1394/04/28 - 14 : 6
کد خبر: 3901
نماز جمعه تبريز:
هيچ گروهي حق ندارد مذاکرات هسته‌اي را به نام خود تمام کند
احرار نيوز: امام جمعه تبريز با بيان اينکه متن توافق بايد با دقت مورد بررسي و توجه قرار گيرد، گفت:‌ هيچ گروهي حق ندارد مذاکرات هسته‌اي را به نام خود تمام کند.

به گزارش احرار نيوز: وي با بيان اينکه مذاکرات هسته‌اي يک مسئله و مطالبه ملي بوده و است، افزود: قاطبه ملت انرژي هسته‌اي را حق مسلم و جزو آرمان‌هاي ملت ايران مي‌دانند و هيچ گروهي حق ندارد مذاکرات هسته‌اي را به نام خود تمام کند.

امام جمعه تبريز تصريح کرد: مبادا گروه‌هاي سياسي از مذاکرات هسته‌اي به عنوان ابزار استفاده کنند، زيرا سوء‌استفاده کردن از مذاکرات هسته‌اي و جناحي و سياسي کردن آن درست نيست که بايد مورد توجه قرار گيرد.

مجتهدشبستري گفت: ملت ايران خوب مي‌دانند در مسائل مهم داخلي و خارجي کشور و از جمله مذاکرات هسته‌اي اگر هدايت‌هاي مقام عظماي ولايت که فردي مدير، مدبر و حکيم هستند، نبود به نتيجه نمي‌رسيديم.

وي افزود: تحليل‌گران مختلف جهان و حتي دشمنان انقلاب اسلامي نيز مي‌دانند که نقش بارز و عمده‌اي در پيروزي مذاکرات بر عهده مقام معظم رهبري بوده است.

عضو خبرگان رهبري با بيان اينکه مذاکرات هسته‌اي به اين معنا نيست که رابطه آمريکا و ايران درست شده است، اظهار داشت: روابط آمريکا و ايران درست نشدني نيست مگر اينکه آمريکا از استکباري و امپراليسمي خود درست بردارد

استکبارستيزي يک موضوع پايان‌ناپذير است

مجتهدشبستري با اشاره به سخنان مقام معظم رهبري در جمع دانشجويان گفت: استکبارستيزي دستور قرآن است و ما نمي‌توانيم برخلاف قرآن عمل کنيم و در راس مصاديق استکبار آمريکا قرار گرفته است.

وي با بيان اينکه استکبار ستيزي يک موضوع پايان ناپذير است، گفت: سياست مبارزه با رژيم صهيونيستي اين غده سرطاني هرگز متوقف نمي‌شود و اين مسئله فرازماني و هميشگي است چه توافق بشود و نشود امنيت رژيم صهيونيستي تامين نمي‌شود.

خطيب جمعه تبريز با بيان اينکه نکاتي که مقام معظم رهبري در پاسخ به نامه رئيس‌جمهور تاکيد کردند بايد مورد توجه قرار گيرد، اظهار کرد: متن توافق بايد با دقت مورد بررسي و توجه قرار گيرد. تعدادي از کشورهاي مذاکره‌کننده بدعهد هستند و بايد مراقب باشيم که دشمن دست از پا خطا نکند.

وي تاکيد کرد: همان گونه که مقام معظم رهبري فرمودند «ملت و مردم ما بايد انسجام خود را حفظ کنند تا در فضاي آرام بتوانيم به اهداف نظام برسيم».

مجتهدشبستري با اشاره به ديدار اخير رهبري با دانشجويان، گفت: اخيرا مطرح شده بود که براي رفع افسردگي دانشجويان مي‌توان در دانشگاه کنسرت‌هاي کذايي برگزار کرد ولي به فرموده رهبر معظم انقلاب، «اولا دانشجويان ما افسرده نيستند، ثانيا براي رفع افسردگي مي‌توان از نمايش‌هاي مشروع، هنرهاي اصيل، محفل‌هاي شعرخواني و از همه مهم‌تر نوآوري درسي، استفاده کرد» نه اينکه از حرام براي شادي بهره برد.

نماينده ولي‌فقيه در آذربايجان‌شرقي از حضور باشکوه مردم آذربايجان به ويژه تبريز در روز جهاني قدس تقدير کرد و گفت: روز قدس روز تجلي وحدت مسلمانان بوده و به عنوان ابزار انزجار از رژيم صهيونيستي است

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 7 + 3

  آخرین اخبار
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
اجراي 5آيتم عمراني و مطالعاتي براي تکميل پروژه تقاطع غير همسطح آذربايجان
مسير دسترسي به ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز اصلاح شود
تدوين برنامه جامع اصلاح و بهبود روشنايي معابر
  پربازدیدترین اخبار
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
انتقاد امام جمعه تبريز از عوارضي آزادراه سهند-تبريز
گوارديولا هم به تراکتور بيايد،‌ مشکلات حل نمي‌شود/ گل‌محمدي منطقي‌ترين گزينه است
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
1200 ميليارد تومان اعتبار آسفالت‌ريزي شهرداري تبريز در سال جاري
جشن روز کارگر با حضور پاکبانان شهرداري برگزلر مي شود
نخستين موزه برق و روشنايي تبريز راه‌اندازي مي‌شود
نشست شهرداران شهرهاي جاده ابريشم فردا برگزار مي‌شود
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.