احرار: استاندار آذربايجان شرقي گفت: ارتباطات مردمي در دولت سيزدهم، تشريفاتي نيست، بلکه حقيقي و واقعي است.
عابدين خرّم روز دوشنبه در بازديد از مرکز ارتباطات مردمي دولت بر بر پاسخگويي هدفمند و مبتني بر نيازهاي مردم تاکيد و اظهار کرد: ارتباطات مردمي در دولت سيزدهم مهم است وقتي اينگونه باشد کار و زحمت زيادي خواهد داشت و بايد به شکل اساسي و با جديت دنبال شود تا پاسخي که به مردم داده ميشود قانعکننده باشد.
وي تاکيد کرد: اقدامات خيلي خوب، دقيق، فني و حرفهاي براي راهاندازي مرکز ارتباطات مردمي انجام شده تا در چارچوبهاي تعريفشده، پاسخگوي مردم باشيم تا موجب رضايتمندي آنها باشد.اقدامات خيلي خوب، دقيق، فني و حرفهاي براي راهاندازي مرکز ارتباطات مردمي انجام شده تا در چارچوبهاي تعريفشده، پاسخگوي مردم باشيم تا موجب رضايتمندي آنها باشد.
استاندار آذربايجان شرقي به جايگاه مهم آذربايجان شرقي اشاره کرد و گفت: در آذربايجان شرقي که يک استان مهم و محوري در شمالغرب کشور است بايد يک کار سازماندهي شده انجام گيرد و تفکيک و تجزيه و تحليل درخواستها و پاسخگويي بايد مبتني بر نيازهاي مردم انجام شود.
خرم افزود: پاسخگويي به مردم از اولويتهاي رئيس جمهور است و بايد براي اين منظور يک ساختار متعارف هدفمند براي ارتباطات مردمي، تعريف و اجرايي شود.
استاندار آذربايجان شرقي ظهر امروز /دوشنبه/ از مرکز ارتباطات مردمي دولت بازديد کرد و در جريان آمادهسازي اين مرکز براي پاسخگويي به تماسهاي مردم با تلفن 111 و ثبت و پيگيري نامههاي مردمي در جريان دومين سفر استاني رئيس جمهور قرار گرفت.