پروژه‌هاي مجموعه ورزشي يادگارامام (ره) در اختيار ما باشد، پيشرفت از يک به ?? مي‌رسد؛ يعني اگر در حال‌حاضر طي ?? سال يک پروژه را تمام کند ما طي يک سال به اتمام‌ مي‌رسانيم. آقاي استاندار موافقت کرده ولي اين موضوع بايد توسط هيات دولت مصوب شود. ما فقط مي‌توانيم اعلام آمادگي کنيم.

هوشيار مطرح کرد: در اطراف يادگارامام (ره) در راستاي احداث يک مجموعه ورزشي 18 هزار نفري در حال بررسي و مطالعه هستيم؛ که از آن طريق مسابقات و تورنمنت‌هاي بين‌المللي را به تبريز بياوريم و در نتيجه از نظر جذب گردشگر، کسب درآمد کنيم. اگر اعضاي محترم شورا شهر اين موضوع را مصوب کنند، عملي خواهد شد.

شهردار تبريز اظهار کرد: اگر مجموعه ورزشي يادگارامام (ره) در دست شهرداري باشد، سرعت کار و سرمايه‌گذاري بيشتر مي‌شود و درآمد خوبي هم کسب مي‌کنيم. شايد در سيستم‌هاي دولتي اين قدرت يا امکان براي درآمدزايي وجود نداشته باشد، اما ما پروژه‌ها را به سمت‌وسوي درآمدزايي سوق خواهيم داد.

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 8 + 3

  آخرین اخبار
جشنواره 26 آذربايجان شرقي الگويي براي سال هاي آتي خواهد بود
حمل زباله بر روي اتومبيل باز هم حادثه آفريد/ شهروندان از باکس‌هاي زباله استفاده کنند
مناطق 6 و 7 تبريز به بافت ارزشمند شهر تبديل مي‌شود
نتايج قطعي انتخابات در حوزه تبريز، آذرشهر و اسکو مشخص شد
فعاليت مدارس سه حوزه انتخابيه آذربايجان شرقي، فردا با 2 ساعت تاخير
نبايد نسبت به تعيين سرنوشت خود بي تفاوت باشيم
حماسه حضور در انتخابات امروز تکميل مي شود؛ تبريزي‌ها با شور و شوق پاي صندوق‌هاي راي آمده‌اند
ورزش و سلامتي کارکنان
توسعه فضاهاي تفريحي تبريز با احداث شهربازي‌هاي جديد
خطوط توليد تراکتورهاي ايراني در خارج از کشور به چهار خط افزايش مي يابد
  پربازدیدترین اخبار
حماسه حضور در انتخابات امروز تکميل مي شود؛ تبريزي‌ها با شور و شوق پاي صندوق‌هاي راي آمده‌اند
نتايج قطعي انتخابات در حوزه تبريز، آذرشهر و اسکو مشخص شد
فعاليت مدارس سه حوزه انتخابيه آذربايجان شرقي، فردا با 2 ساعت تاخير
خدمت به مردم افتخاري براي قرارگاه پيشرفت و اباداني
نبايد نسبت به تعيين سرنوشت خود بي تفاوت باشيم
اصحاب فرهنگ و هنر پاي کار انقلاب هستند
مناطق 6 و 7 تبريز به بافت ارزشمند شهر تبديل مي‌شود
تاسيس انجمن اسلامي دانشجوبان آرمانخواه تبريز
جشنواره 26 آذربايجان شرقي الگويي براي سال هاي آتي خواهد بود
حمل زباله بر روي اتومبيل باز هم حادثه آفريد/ شهروندان از باکس‌هاي زباله استفاده کنند
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.