1394/05/13 - 8 : 17
کد خبر: 4097
فرماندار بناب:
معاون رئيس جمهور براي شرکت در جشنواره ملي کباب به بناب سفر مي کند
احرار نيوز: فرماندار شهرستان بناب از برگزاري جشنواره ملي کباب بناب 15 مرداد در اين شهرستان خبر داد و گفت: معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان گردشگري کشور براي شرکت در اين جشنواره ملي به بناب سفر مي کند.

به گزارش احرار نيوز، ولي الله فرج اللهي عصر  دوشنبه در نشست هماهنگي برگزاري جشنواره ملي کباب بناب با انتقاد ازعدم اطلاع رساني مناسب برگزاري جشنواره ملي کباب بناب ازسوي مسئولان سازمان ميراث فرهنگي آذربايجان شرقي گفت: بايد نگاه ويژه اي به اطلاع رساني و تبليغات اين جشنواره داشته باشيم.

وي با اشاره به اينکه اين جشنواره مي تواند باعث جذب گردشگران زيادي از شهرهاي مختلف کشور به اين شهرستان شود، گفت: با توجه به ثبت جشنواره کباب بناب در فهرست آثار ملي کشور انتظار اين بود که مسئولان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري در بحث اطلاع رساني و تبليغات و پوشش خبري اين جشنواره بوسيله صدا و سيماي مرکز استان اقداماتي انجام دهند.

فرماندار بناب سپس ضمن تقدير و تشکر از همکاري بخش خصوصي در زمينه برگزاري اين جشنواره تصريح کرد: برخلاف دستگاه هاي اداري حضور بخش خصوصي براي هرچه بهتر برگزار شدن جشنواره فعال است و اين درحالي است که اطلاع رساني در باره آن ضعيف است.

وي يادآور شد: هدف از برگزاري اين جشنواره و نقشه راه اين است که جشنواره کباب بناب بعنوان برگ زريني در تاريخ شهرستان بناب ثبت شود. از اين رو جشنواره بايد در حد شأن و شخصيت مردم اين شهرستان برگزار شود.

فرج اللهي همچنين با تأکيد بر هماهنگي هرچه بيشتر مسئولان کميته هاي برگزاري جشنواره از مسئولان کميته ها خواست در مدت باقي مانده تا موعد برگزاري جشنواره حتماً در محل برگزاري جشنواره حضور يافته و از نزديک مسائل را پيگيري کنند و انتظار داريم مسئولان ميراث فرهنگي استان در دو روز باقي مانده براي اين جشنواره ضمن استقرار در شهرستان در اجراي هرچه بهتر جشنواره مسئولان شهرستان را همراهي کنند.

وي تصريح کرد: با برگزاري آبرومند اين جشنواره کباب بناب را بعنوان برند غذاي سنتي مطرح کرده و بايستي افزايش توليد و اشتغال جزو خروجي پاياني اين جشنواره مدنظر باشد.

نماينده عالي دولت در شهرستان بناب همچنين به مسئولان ميراث فرهنگي آذربايجان شرقي خاطرنشان کرد براساس مصوبه جلسات قبلي مجري اين جشنواره از خود شهرستان بناب است و هيچ بهانه اي در اين مورد قابل قبول نيست.

فرج اللهي در عين حال اظهارکرد: فروش و ارائه کباب به مهمانان عزيز و مشتريان گرامي در طول دو روز برگزاري جشنواره کباب با 40 درصد تخفيف خواهد بود.

گفتني است، نخستين جشنواره ملي کباب بناب روزهاي 15 و 16 مرداد ماه جاري به مدت دو روز با حضور معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري کشور و ساير مقامات کشوري و استاني در شهرستان بناب و به ميزباني دانشگاه آزاد اسلامي واحد بناب برگزار خواهد شد

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 6 + 7

  آخرین اخبار
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
اجراي 5آيتم عمراني و مطالعاتي براي تکميل پروژه تقاطع غير همسطح آذربايجان
مسير دسترسي به ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز اصلاح شود
تدوين برنامه جامع اصلاح و بهبود روشنايي معابر
  پربازدیدترین اخبار
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
انتقاد امام جمعه تبريز از عوارضي آزادراه سهند-تبريز
1200 ميليارد تومان اعتبار آسفالت‌ريزي شهرداري تبريز در سال جاري
جشن روز کارگر با حضور پاکبانان شهرداري برگزلر مي شود
نخستين موزه برق و روشنايي تبريز راه‌اندازي مي‌شود
نشست شهرداران شهرهاي جاده ابريشم فردا برگزار مي‌شود
تساوي تراکتور و استقلال در ايستگاه بيست و پنجم
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.