1394/4/20 - 16 : 14
کد خبر: 3816
امام جمعه زنجان:
تيم ايراني جدا از امضاي توافقنامه نيز قهرمان محسوب مي شود
احرار نيوز:نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه زنجان گفت: اگر موافقت‎نامه‎اي نيز امضا نشود، تيم مذاکره کننده ايران، قهرمان محسوب مي شود.

به گزارش احرار نيوز، حجت الاسلام علي خاتمي در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته زنجان گفت: مقام معظم رهبري از تيم مذاکره کننده هسته اي دفاع کرده اند بنابراين  مردم بايد با تمام توان از آن ها  حمايت کنند.

وي، حضور ?? روزه جان کري در مذاکرات را نشانه مهم بودن مذاکره با ايران عنوان کرد و  ادامه داد: مذاکرات زماني به نتيجه مي رسد که قدرت هاي دنيا زورگويي نکنند و حقوق ايران اسلامي را به رسميت بشناسند.

حجت الاسلام خاتمي وضعيت موجود در زمينه فلسطين را نتيجه سکوت و خيانت برخي مسلمان عنوان و ابراز کرد:  هرگز نبايد مسئله فلسطن به حاشيه رانده شود و فراموش شود بلکه  بايد  توجه به مسئله فلسطين به عنوان يک اولويت مهم براي ملت هاي مسلمان تلقي شود.

نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه زنجان با بيان اينکه رژيم غاصب اسرائيل به دنبال تضعيف ملت فلسطين و اشغال سرزمين اين کشور است  افزود: در صورت اتحاد و وحدت مسلمانان جهان، اسرائيل و غرب نخواهند توانست به جنايات خود ادامه دهندبنابراين مسئله فلسطين به خوبي از سوي مسلمانان جهان پيگيري شود.

حجت الاسلام خاتمي با بيان اينکه تيم مذاکره کننده هسته اي کشورمان شجاعانه و با اقتدار دربرابر زياده خواهي طرف هاي غربي خود ايستادگي کرده اند تاکيد کرد: اگر موافقت‎نامه‎اي نيز امضا نشود، تيم مذاکره کننده ايران، قهرمان است.

نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه  زنجان  با بيان اينکه مسلمانان در جهان غفلت کردند تا قدس توسط اشغالگران اشغال شد، افزود: اين اشغال ?? سال ادامه داشته و اين غفلت گران تمام شد اما هنوز هم بسياري از ملت ها و دولت هاي مسلمان جهان از خواب غفلت بيدار نشده اند.

حجت الاسلام خاتمي با تقدير از حضور گسترده مردم در راهپيمايي روز قدس ادامه داد: تداوم وحدت به عنوان رمز تحقق آرمان هاي انقلاب، پيوند با ولايت فقيه و رهبري و مقاومت در برابر ظلم از پيام هاي مهم حضور گرم مردم در راهپيمايي روز قدس است.

وي، در ادامه به  ايجاد جريان تروريستي و ضد دين داعش در جهان اسلام اشاره کرد و با بيان اينکه شکل گيري داعش ريشه در اقدامات تفرقه افکنانه استکبار عليه مسلمانان دارد افزود: ايجاد جنگ‎هاي نيابتي و راه‎اندازي جنگ‎هايي به نام دين و شريعت از توطئه‎هاي دشمنان بوده و وجود جريان‎هاي تکفيري براي استکبار و دشمنان جهان اسلام مژده تحقق اهداف شومشان است.

نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه  زنجان با بيان اينکه ايجاد تفرقه در بين مسلمانان و کشورهاي اسلامي از توطئه‎هاي دشمنان است گفت: داعش تربيت شده دنياي استکبار و اجرا کننده سياست هاي غرب است که نبايد از اين مسئله غفلت شود.

حجت الاسلام خاتمي با اشاره به ?? تير سال ?? يکي از روزهاي تاريخي و همبستگي ملي براي دفاع از ارکان نظام و رهبري بيان داشت: بعد از رحلت امام خميني (ره) دشمنان با برنامه‎ريزي ?? ساله اين برنامه را در سال ?? اجرا کردند و در  روز ?? تير سال ??  مردم به خيابان‎ها آمده و توطئه‎هاي دشمنان را در يک روز خنثي کردند.

حجت الاسلام خاتمي  با يادآوري اينکه  ملت ايران همواره در صحنه هاي مختلف حمايت از نظام حضورداشته و دارند تصريح کرد: اين هنر مردم است که به موقع در صحنه دفاع از نظام اسلامي حضور مي يابند.

وي بر ضرورت فراهم کردن زمينه اقتدار و انسجام ملي با حضور مردم تاکيد کرد و افزود: تفرقه جايي در کشور ايران  ندارد.


 

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 4 + 5

  آخرین اخبار
بيانيه هيات رييسه شوراي هماهنگي روابط عمومي هاي آذربايجان شرقي
جشنواره 26 آذربايجان شرقي الگويي براي سال هاي آتي خواهد بود
حمل زباله بر روي اتومبيل باز هم حادثه آفريد/ شهروندان از باکس‌هاي زباله استفاده کنند
مناطق 6 و 7 تبريز به بافت ارزشمند شهر تبديل مي‌شود
نتايج قطعي انتخابات در حوزه تبريز، آذرشهر و اسکو مشخص شد
فعاليت مدارس سه حوزه انتخابيه آذربايجان شرقي، فردا با 2 ساعت تاخير
نبايد نسبت به تعيين سرنوشت خود بي تفاوت باشيم
حماسه حضور در انتخابات امروز تکميل مي شود؛ تبريزي‌ها با شور و شوق پاي صندوق‌هاي راي آمده‌اند
ورزش و سلامتي کارکنان
توسعه فضاهاي تفريحي تبريز با احداث شهربازي‌هاي جديد
  پربازدیدترین اخبار
نتايج قطعي انتخابات در حوزه تبريز، آذرشهر و اسکو مشخص شد
فعاليت مدارس سه حوزه انتخابيه آذربايجان شرقي، فردا با 2 ساعت تاخير
خدمت به مردم افتخاري براي قرارگاه پيشرفت و اباداني
نبايد نسبت به تعيين سرنوشت خود بي تفاوت باشيم
مناطق 6 و 7 تبريز به بافت ارزشمند شهر تبديل مي‌شود
اصحاب فرهنگ و هنر پاي کار انقلاب هستند
تاسيس انجمن اسلامي دانشجوبان آرمانخواه تبريز
جشنواره 26 آذربايجان شرقي الگويي براي سال هاي آتي خواهد بود
حمل زباله بر روي اتومبيل باز هم حادثه آفريد/ شهروندان از باکس‌هاي زباله استفاده کنند
بيانيه هيات رييسه شوراي هماهنگي روابط عمومي هاي آذربايجان شرقي
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.