1394/2/5 - 06 : 25
کد خبر: 2721
استاندار زنجان:
عدم ثبات مديريت شهري در زنجان آزار دهنده است
احرار نيوز:استاندار زنجان با ابراز نارضايتي از عدم ثبات مديريت در مديريت شهري زنجان گفت: به شخصه اگر معارفه ديگري در اين حوزه انجام شود ديگر در آن شرکت نمي‌کنم.

به گزارش احرارنيوز به نقل از فارس، جمشيد انصاري ظهر امروز در آئين تکريم و معارفه شهردار شهر زنجان با اشاره به اينکه دومين جلسه معارفه شهردار زنجان در دوران مسئوليتش را شرکت کرده است، اظهار داشت: به شخصه از اين حضور خوشحال نيستم و اين ربطي به شخص خاص ندارد و موضوع عدم تثبيت مديريت در شهرداري زنجان است که اذيت مي‌کند.

وي با ابراز اميدواري براي تثبيت مديريت شهري در زنجان اضافه کرد: اگر بار ديگر چنين اتفاقي بيفتد ديگر در جلسه شرکت نمي‌کنم.

استاندار زنجان با تقدير از اقدامات گذشتگان در اداره مديريت شهري ابراز اميدواري کرد، مديريت جديد که سابقه مديريت هم دارد دوره موفق‌تري را براي شهر زنجان رقم بزند.

وي وضعيت شهر زنجان را بين دو مقوله کلان شهر و شهرهاي کوچک دانست و ادامه داد: اين وضعيت مانع بهره‌مندي از مزايا و معايب اين دو موقعيت مي‌شود.

انصاري با بيان اينکه زنجان در مرحله گذار به کلان شهرها است، ادامه داد: اين وضعيت موجب مي‌شود که شهر براي توسعه به درآمدهاي خود متکي شود که بنا به شواهد موفقيتي را به همراه نخواهد داشت.

وي جذب مشارکت‌هاي مردمي را براي سرمايه‌گذاري از الزامات تحقق توسعه شهري زنجان عنوان کرد و گفت: نمونه اين اقدام در پروژه سبزه‌ميدان زنجان محقق شده است.

استاندار زنجان انتظارات مردم را براي برخورداري از امکانات شهري به حق دانست و ادامه داد: بايد مستحضر بود که ايجاد امکانات نيازمند پرداخت هزينه آن توسط مردم است.

وي بر لزوم توجه به منابع درآمدي مردم در دريافت هزينه‌ها تاکيد کرد و گفت:‌ جذب مشارکت‌هاي مردمي در تامين سرمايه براي پروژه‌هاي شهري تنها راه‌کار تسريع توسعه شهري است.

انصاري تاکيد کرد: اگر مديريت شهري موفق به جذب سرمايه‌هاي بخش خصوصي براي پيشبرد پروژه‌هاي شهري نشود توسعه شهري مورد نظر محقق نمي‌شود.

وي برنامه‌ريزي بلند مدت را از انتظارات موجود براي بهبود اوضاع شهري عنوان کرد و گفت: بايد متوجه بود که توسعه زنجان منوط به برنامه‌ريزي بلند مدت است و گرنه هيچ تغييري روي نخواهد داد.

استاندار زنجان پرداختن به امور روزمره را خطاي استراتژيک دانست و تاکيد کرد: مديران حوزه مديريت شهري زنجان بايد مسائل را به صورت همه جانبه پيگيري کنند.

وي با ابراز رضايت از وضعيت شهر زنجان به لحاظ تميزي و رسيدگي به فضاي سبز گفت: اين وضعيت از نظر مراجعان به شهر هم مورد توجه قرار گرفته است.

در ادامه جلسه حبيب يگانه شهردار جديد زنجان با تقدير از همه حاضران و مسئولان براي حضور و همچنين پيگيري موضوع حکم وي افزود: توسعه شهر زنجان نيازمند همکاري همه ساکنان آن است.

وي از برنامه‌ريزي براي تحقق برنامه‌هاي مصوب براي شهر زنجان خبر داد و گفت: ايجاد درآمد پايدار، تکميل پروژه‌هاي نيمه تمام، جلب مشارکت‌هاي مردمي براي سرمايه‌گذاري، احداث پارکينگ‌هاي طبقاتي، توسعه فضاي سبز شهري و توجه به برنامه‌هاي فرهنگي در اولويت برنامه‌هاي شهرداري زنجان قرار مي‌گيرد.

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 4 + 5

  آخرین اخبار
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
اجراي 5آيتم عمراني و مطالعاتي براي تکميل پروژه تقاطع غير همسطح آذربايجان
مسير دسترسي به ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز اصلاح شود
تدوين برنامه جامع اصلاح و بهبود روشنايي معابر
  پربازدیدترین اخبار
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
نرخ بيکاري استان به 7.4 درصد کاهش يافت
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
گوارديولا هم به تراکتور بيايد،‌ مشکلات حل نمي‌شود/ گل‌محمدي منطقي‌ترين گزينه است
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
انتقاد امام جمعه تبريز از عوارضي آزادراه سهند-تبريز
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
1200 ميليارد تومان اعتبار آسفالت‌ريزي شهرداري تبريز در سال جاري
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.