احرارنيوز:مديرکل راه و شهرسازي آذربايجان شرقي گفت: اتمام بزرگراه اهر– تبريز دغدغه مهم اداره کل راه وشهرسازي آذربايجان شرقي است.
توحيد اخلاقي ظهر جمعه در جلسه بررسي آخرين وضعيت مسکن مهر و حوزه راه شهرستان اهر با بيان اينکه دو قطعه اين بزرگراه از سمت اهر و همچنين از سمت تبريز در حال احداث است، افزود: احداث مابين اين دو قطعه نيز به محض واگذاري به پيمانکار شروع به ساخت مي شود.
وي اظهار داشت: اگر اعتبارات لازم اين بزرگراه به موقع اختصاص يابد در سال آتي سعي مي کنيم احداث اين بزرگراه مهم و حياتي منطقه به اتمام برسد.
مديرکل راه و شهرسازي استان آذربايجان شرقي گفت: قطعه اول بزرگراه اهر – تبريز از طرف اهر در نيمه اول سال ?? به محض مساعد شدن هوا با آسفالت ريزي مسيرهاي باقي مانده به طور کامل زيربار ترافيک مي رود.
وي در خصوص ماشين آلات سنگين برف روبي موجود در استان نيز ادامه داد: در اين ارتباط اداره کل راه و شهرسازي استان آذربايجان شرقي سعي مي کند با اولويت راه هاي اصلي و فرعي نسبت به بازگشايي راه ها در صورت بارش برف اقدام کند.
اخلاقي سپس با اشاره به اينکه احداث مسکن مهر در شهرستان اهر از پيشرفت خوبي برخوردار است، گفت: حل مابقي مشکلات مسکن هاي مهر اهر نيز با بررسي هاي همکاران رفع شده است و يا در حال رفع شدن است.
در اين جلسه فرماندار شهرستان اهر نيز خواستار حل مشکلات بعضي از مساکن مهر از لحاظ تسهيلات بيشتر براي تکميل و يا مساکن راکد مانده و يا در شرف اتمام شد.
سيدمحمد عابدي يکي از خواسته هاي مردم و مسئولان شهرستان اهر را اتمام بزرگراه اهر – تبريز در اسرع وقت اعلام کرد و از مسئولان اداره کل راه و شهرسازي استان آذربايجان شرقي خواستار عنايت ويژه در اين زمينه شد