1402/02/20 - 15 : 30
کد خبر: 35538
نصرتي: دوري عباس‌زاده از ترکيب تراکتور کاملاً فني است
احرار: مربي تيم فوتبال تراکتور با بيان اينکه دوري عباس‌زاده از ترکيب تراکتور کاملاً فني است، گفت: اين تيم در صورت پيروزي برابر نساجي مازندران، کار چندان دشواري در بازي با استقلال نخواهد داشت.

محمد نصرتي در گفت‌وگو با ايسنا اظهار کرد: در بازي مقابل مس کرمان توانستيم سه امتياز ارزشمند را کسب کنيم و گام بلندي براي کسب سهميه آسيايي برداريم، به‌ نظرم پيروزي هفته گذشته مهم‌تر بود و اين مسابقه حساس‌تر از دو بازي آتي برابر نساجي و استقلال به حساب مي‌آمد.

وي افزود: من مطمئنم در بازي مقابل نساجي هوادارانمان مثل هميشه ما را حمايت مي‌کنند، تا با پيروزي در اين ديدار بتوانيم کسب سهميه آسيايي را تا حدود زيادي، قطعي کنيم که معتقدم اين اتفاق دور از دسترس نيست.

وي در خصوص غيبت هادي محمدي در بازي هفته پيش‌رو، گفت: اين بازيکن يکي از تاثيرگذارترين مهره‌هاي تراکتور است، اما ما يک تيم هستيم و سعي مي‌کنيم به شکل تيمي کار کنيم تا غيبت يک بازيکن باعث متزلزل شدن تراکتور نشود.

نصرتي در پاسخ به اين‌ سوال که آيا تراکتور براي بازي اين هفته به جز هادي محمدي غايب ديگري دارد يا خير؟ مطرح کرد: محمدرضا عباسي در تمرينات روز دوشنبه دچار آسيبي جزئي شد و اکنون در حال فيزيوتراپي است، اما شرايط ديگر بازيکنان مطلوب است.

مربي تيم فوتبال تراکتور در پاسخ به اين سوال که آيا خمس به وعده خود مبني بر برخورد و جريمه بازيکناني که خارج از جريان بازي از سوي داور کارت دريافت مي‌کنند عمل مي‌کند يا خير؟ ادامه داد: اين اتفاق اين هفته براي هادي محمدي نمي‌افتد چرا که اين بازيکن حين بازي کارت دريافت کرده است، اما خمس اين رويه را در دستور کار قرار داده و بازيکناني که خارج از جريان بازي کارت دريافت مي‌کنند با جريمه سرمربي تيم مواجه مي‌شوند.

وي در رابطه با دو بازي آتي تراکتور، ابراز کرد: ما در صورت پيروزي برابر نساجي، در هفته پاياني با روحيه بهتر به استقبال بازي با استقلال مي‌رويم و مطمئناً پس از مشخص شدن قهرمان ليگ، استقلال انگيزه خود را در هفته پاياني از دست خواهد داد و همين امر کار را براي ما راحت‌تر مي‌کند، اما اکنون تمام تمرکزمان را روي بازي با نساجي گذاشته‌ايم.

نصرتي ضمن قدرداني از هواداران تراکتور، گفت: هواداران تراکتور، ما را در کرمان غافلگير کردند، همچنين پرشورها در بازي‌هاي خانگي نيز سنگ تمام مي‌گذارند و پشتمان به آن‌ها گرم است، انتظار دارم که هواداران در بازي با نساجي ما را تنها نگذارند و در ديدار با استقلال نيز، اين امکان وجود دارد که تعداد پرشورها از هواداران تيم ميزبان بيشتر باشد.

مربي تيم فوتبال تراکتور عنوان کرد: خمس دوست دارد در تيمي فعاليت کند که در کورس قهرماني قرار داشته باشد، قرارداد دو بازيکن کليدي تراکتور تمديد شده است و قرارداد چند تن ديگر تمديد خواهد شد، تراکتور براي فصل آينده جهت کسب عنوان قهرماني بسته مي‌شود و معتقدم پرشورها لايق اين هستند که تيم محبوبشان همواره در کورس قهرماني حضور داشته باشد.

وي در واکنش به شايعات نقل‌وانتقالاتي تراکتور، متذکر شد: من در جزئيات کار نيستم، اما در رابطه با حسين پورحميدي بايد بگويم که اين دروازه‌بان، همانطور که خودش نيز اعلام کرده، بازيکن تراکتور محسوب مي‌شود، اما تصميم نهايي بر عهده خمس است و اميدوارم با در نظر گرفتن تدابير لازم در حضور پرقدرتي در نقل‌وانتقالات تابستاني داشته باشيم.

نصرتي در پاسخ به اين سوال که چرا تراکتور علي‌رغم خلق موقعيت هاي متعدد، در امر گلزني ضعيف عمل مي‌کند؟ گفت: تراکتور در فصل گذشته با سکان‌داري زونيمير سولدو نمي‌توانست موقعيتي را بر روي دروازه حريفان ايجاد کند که اين اتفاق با آمدن ارطغرل ساغلام تا حدودي بر طرف شد، همچنين تراکتور در ابتداي فصل با هدايت قربان برديف در اين امر ضعيف عمل کرد، اما اکنون حضور پاکو خمس روي نيمکت تراکتور باعث شده است تا اين تيم موقعيت‌هاي متعددي را روي دروازه حريفان خلق کند با اين حال در ضربات آخر بايد دقت بيشتري داشته باشيم و تمريناتي را براي برطرف کردن اين مورد در دستور کار قرار داده‌ايم.

وي در واکنش به شايعات مطرح شده پيرامون فاصله محمد عباس‌زاده از ترکيب اصلي تراکتور، اذعان کرد: عباس‌زاده يکي از بهترين بازيکنان تراکتور بوده که عملکرد و گل هايش به طور کامل بيان‌گر اين موضوع است، اما بايد در نظر داشته باشيم که در فوتبال ?? بازيکن ترکيب يک تيم را تشکيل مي‌دهند و تصميم گيرنده اصلي سرمربي است، شايد بازيکناني در تيم وجود داشته باشند که در برهه‌اي از فصل کم بازي کنند و در مقطعي بيشتر در ترکيب قرار گيرند و اين امر کاملاً طبيعي است، اين تصميم غيرفني نيست و تصميم گيرنده نهايي پاکو خمس است و حتي شايد در بازي‌هاي باقي مانده ترکيب تراکتور دست‌خوش تغيير شود و موارد مختلفي بر روي اين موضوع تاثير گذار هستند.

وي در رابطه با نزديک شدن ريکاردو آلوز به رکورد بيشترين تعداد پاس‌گل تاريخ رقابت‌هاي ليگ‌برتر، گفت: آلوز نسبت به فوتبال ايران شناخت خوبي را پيدا کرده و خود را با اين نوع از رقابت وفق داده است، او از زندگي کردن در تبريز لذت مي‌برد و همين موضوع باعث موفقيتش مي‌شود.

مربي تيم فوتبال تراکتور در پايان خاطر نشان کرد: معتقدم تمام بازيکنان تيم با روي کار آمدن پاکو خمس پيشرفت کرده‌اند، که از جمله آن‌ها مي‌توان به صفا هادي، ريکاردو آلوز، گوستاوو واگنين، ابوالفضل رزاق‌پور، محمد آقاجانپور، مهدي هاشم‌نژاد، سيد محمد حسيني و... اشاره کنم، به‌نظرم پيشرفت اين بازيکنان تاثير مثبت حضور خمس روي نيمکت تراکتور بوده است و اين موارد با سعي و تلاش بي‌وقفه بازيکنان و کادرفني اتفاق افتاده است.

 

انتهاي پيام

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 7 + 3

  آخرین اخبار
زنوزي: سرمربي جديد تراکتور خارجي خواهد بود
بناهاي قديمي روايتگر هويت شهرها
آغاز به کار نشست مجمع شهرداران کلانشهرها و مراکز استان‌هاي کشور
يادداشت مسئول بسيج رسانه استان در تجليل از عمليات غرور آفرين سپاه
مجوز احداث دو باب هتل در تبريز صادر شد
جان بخشي دوباره به تعليم و تربيت در روستاي باغ يئري مراغه / دانش آموزان ديگر در مدرسه کانکسي نخواهند بود
آمريکا در حال ميانجيگري بين ايران و اسرائيل
دستگيري سارق زورگير در پوشش مامور
اجراي 31 رشته مسيرگشايي با 20 کيلومتر طول در تبريز
واژگوني مرگبار اتوبوس در گردنه حيران
  پربازدیدترین اخبار
جان بخشي دوباره به تعليم و تربيت در روستاي باغ يئري مراغه / دانش آموزان ديگر در مدرسه کانکسي نخواهند بود
دستگيري سارق زورگير در پوشش مامور
آمريکا در حال ميانجيگري بين ايران و اسرائيل
يادداشت مسئول بسيج رسانه استان در تجليل از عمليات غرور آفرين سپاه
زنوزي: سرمربي جديد تراکتور خارجي خواهد بود
مجوز احداث دو باب هتل در تبريز صادر شد
پيشرفت 55 درصدي سنگفرش محور تاريخي «حيدر تکيه سي»
ورود سامانه بارشي جديد به کشور از روز جمعه تا دوشنبه
بناهاي قديمي روايتگر هويت شهرها
آغاز به کار نشست مجمع شهرداران کلانشهرها و مراکز استان‌هاي کشور
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.