1394/05/15 - 19 : 4
کد خبر: 4129
کمالوند:
پديده اين فصل ليگ برتر از گسترش فولاد خواهد بود
احرارنيوز: سرمربي تيم فوتبال گسترش فولاد تبريز گفت: هواداران تراکتورسازي زحمات من و بازيکنان سابق اين تيم را فراموش نخواهند کرد.

به گزارش احرار، "فراز کمالوند" سرمربي تيم فوتبال گسترش فولاد تبريز امروز پنجشنبه در نشست خبري قبل از بازي تيمش مقابل تراکتورسازي در جمع خبرنگاران اظهار داشت: روز خبرنگار را خدمت خبرنگاران عزيز تبريک عرض مي‌کنم و اميدوارم اصحاب رسانه که هميشه در فوتبال آذربايجان نقش تعيين کننده‌اي داشتند همواره موفق باشند.

وي در مورد جذب بازيکنان تراکتورسازي در فصل نقل و انتقالات گفت: در نيم فصل دوم سال گذشته با جذب بازيکنان تراکتورسازي تيم را در ليگ برتر حفظ کرديم. امسال هم چند بازيکن را که تراکتور کنار گذاشته بود جذب کرديم.

سرمربي تيم فوتبال گسترش فولاد تبريز در خصوص بازي فردا بيان داشت: اميدوارم دربي فردا يک بازي جذاب باشد و تيم ها يک بازي تماشاگر پسند ارائه کنند و هواداراني که به ورزشگاه مي‌آيند از ديدن يک بازي خوب لذت ببرند.

وي با اشاره به مشکلات برگزاري دربي‌ها در اواخر ليگ ادامه داد: در پايان ليگ گذشته با فدراسيون مکاتبه کرديم که دربي‌ها را در اوايل فصل برگزار کنند که شائبه هاي پايان فصل ديگر تکرار نشود. ما به فدراسيون پيشنهاد کرده‌ايم که تعداد کارت زرد براي محروميت يک بازيکن را از سه به چهار افزايش دهند.

کمالوند همچنين با تکذيب اخبار مطرح شده در رسانه‌هاي مجازي مبني بر اينکه وي دوست ندارد پشت نيمکت تيمش هواداران حضور داشته باشند، گفت: بازي در ورزشگاه يادگار امام براي ما هيچ مشکلي ندارد و به احترام هواداران تراکتور پيشنهاد کرده‌ايم که روي نيمکت اصلي خود بنشينند. اصلا اين موضوع صحت ندارد که ما مي‌خواهيم پشت نيمکتمان هواداران حضور نداشته باشند.

وي در مورد ديدار فصل گذشته دو تيم هم گفت: هواداران واقعي تراکتور انتظار نداشتند که ما جلوي تراکتورسازي راه برويم. اين در مرام مردم آذربايجان نيست که همچين انتظاري از ما داشته باشند. اگر چهار امتياز آخر فصل را کسب نمي‌کرديم الان تيم گسترش فولاد در ليگ يک حضور داشت. هواداران واقعي تراکتور اين موضوع را درک مي‌کنند و قدردان زحمات ما هستند.

وي ادامه داد: هواداران تراکتور من و بازيکناني که پيراهن تراکتور را بر تن کرده‌اند فراموش نمي‌کنند. براي مثال مصطفي اکرامي در بازي مقابل پيکان براي حفظ دروازه با سر به تيرک دروازه برخورد کرد که به حالت کما رفت. محمد نصرتي، مرتضي اسدي و محسن حسيني در خط دفاع جانشان را براي تراکتور گذاشته اند. اميدوارم در بازي فردا احترام اين بازيکنان حفظ شود.

سرمربي تيم فوتبال گسترش فولاد تبريز در پايان در مورد ميانگين سني بالاي تيمش عنوان کرد: سن عدد است. ما در فوتبال آمادگي جسماني را نبايد از ياد ببريم. اگر از لحاظ آمادگي از ديگر تيم ها هم تست گرفته شود يقين داشته باشد دو بازيکن از گسترش فولاد در جمع چهار بازيکن برتر خواهند بود. ما چند بازيکن از تيم ملي جوانان جذب کرديم که من يقين دارم پديده ليگ از تيم گسترش خواهد بود. نيما مختاري و رضا کريمي در آستانه هفده سالگي هستند و خواهيد ديد که اين بازيکنان چقدر پخته عمل خواهند کرد.

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 8 + 6

  آخرین اخبار
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
اجراي 5آيتم عمراني و مطالعاتي براي تکميل پروژه تقاطع غير همسطح آذربايجان
مسير دسترسي به ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز اصلاح شود
تدوين برنامه جامع اصلاح و بهبود روشنايي معابر
  پربازدیدترین اخبار
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
انتقاد امام جمعه تبريز از عوارضي آزادراه سهند-تبريز
گوارديولا هم به تراکتور بيايد،‌ مشکلات حل نمي‌شود/ گل‌محمدي منطقي‌ترين گزينه است
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
1200 ميليارد تومان اعتبار آسفالت‌ريزي شهرداري تبريز در سال جاري
جشن روز کارگر با حضور پاکبانان شهرداري برگزلر مي شود
نخستين موزه برق و روشنايي تبريز راه‌اندازي مي‌شود
نشست شهرداران شهرهاي جاده ابريشم فردا برگزار مي‌شود
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.