1394/04/27 - 0 : 13
کد خبر: 3890
نجفي:
شهرداري تبريز چه کساني را به ميز محاکمه مي‌کشاند
احرار نيوز: شهردار تبريز با اشاره به اينکه سيستم‌هاي نظارتي در شهرداري تبريز با هرگونه تخلفي به شدت برخورد مي‌کنند.

به گزارش احرار نيوز به نقل از روابط عمومي شهرداري تبريز، صادق نجفي در جلسه مشترک با مديران امور مالي مناطق مختلف شهرداري تبريز و مدير شعب بانک شهر در تبريز با اشاره به اينکه ميزان درآمد نقدي شهرداري تبريز در سال 94 نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 10 درصد کاهش يافته است، اظهار داشت: با همکاري و مشارکت بانک شهر، شهرداري تبريز در نظر دارد با اتخاذ يک سري تدابير ويژه ميزان نقدينگي و آمار پروانه‌هاي ساختماني در شهر را افزايش دهد.

وي با اعلام اينکه براي افزايش نقدينگي در شهرداري تبريز راهکارهاي اساسي پيش‌بيني شده است بر اجراي راهکارهاي تعريف شده براي رونق دادن به وضعيت نقدينگي و صدور پروانه‌هاي ساختماني در شهر تاکيد کرد.

شهردار تبريز در خصوص راهکارهاي افزايش درآمد و نقدينگي در شهرداري تبريز افزود: شهرداري تبريز به جاي اينکه پول و يا چک از بابت پروانه ساختماني از موديان اخذ کند، بعد از انجام محاسبات لازم و مشخص شدن ارقام، طي نامه‌اي مراجعه‌کننده را به بانک شهر در جهت اخذ تسهيلات و استفاده از مزايايي 20 ـ 25 درصدي پرداخت نقدي معرفي مي‌کند.

وي با اشاره به اينکه با توافق‌نامه‌اي که با بانک شهر منعقد مي‌شود بانک شهر با ارائه تسهيلات و تخفيف 20- 25 درصدي پرداخت نقدي و وام با کارمزد 15 درصد باعث منتفع شدن شهروندان و افزايش نقدينگي شهرداري تبريز مي‌شود گفت: اين اتفاق در شهرهايي مانند تهران و مشهد و شيراز صورت گرفته و باعث رونق ساخت و ساز و افزايش نقدينگي شهرداري‌هاي اين شهرها شده است.

حجم بالاي چک‌هاي برگشتي شهروندان از کنار پروانه‌هاي ساختماني

شهردار تبريز با اشاره به حجم بالاي چک‌هاي برگشتي شهروندان از قبل و محل پروانه‌هاي ساختماني و وجود رقمي بيش از 86 ميليارد تومان چک بلامحل در شهرداري تبريز گفت: همکاري بانک شهر در خصوص پرداخت مبلغ چک‌هاي مورد اشاره مي‌تواند مبالغ متنابهي از مطالبات شهرداري تبريز را نيز به صورت نقدينگي در اختيار مجموعه مديريت شهري تبريز قرار دهد.

شهردار تبريز در ادامه با تاکيد بر اينکه رضايتمندي شهروندان از فعاليت‌هاي عمراني و تنظيفي شهرداري تبريز بالاست گفت: بايد با فعاليت و کار اصولي ميزان رضايت شهروندان از حوزه‌هاي درآمد و شهرسازي شهرداري را افزايش دهيم

نجفي با اشاره به اينکه سيستم‌هاي نظارتي در شهرداري تبريز با هرگونه تخلفي به شدت برخورد مي‌کنند، گفت: اگر تخلفي وجود ندارد عليه دروغ گوياني که ادعا مي‌کنند تخلف در شهرداري وجود دارد و سندي ارائه نمي‌کنند شکايت کنيد تا در دادگاه از تضييع حق مجموعه تلاشگر شهرداري جلوگيري کنيم.

شهردار تبريز با تاکيد بر اينکه تضييع حق‌الناس و تخلف اثر خود را در زندگي نشان مي‌دهد، گفت: در صورت بروز تخلف از سوي مديران و يا کارکنان مجموعه شهرداري اصلا گذشت نخواهيم داشت.

شهردار تبريز با تاکيد بر اينکه بايد به کار کارشناسي ارزش و بها بدهيم افزود: در همه جاي دنيا کارها و برنامه‌هاي کارشناسي شده، قانونمند و مطالعه شده موفق هستند و وقتي به دين هم مراجعه مي‌کنيم مي‌بينيم که قانونمندي انسان را هم از لحاظ معنوي و هم مادي نجات مي‌دهد.

نجفي بر ضرورت تعريف درآمدهاي پايدار و پايدارسازي درآمدهاي شهرداري تبريز گفت: بايد به سمت پايدارسازي درآمدهاي شهرداري و تعريف منابع درآمدي پايدار براي شهر حرکت کنيم

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 6 + 5

  آخرین اخبار
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
اجراي 5آيتم عمراني و مطالعاتي براي تکميل پروژه تقاطع غير همسطح آذربايجان
مسير دسترسي به ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز اصلاح شود
تدوين برنامه جامع اصلاح و بهبود روشنايي معابر
  پربازدیدترین اخبار
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
انتقاد امام جمعه تبريز از عوارضي آزادراه سهند-تبريز
گوارديولا هم به تراکتور بيايد،‌ مشکلات حل نمي‌شود/ گل‌محمدي منطقي‌ترين گزينه است
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
1200 ميليارد تومان اعتبار آسفالت‌ريزي شهرداري تبريز در سال جاري
جشن روز کارگر با حضور پاکبانان شهرداري برگزلر مي شود
نخستين موزه برق و روشنايي تبريز راه‌اندازي مي‌شود
نشست شهرداران شهرهاي جاده ابريشم فردا برگزار مي‌شود
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.