1394/05/13 - 12 : 28
کد خبر: 4102
مدير کل تعاون، کار و رفاه اجتماعي آذربايجان شرقي:
مسابقات دوچرخه سواري قهرماني کارگران کشور در تبريز برگزار مي شود
احرار نيوز: مدير کل تعاون، کار و رفاه اجتماعي آذربايجان شرقي از برگزاري مسابقات دوچرخه سواري قهرماني کارگران کشور در تبريز خبر داد.

به گزارش احرار نيوز به نقل از روابط عمومي کل تعاون، کار و رفاه اجتماعي آذربايجان شرقي، مير احد حسيني سه شنبه در جلسه هماهنگي ميزباني مسابقات دوچرخه سواري قهرماني کارگران کشور در تبريز گفت: اين مسابقات با شعار احياء درياچه اروميه و صرفه جويي در مصرف آب با همت هيات ورزش کارگران استان و همکاري استانداري و اداره کل ورزش و جوانان آذربايجان شرقي و نيز ستاد استاني احياء درياچه اورميه و فدراسيون ورزش کارگي جمهوري اسلامي ايران برگزار خواهد شد.

وي زمان برگزاري اين دور از مسابقات را 16 تا 19 مرداد 94 در سه رده سني و در مواد دور حذفي، انفرادي و استقامت اعلام و تصريح کرد: برگزاري اين مسابقه گامي مهم در ايجاد شور و نشاط و شادابي جامعه کارگري است و براي دستيابي به اين مهم نيازمند اجراي برنامه هاي متنوع ورزشي و فرهنگي براي آحاد جامعه بويژه افراد مولد هستيم.

مدير کل تعاون، کار و رفاه اجتماعي آذربايجان شرقي با تقدير از توجه مديريت عالي استان در اين خصوص خاطر نشان شد: استاندار آذربايجان شرقي همواره تاکيد فراواني به امر ورزش و توسعه اماکن و ميادين ورزشي و ايجاد شادابي در جامعه داشته و دارند و برنامه هاي تدوين شده در اين راستا با اين هدف اجراء مي گردد.

حسيني احداث اماکن ورزشي در سطح کارخانجات، شهرستان ها و مرکز استان را از برنامه هاي اين اداره کل برشمرد و گفت: تلاش مي کنيم با راه اندازي ميحط هاي ورزشي و تشکيل تيم هاي ورزشي و تربيت ورزشکاران در سطوح آماتوري و قهرماني در سطوح مختلف زمينه هاي حضور کارگران ورزشکار و خانواده هاي آنان را در استان و ميادين ملي و بين المللي را فراهم نمائيم.

برگزاري مسابقات دوچرخه سواري قهرماني کارگران کشور در 3 گروه سني

سرپرست هيات ورزش کارگران آذربايجان شرقي نيز در اين نشست به شرايط برگزاري مسابقات دوچرخه سواري قهرماني کارگران کشور در تبريز اشاره کرد و افزود: اين مسابقات در رده هاي سني زير 35 سال، 36 تا 45 سال و 46 سال به بالا در طول سه روز برگزار خواهد شد.

پرويز پناهي در ادامه اظهار داشت: 17 مرداد دور حذفي اين مسابقات براي گروه 46 سال به بالا در ساعت 9 ، دور حذفي براي گروه 36 تا 45 سال ساعت 10:30، ساعت 12 دور حذفي براي گروه زير 35 سال و ساعت 17 نيز مسابقات چهار هزار متر انفرادي براي گروه زير 35 سال، ساعت 18:30 براي گروه 36 تا 45 سال و ساعت 20 براي گروه 46 سال به بالا برگزار خواهد شد.

سرپرست هيات ورزش کارگران آذربايجان شرقي ?? مرداد را نيز روز مسابقه استقامت 70 و 30 کيلومتر به ترتيب براي  براي گروه زير 35  سال در ساعت 9 صبح و ساعت 18 مسابقه استقامت براي گروه 46 سال به بالا عنوان و تصريح کرد: 19 مرداد نيز ساعت 9 صبح مسابقه استقامت 50 کيلومتر براي گروه 36 تا 45 سال برگزار مي شود و مراسم اختتاميه و  اهداء جوايز اين مسابقات نيز ساعت 11روز پاياني با حضور مسئولان کشوري و استاني در تالار فجر پايگاه دوم شکاري شهيد فکوري تبريز برگزار خواهد شد

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 1 + 8

  آخرین اخبار
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
اجراي 5آيتم عمراني و مطالعاتي براي تکميل پروژه تقاطع غير همسطح آذربايجان
مسير دسترسي به ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز اصلاح شود
تدوين برنامه جامع اصلاح و بهبود روشنايي معابر
  پربازدیدترین اخبار
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
انتقاد امام جمعه تبريز از عوارضي آزادراه سهند-تبريز
1200 ميليارد تومان اعتبار آسفالت‌ريزي شهرداري تبريز در سال جاري
جشن روز کارگر با حضور پاکبانان شهرداري برگزلر مي شود
نخستين موزه برق و روشنايي تبريز راه‌اندازي مي‌شود
نشست شهرداران شهرهاي جاده ابريشم فردا برگزار مي‌شود
تساوي تراکتور و استقلال در ايستگاه بيست و پنجم
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.