1394/04/25 - 12 : 13
کد خبر: 3877
با حکمي از سوي استاندار اردبيل؛
مدير کل دفتر فني استانداري اردبيل منصوب شد
احرار نيوز:طي حکمي از سوي استاندار اردبيل « موسي کنعانپور» به عنوان مدير کل دفتر فني استانداري اردبيل منصوب شد.

به گزارش احرار نيوز به نقل از استانداري اردبيل ظهر چهارشنبه مجيد خدابخش در حکمي موسي کنعانپور را به سمت مديرکل دفتر فني استانداري، منصوب کرد.
وي در بخشي از اين حکم ابراز اميدواري کرده که نامبرده با استعانت از خداوند متعال و با بهره گيري از همه توان و تجربه خويش در پيشبرد اهداف و سياست هاي دولت تدبير و اميد و خدمت رساني به مردم منطقه با الهام از منويات رهبر معظم انقلاب و آرمان هاي نظام اسلامي موفق باشد.

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام: 
پست الکترونیک:
نظر : 
سوال امنیتی : 
? 8 + 8

  آخرین اخبار
تقابل‌سازي ميان رسانه و روابط عمومي، بازي در زمين بي‌اعتمادي
فيلم کوتاه بچه‌هاي مدرسه ارس روي ميز تدوين رفت
ميثاق شورا و شهرداري، انجام تکاليف در چارچوب بودجه است
هشدار رگبار شديد، طوفان و بارش تگرگ در 3 استان طي امروز
شهرداري منطقه 1 در حادثه ريزش واحدهاي مسکوني ملازينال سربلند شد
ورزش براي کارمندان يک ضرورت حياتي است
مسيرگشايي ها؛ گام مهم در کاهش ترافيک شريان هاي اصلي تبريز
اتمام جشنواره خانوادگي ورزشي و فرهنگي "ايرانِ جان"
اگر صلح باشد براي همه منطقه است و اگر جنگ باشد همه منطقه را دربر مي‌ گيرد
نقش هوش مصنوعي در شوراي شهرچيست ؟
  پربازدیدترین اخبار
هشدار رگبار شديد، طوفان و بارش تگرگ در 3 استان طي امروز
فيلم کوتاه بچه‌هاي مدرسه ارس روي ميز تدوين رفت
مسيرگشايي ها؛ گام مهم در کاهش ترافيک شريان هاي اصلي تبريز
اتمام جشنواره خانوادگي ورزشي و فرهنگي "ايرانِ جان"
اگر صلح باشد براي همه منطقه است و اگر جنگ باشد همه منطقه را دربر مي‌ گيرد
ميثاق شورا و شهرداري، انجام تکاليف در چارچوب بودجه است
ورزش براي کارمندان يک ضرورت حياتي است
تقابل‌سازي ميان رسانه و روابط عمومي، بازي در زمين بي‌اعتمادي
مسيرگشايي ها؛ گام مهم در کاهش ترافيک شريان هاي اصلي تبريز
شهرداري منطقه 1 در حادثه ريزش واحدهاي مسکوني ملازينال سربلند شد
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.