1393/12/6 - 14 : 36
کد خبر: 2280
تراکتور و نسف قارشي با چه سيستمي حضور مي يابند؟
احرارنيوز:سيستم بازي تراکتورسازي و حريف اين تيم قابل تشخيص است و بعيد به نظر مي رسد که توني به ترکيب تيم برنده دست بزند.

به گزارش احرارنيوز به نقل از تسنيم، تراکتور و نسف قارشي در حالي به مصاف هم مي‌روند که اين 2 تيم 4 سال گذشته در يک بازي تدارکاتي به مصاف هم رفتند.

بازي که در اردوي امارات برگزار شد و حريف ازبکستاني دو بر يک از سد تراکتور با هدايت فراز کمالوند گذشت.

اولين بازي گروه چهارم رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا در حالي در شهر قارشي ازبکستان برگزار مي‌شود که هر دو تيم انگيزه زيادي به کسب 3 امتياز در اولين بازي را دارند. با اتمام ليگ ازبکستان، نسف قارشي در رتبه سوم قرار گرفت و مدتي است که اردوي خود را در ترکيه دنبال مي‌کرد.

به نظر مي‌رسد برديف مربي نسف قارشي با ترکيب 2-4-4 ميزبان تراکتور باشد. البته اين تغييرات با در نظر گرفتن بازيکنان جديد اين تيم صورت نگرفته است.

روج روک اسلونيايي و کابلاش از اکراين مي‌توانند در اين بازي به ميدان بروند او در اين بازي، الدور سويونوف را در دروازه قرار خواهد داد.

مقصود کريمف، يوسفوف، کورايف و شرزود اعظموف در خط دفاعي اين تيم طبق عادت گذشته سرمربي نسف قراشي قرار خواهند گرفت. ارکين بويدولايف در پست هافبک دفاعي نسف قارشي بازي مي‌کند و يک خط عقب‌تر خواهد آمد هرچند که شايد پست تخصصي اين بازيکن هافبک دفاعي نباشد. در خط هافبک تهاجمي 3 بازيکن عمده ايفاي نقش مي‌کنند.

بدون شک مهم‌ترين بازيکن نسف قارشي، آرتور گورکيان از ترکمنستان است که پشت 2 مهاجم بازي مي‌کند و مي‌تواند در امر گلزني موفق باشد. اين بازيکن مي‌تواند به‌ عنوان مهاجم مرکزي به 2 مهاجم ديگر خود اضافه شود تا نسف قارشي با 3 مهاجم به تراکتور فشار آورد.

دو پيستون و بال کناري روزيگول برديف، شمردوف و حمزه کريمف خواهد بود. حمزه کريمف توانايي بازي در دفاع و هافبک کناري را دارد و به نظر مي‌رسد در اين بازي هم مشکل چنداني براي بازي در يک خط جلوتر نداشته باشد.

پيش بيني مي‌شود فرخ سيفيف و کنجا تورايف به‌عنوان مهاجم در بازي چهارشنبه ايفاي نقش کنند. هيچ تضميني در مورد اين ترکيب وجود ندارد و احتمال تغيير فراوان در اين بازي مي‌توان متصور شد.

به نظر مي‌رسد توني اوليويرا در بازي چهارشنبه دست به ترکيب تيم برنده نزند ولي با اين‌وجود محمد ايران پوريان مهره‌اي نيست که بتوان به‌سادگي از کنار آن گذشت و اگر مصدوميت اين بازيکن از بين رفته باشد مي تواند در ترکيب تيمش حضور يابد.

پيش بيني مي‌شود تراکتور در اين بازي حامد لک را همچون بازي با نفت مسجدسليمان به همراه داشته باشد. اين دروازه‌بان نشان داد که از روزهاي نااميدکننده‌اش فاصله گرفته است و با توجه به عملکرد خوب اين دروازه‌بان در اين بازي و اعتقاد توني، احتمال زيادي براي حضور حامد لک وجود دارد.

در خط دفاعي شايد محمد ايران پوريان جايگزين فردين عابديني شود و تغيير چنداني در خط دفاعي نداشته باشيم و خالد شفيعي، ميرهاني هاشمي و حبيب گرداني نيز به‌عنوان ديگر بازيکنان تراکتور در خط دفاعي هستند. در خط هافبک شايد شاهد حضور توأمان کياني، تيموريان و کامدار باشيم.

شاهين ثاقبي نيز شايد به‌جاي فرشاد احمدزاده در ترکيب اصلي حضورداشته باشد. سامان نريمان جهان و لوسيانو ادينهو نيز در خط حمله براي تراکتور به ميدان خواهند رفت. به نظر مي‌رسد مهرداد بايرامي هم در ادامه بازي به همراه محسن دلير و سعيد آقايي تعويضي‌هاي تراکتور در بازي مقابل نسف قارشي خواهند بود.

پيش بيني مي‌شود اين بازي مصاف قدرت بدني نسف قارشي و سرعت بازيکنان تراکتور باشد.

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 8 + 7

  آخرین اخبار
دستگيري 7 نفر از اراذل و اوباش تبريز
خانواده‌ اي 11 نفره گرفتار در کوه اکوز داغي مهمان هلال‌ احمر شدند
آماده برگزاري انتخابات تمام الکترونيکي هستيم
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
  پربازدیدترین اخبار
جشن روز کارگر با حضور پاکبانان شهرداري برگزلر مي شود
نشست شهرداران شهرهاي جاده ابريشم فردا برگزار مي‌شود
نخستين موزه برق و روشنايي تبريز راه‌اندازي مي‌شود
تساوي تراکتور و استقلال در ايستگاه بيست و پنجم
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
آماده برگزاري انتخابات تمام الکترونيکي هستيم
خانواده‌ اي 11 نفره گرفتار در کوه اکوز داغي مهمان هلال‌ احمر شدند
دستگيري 7 نفر از اراذل و اوباش تبريز
تشکيل کميته ويژه براي اجراي پروژه استراتژيک جاده جلفا- کلاله
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.