1393/10/22 - 05 : 05
کد خبر: 2044
سيفي نيا:
??? کلاس درس در روستاهاي زنجان هوشمند هستند
احرارنيوز:معاون آموزشي و پژوهشي آموزش و پرورش استان زنجان، گفت: ??? کلاس درسي در روستاهاي استان زنجان تحت پوشش سيستم هوشمند سازي هستند.

به گزارش احرارنيوز، محمود سيفي نيا  با اشاره به اينکه زنجان دو هزار و ??? آموزشگاه دارد افزود: از اين تعداد تنها ??? مدرسه هوشمند هستند.

وي اظهار داشت:با توجه به اينکه ? هزار و ??? کلاس درس در اين استان وجود دارد اظهار داشت: معادل هزار و ??? کلاس درس به سيستم هوشمند مجهز هستند.

معاون آموزشي و پژوهشي آموزش و پرورش استان زنجان گفت: هوشمند سازي مدارس در پنج مرحله نيمه الکترونيک، الکترونيک، نيمه هوشمند، هوشمند و هوشمند پيشرفته هستند.

سيفي نيا گفت: در حال حاضر مدارس به سيستم هوشمند درجه نيمه هوشمند مجهز هستند که در اين مدارس ويدئوپروژکتور و کامپيوتر براي دانش آموزان فراهم است.

وي به مشکلات فراوري تجهيز مدارس به سيستم هوشمند در استان اشاره کرد و گفت: تجهيز کليه مدارس به سيستم فناوري و ارتباطات نياز به هزينه سنگيني دارد که سازمان به تنهايي قادر به اجراي اين کار نيست و در دو سال گذشته مشکلات مالي در اين سازمان خريد تجهيزات را سخت کرده است و اگر مشکل سخت افزاري اين مهم حل شود فعاليتهاي خوبي در حوزه فناوري انجام مي شود.  

معاون آموزشي و پژوهشي سازمان آموزش و پرورش استان زنجان در ادامه ياد آورشد: هوشمند سازي مدارس نياز به آموزش معلمان دارد و بايد معلمان به اين فناوري روز آشنا باشند تا بتوانند تدريس کنند و در سالهاي قبل نسبت به آموزش معلمان برنامه هاي خوبي انجام شده است.

سيفي نيا افزود: از سال ?? که طرح هوشمند سازي مدارس شروع شده در استان زنجان بيش از ?? درصد معلمان در دوره هاي آموزشي فناوري شرکت کرده اند.

وي تصريح کرد: در اجراي طرح هوشمند سازي مدارس بايد اولياء دانش آموزان همکاري لازم را با سازمان آموزش و پرورش داشته باشند و فرهنگ استفاده از کاميپوتر و اينترنت به خوبي جا بيفتد.

معاون آموزشي و پژوهشي سازمان آموزش و پرورش استان زنجان، به مزاياي استفاده از سيستم فناوري در مدارس اشاره کردو گفت: امروزه تکنولوژي پيشرفت کرده و بايد دانش آموزان با کامپيوتر آشنايي داشته باشند و با توانمندي ها و تکنولوژي ها روز دنيا آشنا شوند.

سيفي نيا خاطر نشان کرد: استفاده از از فناوري روز باعث افزايش يادگيري دانش آموزش مي شود و معلمان هم بهتر مي توانند مطالب را به صورت درست به دانش آموزان منتقل کنند.

وي  گفت: استفاده از کامپيوتر با توجه به جذابيت و پويا نمايي که دارد باعث مي شود دانش آموزان  با علاقه بيشتري به سمت يادگيري اين سيستم روز بروند و اين امر باعث شده که دانش آموزان در منازل خود از اين سيستم و تکنولوژي روز دنيا استفاده کنند.

معاون آموزشي و پژوهشي آموزش و پرورش استان زنجان به توسعه مدارس هوشمند در زنجان اشاره کرد و گفت: در سال جاري افزايش مدارس هوشمند اولويت کاري سازمان آموزش و پرورش است.

سيفي نيا افزود: اين اداره کل بر اين امر اذعان دارد که هوشمند سازي مدارس باعث توسعه آموزش در مدارس مي شود.

وي تصريح کرد: با تحت پوشش قرار دادن روستاهاي مدارس به سيستم هوشمند سازي سطح يادگيري دانش آموزان بسيار تقويت شده است و در برنامه هاي سالهاي آينده هم تعداد مدارس هوشمند در روستاها هم افزايش خواهد يافت.

معاون آموزش و پژوهش آموزش و پرورش استان زنجان گفت: اين اداره نسبت به هوشمند سازي مدارس تا حد قابل قبول فاصله دارد.

 
 

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 7 + 2

  آخرین اخبار
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
اجراي 5آيتم عمراني و مطالعاتي براي تکميل پروژه تقاطع غير همسطح آذربايجان
  پربازدیدترین اخبار
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
1200 ميليارد تومان اعتبار آسفالت‌ريزي شهرداري تبريز در سال جاري
جشن روز کارگر با حضور پاکبانان شهرداري برگزلر مي شود
نشست شهرداران شهرهاي جاده ابريشم فردا برگزار مي‌شود
نخستين موزه برق و روشنايي تبريز راه‌اندازي مي‌شود
تساوي تراکتور و استقلال در ايستگاه بيست و پنجم
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.