1402/01/12 - 14 : 3
کد خبر: 35294
مديرکل راه و شهرسازي آذربايجان‌شرقي خبر داد؛
اختصاص اعتبار 165 ميليارد توماني براي تکميل بزرگراه اهر-تبريز
احرار: مديرکل راه و شهرسازي آذربايجان‌شرقي از اختصاص اعتبار ??? ميليارد توماني براي تکميل بزرگراه اهر-تبريز خبر داد.

امير بخشي‌زاده شامگاه جمعه در جلسه کميسيون ايمني حمل‌ونقل جاده‌اي شهرستان اهر اظهار داشت: پيش از اينکه بنده به‌عنوان مديرکل راه و شهرسازي استان منصوب شوم، براي بزرگراه اهر-تبريز با وجود پيشرفت فيزيکي بالاي 80 درصد از اعتبارات سفر رياست‌جمهوري به آذربايجان‌شرقي محروم کرده بودند و تنها 58 ميليارد تومان از اعتبارات ملي براي اين پروژه پيش‌بيني کرده بودند.

مديرکل راه و شهرسازي آذربايجان‌شرقي از اختصاص اعتبار 125 ميليارد توماني از محل ماده 56 براي تکميل بزرگراه اهر-تبريز خبر داد و گفت: با همکاري و پيگيري فرماندار اهر و نماينده اهر و هريس توانستيم از محل ماده 56 براي تکميل بزرگراه اهر-تبريز به ويژه گردنه‌ي گويجه‌بئل اعتبار 125 ميليارد توماني اخذ کنيم و همچنين از سازمان برنامه و بودجه 40  ميليارد تومان از اعتبار پيش‌بيني شده قول تخصيص اعتبار گرفتيم. البته سعي مي‌کنيم تا با تزريق اعتبارات به روند احداث پروژه کمربندي جنوبي و گردنه‌ي گويجه‌بئل سرعت ببخشيم.

وي بابيان اين‌که پيگيري فرماندار اهر براي تکميل پروژه بزرگراه اهر-مشگين‌شهر و کمربندي شرقي اهر قابل تقدير است، افزود: پيرو تأکيد و پيگيري‌هاي مکرر فرماندار اهر، سعي کرديم تا براي رهايي پروژه کمربندي شرقي اهر از بلاتکليفي؛ اين پروژه را به بزرگراه اهر-مشگين‌شهر الحاق کنيم اما تلاش‌ها نتيجه‌اي نداشت. با اين‌حال براي تکميل کمربندي شرقي جهت مديريت بار ترافيکي به دنبال راهکارهاي مناسب هستيم تا بتوانيم اعتبار مورد نياز را تأمين کنيم.

بخشي‌زاده در ادامه از پيگيري براي الحاق کمربندي شرقي به محدوده شهري اهر خبر داد و يادآور شد: الحاق کمربندي شرقي به محدوده شهري اهر، مي‌تواند زمينه توسعه شهر و احداث کمربندي شرقي را فراهم کند در غيراين‌صورت و در صورت عدم تکميل کمربندي شرقي؛ با بروز بحران احتمالي عملاً خيابان بهار و حتي بخشي از شهر اهر قفل مي‌شود. پيشنهاد مي‌کنيم تا اين موضوع از نظر پدافند غيرعامل نيز بررسي شود.

مديرکل راه و شهرسازي آذربايجان‌شرقي با اشاره به اين‌که نزديک به ??? واحد مسکوني در قالب طرح نهضت ملي مسکن در شهر اهر احداث مي‌شود، اظهار کرد: با توجه به محدوديت در تأمين زمين براي احداث پروژه نهضت ملي مسکن در شهرستان اهر، حدود 60 هکتار از اراضي حريم به محدوده شهري اهر جهت ساخت مسکن الحاق مي‌شود.

وي از ثبت‌نام 9958 متقاضي طرح نهضت ملي مسکن در شهرستان اهر خبر داد و خاطرنشان کرد: از مجموع کل ثبت‌نام کنندگان طرح نهضت ملي مسکن در شهرستان اهر، نزديک به ???? متقاضي شرايط بهره‌مندي از اين طرح مسکن را دارند و از کل واجدين شرايط 1228 نفر وجه مشارکتي پرداخت کرده‌اند.

بخشي‌زاده با تأکيد بر اين‌که پروژه ??? واحد طرح نهضت ملي مسکن در شهر اهر 50 درصد پيشرفت فيزيکي دارد، ابراز داشت: تلاش ما بر اين است تا پايان خردادماه سال‌جاري پروژه 110 واحدي طرح نهضت ملي مسکن در اهر را تکميل و تحويل متقاضيان دهيم و ساير پروژه‌هاي نهضت ملي مسکن در اهر که 23 درصد پيشرفت فيزيکي دارد را پيگيري مي‌کنيم.

کد خبر

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 5 + 7

  آخرین اخبار
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
اجراي 5آيتم عمراني و مطالعاتي براي تکميل پروژه تقاطع غير همسطح آذربايجان
مسير دسترسي به ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز اصلاح شود
تدوين برنامه جامع اصلاح و بهبود روشنايي معابر
گزينه سرمربيگري تراکتور مشخص شد/ چند بازيکن خواستار جدايي شدند!
زنوزي: سرمربي جديد تراکتور خارجي خواهد بود
  پربازدیدترین اخبار
نرخ بيکاري استان به 7.4 درصد کاهش يافت
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
اجراي 5آيتم عمراني و مطالعاتي براي تکميل پروژه تقاطع غير همسطح آذربايجان
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
گوارديولا هم به تراکتور بيايد،‌ مشکلات حل نمي‌شود/ گل‌محمدي منطقي‌ترين گزينه است
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
انتقاد امام جمعه تبريز از عوارضي آزادراه سهند-تبريز
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
1200 ميليارد تومان اعتبار آسفالت‌ريزي شهرداري تبريز در سال جاري
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.