1394/05/06 - 7 : 38
کد خبر: 3995
انتصابات جديد در صدا و سيماي آذربايجان‌شرقي
احرار نيوز: همزمان با اجراي ساختار جديد در صدا و سيماي مراکز استان‌هاي سازمان صدا و سيما، سيد محسن لطيفي مديرکل مرکز آذربايجان‌شرقي معاونان، مشاوران و مديران جديد اين مرکز را معرفي کرد.

به گزارش احرار نيوز به نقل از روابط عمومي صدا و سيماي مرکز آذربايجان‌شرقي، اين انتصابات به دليل ادغام و تشکيل واحدهاي جديد سازماني و بازنشستگي برخي از مديران اين مرکز صورت گرفته است.

بر اساس احکام صادره از سوي مديرکل صدا و سيماي مرکز آذربايجان‌شرقي، در تلاش و بهر‌ه‌گيري از توانمندي‌هاي همه همکاران و با تعاملي سازنده با معاونان و مديران مرکز براي سياست‌هاي سازمان صدا و سيما و منشور افق رسانه براي ارتقاي جايگاه رسانه‌اي مرکز و تحقق اهداف و ماموريت‌هاي آن، علي عيسي‌زاده به عنوان قائم مقام مديرکل معرفي شد.

وي از مديران ارزشي و با سابقه بوده و پيش از اين مسئوليت معاونت صداي مرکز آذربايجان‌شرقي را بر عهده داشت.

براي سياست‌هاي کلان فني سازمان، حسن‌محمد عليزاده‌چهار‌برود قائم‌مقام سابق صدا و سيماي مرکز آذربايجان‌شرقي، در حکم جديد خود به سمت معاون فني منصوب شد.

پيش از اين، محمد صالح زرينه‌بافي معاون فني صدا و سيما بود که يک ماه پيش بازنشسته شد.

در حکمي ديگر، علي احمدي زاويه به عنوان معاون صداي مرکز آذربايجان‌شرقي معرفي شد.

شناسايي و تقويت استعدادها، امکانات و توانايي‌هاي هنري، فرهنگي، تاريخي، سياسي و علمي استان به منظور ايجاد زمينه مطلوب در افکار عمومي براي توسعه پايدار با توجه به شرايط و مقتضيات محيطي با برنامه‌ريزي و توليد برنامه‌هاي متناسب با اولويت‌هاي منطقه، معرفي و ترويج آداب و سنن، فرهنگ و هنر در استان، فراهم کردن امکان ايجاد ارتباط بيشتر بين مسئولان و مردم به منظور طرح نيازها و مشکلات مردم و امکان ايجاد شرايط مشورتي و تبادل نظر براي استفاده از پيشنهادات سازنده مردم و نهادهاي علمي و برنامه ريزي در امور تصميم‌گيري و اجرايي استان، بسط و گسترش فرهنگ ملي به منظور وحدت، وفاق ملي و افزايش همبستگي از طريق تهيه و ساخت برنامه‌هاي راديويي فاخر متناسب با ذائقه مخاطب از جمله مواردي است که در اين حکم به آنها تاکيد شده است‌.

وي پيش از اين مدير آرشيو و کتابخانه اين مرکز بود.

با توجه به ادغام معاونت‌هاي اداري مالي و برنامه‌ريزي و نظارت و تشکيل معاونت جديد برنامه‌ريزي و منابع مالي‌، سيد محسن لطيفي بر اساس ساختار جديد در حوزه برنامه‌ريزي و بودجه، عليرضا ناصري معاون سابق برنامه‌ريزي و نظارت را به عنوان سرپرست معاونت برنامه‌‌ريزي و منابع مالي منصوب کرد.

عمل به سياست‌ها و دستورالعمل‌هاي سازماني با رعايت صرفه‌جويي در کنار کمک به واحدهاي مختلف براي نيل به اهداف سازماني و برنامه‌ريزي، بودجه‌ريزي و بودجه‌بندي دقيق و عملياتي و نظارت، کنترل و تطبيق مصوبات در زمينه توليد برنامه‌هاي راديويي و تلويزيوني از انتظاراتي است که مديرکل مرکز آذربايجان‌شرقي در اين حکم به آن تاکيد کرده است.

پيش از اين، حسين حسين‌زاده معاون اداري و مالي صدا و سيما بود که از اول تيرماه به افتخار بازنشستگي نائل شد.

از ديگر تغييرات صورت گرفته در پست‌هاي سازماني صدا و سيماي مرکز آذربايجان‌شرقي، انتصاب محمد عظيمي به عنوان سرپرست مديريت آرشيو است. در حکمي ديگر، عيوض پورحسن به عنوان سرپرست مديريت خدمات و پشتيباني انتخاب شد.

جمال پورفرج نيز در ساختار جديد مرکز به عنوان مسئول بخش پويانمايي منصوب شد. ارائه خدمات بهينه به واحدهاي برنامه‌ساز، بهره‌مندي همکاران از آخرين و به‌روز‌ترين منابع آرشيوي صوتي، تصويري، نوشتاري و توليدات سازمان و ديگر مراکز هنري، برآورد کامل امکانات موجود و برنامه‌ريزي دقيق براي ارائه خدمات منظم و به هنگام به واحدهاي مختلف براي تحقق اهداف سازماني و بهره‌گيري از ظرفيت‌هاي پويانمايي مرکز و استان از انتظاراتي است که در اين احکام به آنها اشاره شده است

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 8 + 8

  آخرین اخبار
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
اجراي 5آيتم عمراني و مطالعاتي براي تکميل پروژه تقاطع غير همسطح آذربايجان
مسير دسترسي به ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز اصلاح شود
تدوين برنامه جامع اصلاح و بهبود روشنايي معابر
  پربازدیدترین اخبار
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
نرخ بيکاري استان به 7.4 درصد کاهش يافت
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
گوارديولا هم به تراکتور بيايد،‌ مشکلات حل نمي‌شود/ گل‌محمدي منطقي‌ترين گزينه است
انتقاد امام جمعه تبريز از عوارضي آزادراه سهند-تبريز
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
1200 ميليارد تومان اعتبار آسفالت‌ريزي شهرداري تبريز در سال جاري
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.