1402/06/01 - 15 : 25
کد خبر: 39056
سرپرست معاونت مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازي آذربايجانشرقي:
هيچ مانع و مشکل براي شهرداري تبريز جهت آغاز و اجراي عمليات اجرايي وجود ندارد
احرار: جعفر حسن زاده سرپرست معاونت مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازي آذربايجانشرقي گفت: هيچ مانع و مشکل براي شهرداري تبريز جهت آغاز و اجراي عمليات اجرايي وجود ندارد.

جعفر حسن زاده سرپرست معاونت مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازي آذربايجانشرقي در پاسخ به اظهارات مطرح شده شهردار محترم در فضاي مجازي و رسانه‌اي استان در خصوص شهرک جوانان و اراضي اسدگولي شهرک ارم اعلام کرد: معاونت مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازي استان در جهت رد ادعاي مطرح شده اعلام مي‌دارد:

 اولاً برخلاف ادعاي صورت گرفته، راه و شهرسازي همواره پيشگام در طرح‌هاي حمايتي به خصوص براي شهرداري به خاطر منافع عمومي بوده است.

 شهرک جوانان به مساحت 132 هکتار پس از کسر هراز مربوطه قابليت بارگذاري مسکوني به ميزان 91 هکتار را داراست که از اين مقدار 10 هکتار در دي ماه 1399cبه شهرداري تبريز در گام اول طي صورتجلسه في ما بين جها احداث مسکن براي اسکان مناطق حاشيه شهر به صورت کليد به کليد واگذار شده است که به تناسب ساماندهي و آزادسازي بافت فرسوده پر، حاشيه نشيني و در صورت عمل به تعهدات و اسکان مجدد ساکنين مابقي مساحت نيز تحويل خواهد شد.

وي افزود: اداره کل راه و شهرسازي استان با هدف جابجايي و ساماندهي سکونتگاه‌هاي غير رسمي پرخطر پهنه شمالي تبريز اين اراضي را در دستور کار قرار داده و الحاق اراضي به تصويب شوراي برنامه‌ريزي استان و شوراي عالي معماري و شهرسازي ايران رسيده است و اين در حاليست که کل محدوده شهرک نقشه برداري شده و کليات طرح تفصيلي آن نيز در ارديبهشت ماه 1400  به تصويب کميسيون ماده ? استان رسيده است.

حسن زاده به اشاره به اينکه علي رغم گذشت بيش از 3  سال از تاريخ واگذاري زمين شهرک‌ شهرک جوانان شهرداري تبريز همواره به بهانه‌هاي مختلف از شروع عمليات اجرايي احداث مسکن و عمل به تعهدات سر باز زده است.

 ثانياً :در شهرک ارم در محدوده اسد گولي قطعه زمين به مساحت 9055 متر مربع طي صورت جلسه مورخه 21/10/ ???? به شهرداري تبريز واگذار گرديده است تا در اين اراضي نسبت به احداث آپارتمان اقدام و بعد از جابجايي ساکنين بافت پر، حاشيه شهر به آپارتمان‌هاي احداث شده در اراضي آزاد شده نيز مجدداً اقدام و احداث باقيمانده بلوک نمايد. 2 بلوک از ? بلوک آپارتماني شامل ?? واحد مسکوني در حال حاضر به اتمام رسيده است که اين پروژه هم از اهداف اوليه خود فاصله زيادي گرفته و حذف مراجعات مکرر اهالي منطقه عنوان مي‌گردد شهرداري منطقه صرفاً به تملک اعيانيي‌هاي موجود بدون تامين سرپناه در همان محل مي‌نمايد.

وي افزود: لذا اعلام مي‌دارد هيچ مانع و مشکل براي شهرداري تبريز جهت آغاز و اجراي عمليات اجرايي در اين مناطق وجود ندارد و شهرداري براي نشان دادن حسن نيت خود جهت عملياتي نمودن تعهدات در ساماندهي حاشيه نشيني زمين‌هاي تحويلي را تعيين تکليف نمايد.

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 3 + 3

  آخرین اخبار
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
اجراي 5آيتم عمراني و مطالعاتي براي تکميل پروژه تقاطع غير همسطح آذربايجان
مسير دسترسي به ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز اصلاح شود
تدوين برنامه جامع اصلاح و بهبود روشنايي معابر
گزينه سرمربيگري تراکتور مشخص شد/ چند بازيکن خواستار جدايي شدند!
  پربازدیدترین اخبار
نرخ بيکاري استان به 7.4 درصد کاهش يافت
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
گوارديولا هم به تراکتور بيايد،‌ مشکلات حل نمي‌شود/ گل‌محمدي منطقي‌ترين گزينه است
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
انتقاد امام جمعه تبريز از عوارضي آزادراه سهند-تبريز
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
1200 ميليارد تومان اعتبار آسفالت‌ريزي شهرداري تبريز در سال جاري
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.