1391/12/11 - 14 : 02
کد خبر: 415
رئيس ستاد انتخابات آذربايجان‌‌شرقي:
دشمنان براي فتنه‌انگيزي در انتخابات برنامه‌ريزي کرده‌اند
رئيس ستاد انتخابات آذربايجان‌‌شرقي با اشاره به حوادث پس از انتخابات سال 88 گفت: از جمله موضوعاتي که دشمنان براي فتنه‌انگيزي برنامه‌ريزي کرده‌اند موضوع انتخابات است.
به گزارش احرارنيوز به نقل از روابط عمومي استانداري آذربايجان‌شرقي، محمدعلي نصرتي در نخستين جلسه ستاد انتخابات استان، با بيان اينکه انتخابات متعلق به همه است و براي کار شايسته در اين عرصه الزاما بايد همه مقدورات را به صحنه بياوريم، اظهار کرد: شأن مسئوليت مديران در نظام اسلامي، فراهم کردن زمينه احقاق حقوق مردم است و همه بايد با تمام وجود و بدون منت در اين عرصه تلاش کنند.
 
وي مشارکت مردم در تعيين سرنوشت خود را يکي از دستاوردهاي باارزش انقلاب اسلامي عنوان کرد و گفت: آحاد مردم در ايجاد ملزومات نظام و تثبيت و پايداري آن سهيم بوده‌اند و بايد اين امر را به عنوان دستاورد نظام پاس بداريم.
 
نصرتي با بيان اينکه انتخابات در نظام جمهوري اسلامي قابل مقايسه با رژيم ستمشاهي نيست، افزود: قبل از انقلاب اسلامي، انتخابات يک امر فرمايشي و يکسويه بود و مردم هيچ نقشي در آن نداشتند و اغلب کساني که سرسپرده قدرت‌هاي آن زمان بودند در مصدر امور قرار مي‌گرفتند.
 
وي با بيان اينکه انقلاب اسلامي، انقلابي همه‌جانبه است، اظهار داشت: يکي از جنبه‌هاي اين انقلاب، فراهم کردن فضاي مناسب براي کساني است که از متن جامعه برخاسته و مي‌خواهند خود را در معرض انتخاب مردم قرار دهند.
 
نصرتي افزود: در طول 34 سال عمر با برکت انقلاب اسلامي بيش از 30 انتخابات در کشور برگزار شده که چنين دستاورد ارزنده‌اي در هيچ کجاي دنيا وجود ندارد.
 
معاون سياسي و امنيتي استاندار آذربايجان شرقي با اشاره به برگزاري همزمان انتخابات رياست جمهوري و شوراهاي اسلامي در خرداد سال 92، گفت: هر دوي اين انتخابات از اولويت‌هاي نظام است که در سال آينده به حول و قوه الهي برگزار خواهد شد و تمام اراده‌ها براي ايجاد بستر مناسب، امن و سالم براي اين رويداد مهم سياسي بسيج شده است.
 
وي تصريح کرد: آن‌چه در اين موضوع اصل است و به طور عمده دنبال مي‌شود بحث سلامت انتخابات و ايجاد امنيت کامل براي حضور حداکثري واجدين شرايط راي دادن در پاي صندوق‌هاي راي است.
 
نصرتي افزود: اميدواريم انتخابات آينده باعث انسجام و همگرايي ملي در کشور شود و در فضاي حاصل از آن، نظام اسلامي در مقابل توطئه‌هاي دشمنان، بيمه و فرصت مجددي براي پيمودن ادامه مسير توسعه و پيشرفت ايران اسلامي فراهم شود.
 
وي با اشاره به حوادث پس از انتخابات سال 88، خاطرنشان کرد: از جمله موضوعاتي که دشمنان براي فتنه‌انگيزي برنامه‌ريزي کرده‌اند موضوع انتخابات است و قطعا بدخواهان نظام مانند هميشه در انتخابات آينده نيز به دنبال ماجراجويي خواهند بود.
 
نصرتي تاکيد کرد: انشاءالله با تدابير شايسته رهبر معظم انقلاب، بصيرت و هوشياري مردم و همت و غيرت متوليان امر، انتخابات سال 92 در فضايي کاملا امن و آرام محقق خواهد شد.
 
رئيس ستاد انتخابات آذربايجان‌شرقي همچنين به اهميت وظايف اين ستاد اشاره کرد و گفت: خوشبختانه اعضاي ستاد انتخابات استان تجربه لازم و کافي را در خصوص وظايف خود دارند؛ با اين حال وظايف کميته‌هاي ستاد انتخابات بايد به طور مکرر مرور شود و هماهنگي و همگرايي بين اعضاي اين ستاد هر روز اتفاق بيفتد.
 
وي با تاکيد بر آموزش دست‌اندرکاران برگزاري انتخابات، اظهار داشت: آموزش و مهارت‌افزايي جزو ملزوماتي است که دائما بايد مورد توجه قرار گيرد و در هر مجال مهارت‌ها و شيوه‌هاي فعاليت در اين عرصه مورد بازنگري قرار گيرد.
 
ايوب حقيقي، جانشين رئيس ستاد انتخابات استان هم در اين جلسه با برشماري برخي از اقدامات انجام شده در اين ستاد، گفت: زيرساخت‌هاي لازم براي اين که اعضاي ستاد انتخابات وظايف خود را به نحو احسن انجام دهند فراهم شده است.
 
در ادامه اين جلسه اعضاي کميته‌هاي هشت‌گانه ستاد انتخابات آذربايجان شرقي در برگزاري يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري و چهارمين دوره انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا نقطه نظرات خود را در خصوص وظايف کميته‌هاي مربوطه ارايه کردند.
 
يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري و چهارمين دوره انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا، روز جمعه 24 خرداد سال 92 به طور همزمان در سراسر کشور برگزار خواهد شد.
کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 8 + 8

  آخرین اخبار
«تراب محمدي» سرپرست استانداري آذربايجان شرقي شد
بيانيه سپاه عاشورا بمناسبت شهادت خادمان ملت
اجساد مطهر در حال انتقال به معراج شهداي تبريز است
بارندگي و مه تا فرداشب درمنطقه حادثه بالگرد رييس جمهور ادامه دارد
ادامه جستجو توسط بسيجيان براي يافتن بالگرد حامل رييس جمهور
اعزام تيم‌هاي تجسسي ارتش به محل سانحه هليکوپتر رييس‌جمهوري 
محل دقيق سانحه بالگرد حامل رئيس‌جمهور مشخص شد
توضيحات وزير کشور در مورد سانحه بالگرد رئيس‌جمهور
بالگرد حامل رئيس جمهور دچار سانحه شد/گروه هاي امدادي در تلاش براي رسيدن به محل حادثه هستند
پنج نامگذاري جديد در معابر و اماکن عمومي شهر تبريز
  پربازدیدترین اخبار
بارندگي و مه تا فرداشب درمنطقه حادثه بالگرد رييس جمهور ادامه دارد
ادامه جستجو توسط بسيجيان براي يافتن بالگرد حامل رييس جمهور
محل دقيق سانحه بالگرد حامل رئيس‌جمهور مشخص شد
اعزام تيم‌هاي تجسسي ارتش به محل سانحه هليکوپتر رييس‌جمهوري 
اعزام تيم‌هاي تجسسي ارتش به محل سانحه هليکوپتر رييس‌جمهوري 
اجساد مطهر در حال انتقال به معراج شهداي تبريز است
بيانيه سپاه عاشورا بمناسبت شهادت خادمان ملت
سيد ابراهيم رئيسي و هيات همراه شهيد شدند
«تراب محمدي» سرپرست استانداري آذربايجان شرقي شد
«تراب محمدي» سرپرست استانداري آذربايجان شرقي شد
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.