1394/3/28 - 14 : 07
کد خبر: 3516
گشتي در بازار گمانه‌زني‌هاي نقل و انتقالات تراکتور
احرارنيوز:با شروع دوباره فصل نقل و انتقالات، بار ديگر بازار حرف و حديث و گمانه زني ها در محافل مختلف رنگ و بو گرفته است.

به گزارش احرارنيوز تيم فوتبال تراکتورسازي تبريز که فصل گذشته با حواشي مختلفي جام قهرماني را از دست داد، به احتمال زياد اين فصل نيز توني اوليويرا را بر روي نيمکت خود خواهد داشت و با وجود شايعاتي مبني بر مذاکره اين باشگاه با مربياني همچون عليرضا منصوريان، اوليويرا نويد بازگشت به تبريز و حضور دوباره در راس کادر فني سرخپوشان را داده است و اکنون، بسياري از هواداران اين تيم منتظر بازگشت اين مرد پرتغالي به ايران و آغاز رسمي کار نقل و انتقالات اين باشگاه هستند.

 

در اين بين، بازار گمانه زني ها در خصوص بازيکنان ورودي و خروجي اين تيم براي ليگ پانزدهم داغ شده و از هر طرف، نام بازيکني به گوش مي رسد.

 

اما در ميان نام هاي مطرح شده، شنيده ها حاکي از اين است که در ليست بازيکنان مدنظر باشگاه تراکتورسازي براي فصل آينده، افرادي همچون سيد مهدي رحمتي، عليرضا بيراموند، لوسيانو پريرا، مهدي شريفي و هاشم بيک زاده وجود دارند. البته نام بازيکنان سرباز زيادي نيز از جمله سروش رفيعي، بختيار رحماني و سروش سعيدي، در اطراف اين تيم به گوش مي خورد.

 

بازيکنان خروجي اين تيم را نيز مي توان عيسي اندوي، حامد لک، مهدي کياني، محسن دلير و حبيب گرداني نام برد و چند بازيکن نيز مثل ميرهاني هاشمي، شهريار شيروند و مهرداد بايرامي هم احتمالاً از اين تيم جدا مي شوند.

 

چند بازيکن ديگر اين تيم همچون سامان نريمان جهان و فريد کريمي نيز به دليل باقي ماندن چند ماه از دوران سربازي‌شان، سال بعد به طور قطع در تراکتورسازي خواهند بود. البته صحبت ديگري نيز پيرامون سعيد آقايي مطرح است که گفته مي شود اين بازيکن با چهار ماه اضافه خدمت روبرو شده و با اين وضع، بايد يک نيم فصل ديگر را نيز به عنوان بازيکن سرباز در جمع سرخپوشان حضور داشته باشد.

 

سه بازيکن سرباز ديگر تراکتورسازي که از فصل گذشته در اين باشگاه حضور دارند، يعني علي حمودي، سينا عشوري و شجاع خليل زاده، هنوز در وضعيتي نامعلوم به سر مي برند و تکليف حضور يا عدم حضورشان در ميادين معلوم نشده است.

 

آندرانيک تيموريان نيز اعلام شده که در صورت ادامه فوتبال وي در ايران، به احتمال بسيار زيادي اين بازيکن کارش را در تراکتور ادامه مي دهد و لوسيانو ادينهو نيز با وجود پيشنهادهاي زياد، تمايل بيشتري به ادامه حضور در تبريز دارد.

 

آخرين بازيکن تاثيرگذار تراکتورسازي که البته وضعيت نامعلومي دارد، فرشاد احمدزاده است که دوران خدمت سربازي اش در اين تيم تمام شده و با توجه به اينکه به صورت قرضي از پرسپوليس به اين تيم رفته، بايد ديد در نهايت تراکتوري‌ها مي‌توانند مديران سرخ‌هاي پايتخت را قانع کنند تا اين بازيکن در تبريز بماند يا اينکه احمدزاده به پرسپوليس بر مي‌گردد.

 

گفتني است مهلت نقل و انتقالات پانزدهمين دوره مسابقات ليگ برتر فوتبال، تا فاصله 10 روز مانده به آغاز ليگ مي باشد.

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 7 + 8

  آخرین اخبار
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
اجراي 5آيتم عمراني و مطالعاتي براي تکميل پروژه تقاطع غير همسطح آذربايجان
مسير دسترسي به ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز اصلاح شود
تدوين برنامه جامع اصلاح و بهبود روشنايي معابر
  پربازدیدترین اخبار
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
نرخ بيکاري استان به 7.4 درصد کاهش يافت
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
گوارديولا هم به تراکتور بيايد،‌ مشکلات حل نمي‌شود/ گل‌محمدي منطقي‌ترين گزينه است
انتقاد امام جمعه تبريز از عوارضي آزادراه سهند-تبريز
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
1200 ميليارد تومان اعتبار آسفالت‌ريزي شهرداري تبريز در سال جاري
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.