1401/12/26 - 18 : 24
کد خبر: 35225
فرمانده حوزه مقاومت بسيج هشت امام رضا (ع) تبريز:
570 نفر زائر از تبريز راهي اردوي راهيان نور شدند
احرار: فرمانده حوزه مقاومت بسيج هشت امام رضا (ع) تبريز با بيان اين‌که امسال 570 نفر زائر از تبريز راهي اردوي راهيان نور شدند، گفت: هر سال برحسب شرايط و زمان اين اردوي معنوي انجام مي‌شود، در هر جايي که رنگ و بوي شهادت داشته باشد به عنوان خادم آماده‌ي خدمت و جان نثار مردم هستيم.

سرهنگ پاسدار سجاد زارعي در حاشيه اردوي راهيان نور (مناطق عملياتي جنوب)، در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به حضور 12 دستگاه اتوبوس کاروان شمال غرب تبريز متشکل از حاشيه نشينان تبريز و بالغ بر 25دستگاه خودروي سواري در مناطق عملياتي جنوب، اظهار کرد: تمامي زائران غالبا از ساکنين محلات حاشيه نشين تبريز هستند که توانستيم با کم‌ترين هزينه به مدت شش روز ميزبان زائران عزيز در اين ضيافت الهي باشيم.

 

وي با ابراز خرسندي از حضور اصحاب رسانه با همکاري سازمان بسيج رسانه استان براي اولين بار در کاروان راهيان نور حوزه هشت امام رضا (ع) گفت: اکنون هنر اصلي جهت انتقال محتوا، معارفه، جان فشاني‌ها، ايثار و ولايت مداري شهدا در اختيار اصحاب رسانه قرار دارد که مي‌توانند با بهره‌گيري از ظرفيت رسانه و فضاي مجازي به عنوان بهترين فرصت براي ترويج و معارفه شهدا به نسل‌هاي جوان و نسل بعدي انقلاب به نحو احسن بهره‌مند شوند.

 

 وي ادامه داد: اميدواريم توانسته باشيم با ميزباني از مردم، در مناطق و محورهاي عمليات جنگي، ياد، نام و خاطره‌ي شهداي اين خطّه را که طبق گفته‌ي مقام معظم رهبري کم‌تر از شهادت نيست، زنده و جاودان نگه داريم.

 

وي با اشاره به استقبال پر شور مردم از اردوي راهيان نور طي سال جاري، خاطرنشان کرد: در سال گذشته کاروان تنها با هشت دستگاه اتوبوس راهي مناطق عملياتي شد؛ اما امسال اين تعداد به 12دستگاه اتوبوس افزايش يافته است که البته اين تعداد نيز مصادف با پيک تعطيلات عيد شد در غيراين صورت قطعا آمار 12 دستگاه اتوبوس به 20 دستگاه اتوبوس افزايش مي‌يافت.

 

امسال در آماده سازي غذا براي زائران خودکفا شده‌ايم

 

فرمانده حوزه مقاومت بسيج هشت امام رضا (ع) تبريز با بيان اين‌که امسال در آماده سازي غذا براي زائران خودکفا شده‌ايم، گفت: امسال خودکفايي در تهيه و توزيع غذا توسط نيروهاي فعال کاروان نوعي حسن محسوب مي‌شود؛ چرا که سال‌هاي گذشته غذاي زائرين از بيرون تهيه و توزيع مي‌شد.

 

وي در پاسخ به برخي انتقادات از سوي مسافران در خصوص وضعيت نامناسب اتوبوس‌هاي کاروان، گفت: امسال بحث اتوبوس، تنها نقصي بود که متوجه کاروان ما بود، متاسفانه پيک 15روزه باعث شد ترمينال نتواند اتوبوس مورد نياز را براي کاروان تامين کند، از سويي مبلغ قرارداد از سوي ترمينال براي هر اتوبوس به 13ميليون تومان افزايش يافت که تامين اين هزينه از عهده‌ي مساجد و محلات خارج بود؛ بنابراين اين امر باعث شد در تهيه اتوبوس با مشکل مواجه شده و به ناچار از اتوبوس‌هاي با کيفيت پايين، استفاده کرديم که البته انتقاد مسافران در اين مورد به جا بوده و آن را مي‌پذيريم.

 

وي با بيان اين‌که بهترين راويان تبريز به ويژه حاج رحيم صارمي در اين سفر کاروان ما را همراهي کردند، بيان کرد: به همراه راوي عزيز، روحانيون نيز در اين سفر در اتوبوس مسافران حضور داشتند.

 

سرهنگ زارعي با اشاره به برخي انتقادات از وضعيت نامناسب اسکان زائرين برادر در اردوگاه شهيد مهدي باکري در شهر خرمشهر، اظهار کرد: طي جلسه‌اي وضعيت سرويس بهداشتي، محوطه و حمام اين اردوگاه را مطرح خواهيم کرد البته اين مشکل در بخش خواهران اردوگاه به خوبي رفع شده است.

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 5 + 2

  آخرین اخبار
زنوزي: سرمربي جديد تراکتور خارجي خواهد بود
بناهاي قديمي روايتگر هويت شهرها
آغاز به کار نشست مجمع شهرداران کلانشهرها و مراکز استان‌هاي کشور
يادداشت مسئول بسيج رسانه استان در تجليل از عمليات غرور آفرين سپاه
مجوز احداث دو باب هتل در تبريز صادر شد
جان بخشي دوباره به تعليم و تربيت در روستاي باغ يئري مراغه / دانش آموزان ديگر در مدرسه کانکسي نخواهند بود
آمريکا در حال ميانجيگري بين ايران و اسرائيل
دستگيري سارق زورگير در پوشش مامور
اجراي 31 رشته مسيرگشايي با 20 کيلومتر طول در تبريز
واژگوني مرگبار اتوبوس در گردنه حيران
  پربازدیدترین اخبار
جان بخشي دوباره به تعليم و تربيت در روستاي باغ يئري مراغه / دانش آموزان ديگر در مدرسه کانکسي نخواهند بود
دستگيري سارق زورگير در پوشش مامور
آمريکا در حال ميانجيگري بين ايران و اسرائيل
يادداشت مسئول بسيج رسانه استان در تجليل از عمليات غرور آفرين سپاه
زنوزي: سرمربي جديد تراکتور خارجي خواهد بود
پيشرفت 55 درصدي سنگفرش محور تاريخي «حيدر تکيه سي»
بناهاي قديمي روايتگر هويت شهرها
آغاز به کار نشست مجمع شهرداران کلانشهرها و مراکز استان‌هاي کشور
ورود سامانه بارشي جديد به کشور از روز جمعه تا دوشنبه
مجوز احداث دو باب هتل در تبريز صادر شد
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.